Anders lees je het hele topic even? Op al je vragen staat het antwoord allang genoemd.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 19:43 schreef john2406 het volgende:
[..]
Was deze persoon nou gehandicapt of niet en als in welke mate?
Dit. Lang leve de participatiemaatschappijquote:Op donderdag 23 juli 2015 07:01 schreef MichaelScott het volgende:
Lekker goedkoop om een verstandelijk gehandicapte als volwaardig medewerker zonder begeleiding in te zetten, waarschijnlijk krijgt Makro er ook nog subsidie voor. Precies zoals het kabinet wil.
heb je daar wat aan als je al in de machine getrokken bent?quote:Op vrijdag 24 juli 2015 19:51 schreef aloa het volgende:
Ik heb vroeger weleens in zo'n grote keuken gewerkt. Waar zo'n ding stond.
Als het goed is zit er noodknop op, waardoor die stil komt te staan. Die zit er uiteraard niet voor niks op...
Triest verhaal zeg!
Misschien was ze op dat moment alleen....Sowieso kunnen die dingen ook echt een lawaai maken.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 19:51 schreef aloa het volgende:
Ik heb vroeger weleens in zo'n grote keuken gewerkt. Waar zo'n ding stond.
Als het goed is zit er noodknop op, waardoor die stil komt te staan. Die zit er uiteraard niet voor niks op...
Triest verhaal zeg!
Nee, maar lijkt mij dat je niet alleen in zo'n keuken bent. Zo'n machine is niet in 5 minuten klaar.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 19:56 schreef computergirl het volgende:
[..]
heb je daar wat aan als je al in de machine getrokken bent?
Ik heb een keer in zo'n grote spoelkeuken gewerkt en de collega stond de hele tijd met z'n rug naar mij toe. Zo was het ook ingedeeld. Ook had die oordopjes in. Wie weet of die het had gehoord als ik er bv in was getrokken?quote:Op vrijdag 24 juli 2015 19:58 schreef aloa het volgende:
[..]
Nee, maar lijkt mij dat je niet alleen in zo'n keuken bent. Zo'n machine is niet in 5 minuten klaar.
Waarschijnlijk mag je niet eens alleen werken bij en met zo'n machine.
Ik dacht dat deze machine juist wel in 5 minuten klaar wasquote:Op vrijdag 24 juli 2015 19:58 schreef aloa het volgende:
[..]
Nee, maar lijkt mij dat je niet alleen in zo'n keuken bent. Zo'n machine is niet in 5 minuten klaar.
Waarschijnlijk mag je niet eens alleen werken bij en met zo'n machine.
Kan...maar lijkt mij dat je er sowieso altijd met zijn tweeën bij moet zijn.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 20:00 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik dacht dat deze machine juist wel in 5 minuten klaar was
Ik heb vroeger vakantiewerk gedaan bij politiebureau in de keuken.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 20:02 schreef aloa het volgende:
[..]
Kan...maar lijkt mij dat je er sowieso altijd met zijn tweeën bij moet zijn.
Sorry verkeerd begrepen, ik had nog niet gelezen dat de vrouw was overleden, dus voor mij leek het alsof je vroeg of de medische kosten nav dit ongeluk van de nog levende vrouw bij haar familie kwamen.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 19:40 schreef john2406 het volgende:
[..]
Als iemand iets erft van iemand erft deze behalve dat ook de lasten dan, zou fijn zijn als achteraf de rekening voor die dag in het ziekenhuis liggen zou komen?
Maar deze persoon zou net zo goed al door zijn of haar eigenrisico heen kunnen zijn en dus komt die rekening als die dan al komt bij de verzekering terecht misscchien?
Het zal dan ook bijna altijd goed gaan. Helaas voor deze vrouw ging het deze keer niet goed.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 20:04 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik heb vroeger vakantiewerk gedaan bij politiebureau in de keuken.
Dat deed ik gewoon in mijn eentje, alleen met een gehandicapte vrouw vind ik het onverantwoord
Nu was het bij mij wel een open afwasplek met zo'n band waar mensen een plankje met borden etc neerzette
Was hij ook slim genoeg wat de gevolgen ervan zouden kunnen zijn?quote:Op vrijdag 24 juli 2015 19:59 schreef Droopie het volgende:
Wie de schuldige is kunnen we voorlopig alleen maar gissen.
Maar deze vrouw zal best blij met haar baantje zijn geweest
Mijn vader zijn broer was ook een zorgboerderij bewoner en mocht op een moment bij de albert heijn werken op de groente en fruit afdeling..
Komt ie thuis met een officiele waarschuwing omdat ie aan de broodmachine zat.
Nou zeg het maar, wie is daar verantwoordelijk voor.
Hij was slim genoeg om te beseffen waarom hij dat apparaat niet mocht bedienen en slim genoeg om het te doen als er niemand bij stond
Jij bent de enigste niet dat overkomt wel meer hier vindt ik, maar respect van mij naar jou toe dat je sorry kunt schrijven.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 20:07 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Sorry verkeerd begrepen, ik had nog niet gelezen dat de vrouw was overleden, dus voor mij leek het alsof je vroeg of de medische kosten nav dit ongeluk van de nog levende vrouw bij haar familie kwamen.
Zou dat niet gewoon voor rekening van de participatie wet of regeling kunnen gaan?quote:Op vrijdag 24 juli 2015 20:09 schreef aloa het volgende:
[..]
Arbeidsinspectie zal ook wel tot die conclusie komen en dan heeft de verantwoordelijke een probleem.
De vraag is van wie is de vaatwasmachine en wie heeft die in gebruik. Kan ook zijn dat een schoonmaakbedrijf verantwoordelijk is (ik noem maar wat).quote:Op vrijdag 24 juli 2015 21:07 schreef john2406 het volgende:
[..]
Zou dat niet gewoon voor rekening van de participatie wet of regeling kunnen gaan?
Geld er dan niet nog de wet dat de arbeidsgever ten alle tijden moet controleren of het werk zo uitgevoerd wordt als dat hij het opdraagt?quote:Op vrijdag 24 juli 2015 21:13 schreef aloa het volgende:
[..]
De vraag is van wie is de vaatwasmachine en wie heeft die in gebruik. Kan ook zijn dat een schoonmaakbedrijf verantwoordelijk is (ik noem maar wat).
Maar die vaatwasser staat bij de Makro. Ik neem aan dat degene die er eigenaar van is ook verantwoordelijk is.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 21:15 schreef john2406 het volgende:
[..]
Geld er dan niet nog de wet dat de arbeidsgever ten alle tijden moet controleren of het werk zo uitgevoerd wordt als dat hij het opdraagd?
Wie geeft er opdracht tot het uitvoeren van die werkzaamheden?quote:Op vrijdag 24 juli 2015 21:19 schreef aloa het volgende:
[..]
Maar die vaatwasser staat bij de Makro. Ik neem aan dat degene die er eigenaar van is ook verantwoordelijk is.
De Makro?quote:Op vrijdag 24 juli 2015 21:20 schreef john2406 het volgende:
[..]
Wie geeft er opdracht tot het uitvoeren van die werkzaamheden?
Ik zou het niet weten hoor, maar ik denk me dat die wat opdracht geeft er meer van weet, is die machine wel degelijk voorzien van veiligheidsmaatregelen?quote:
Nou, het lijkt mij dat vooral als iemand daar in het kader van een dagbestedingsproject aanwezig is er altijd iemand in de buurt moet zijn. Maar ja, dat is achteraf geklets. Ondertussen is een vrolijke meid van 23 doodquote:Op vrijdag 24 juli 2015 20:02 schreef aloa het volgende:
Kan...maar lijkt mij dat je er sowieso altijd met zijn tweeën bij moet zijn.
Het heeft nu dramatische gevolgen gehad, maar sowieso begrijp ik niet dat er keukens zijn waar mensen zonder haarnetje werken. We hebben net dat afschuwelijke incident gehad met een haar in een broodje en amper een week later krijg je dit.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 19:41 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens in verschillende spoelkeukens gewerkt met zulke machines en geloof niet dat het gebruikelijk is dat je een haarnetje op moet.
Tenminste ik heb het niet gezien.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |