Oja zo stond die gek voor het dartbord, lelijkste speler ooitquote:
Een leuk WK gehad en dat was dat maffe WK 2007 (RIP Nixon overigens). Daar zaten wel wat dolle wedstrijden tussen.quote:Op donderdag 23 juli 2015 01:21 schreef Szura het volgende:
[..]
Oja zo stond die gek voor het dartbord, lelijkste speler ooit
Ik hoop t oprecht niet, maar Anderson gaat beter in zijn spel komen.quote:Op donderdag 23 juli 2015 01:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Scorpion gaat straks nog gelijk krijgen
Verschil is dat Anderson vanavond heel snel en ongecontroleerd gooit. Ook op die D10 die hij miste, was het gewoon duidelijk dat hij naar links moest stappen, maar dat doet hij nit.quote:Op donderdag 23 juli 2015 01:25 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik hoop t oprecht niet, maar Anderson gaat beter in zijn spel komen.
was ook wel lachgenot ja.quote:Op donderdag 23 juli 2015 01:25 schreef Sked het volgende:
[..]
Nou ik zit me vooral rot te lachen eigenlijk
Verder wel een leuke pot
Dat wordt genot tegen Wadequote:
suljo tegen phil lolquote:Op donderdag 23 juli 2015 01:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat wordt genot tegen Wade.
Wade steekt in een aardige vorm en als Suljovic lekker gooit, gooit hij ook gewoon lekker. Heerlijk.
Dan gooit Suljovic niet zo hoor. Dan is hij echt veeeeel sneller.quote:Op donderdag 23 juli 2015 01:30 schreef polderturk het volgende:
Suljovic vs Pipe. Wat zou dat voor een wedstrijd zijn.
Ju denk t ook, maar dacht ik ook bij Lewis.quote:Op donderdag 23 juli 2015 01:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Vrees dat Wright te sterk is morgen.
Alleen is Wright constanter.quote:Op donderdag 23 juli 2015 01:31 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ju denk t ook, maar dacht ik ook bij Lewis.
Wright steekt in bloedvorm. Dat gaat echt niet gebeurenquote:Op donderdag 23 juli 2015 01:31 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ju denk t ook, maar dacht ik ook bij Lewis.
Hij doet het dus echt om zijn tegenstanders uit hun ritme te halen?quote:Op donderdag 23 juli 2015 01:30 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Dan gooit Suljovic niet zo hoor. Dan is hij echt veeeeel sneller.
Ja, en dat moest in deze wedstrijd ook. Anders zou hij hebben verloren.quote:Op donderdag 23 juli 2015 01:32 schreef polderturk het volgende:
[..]
Hij doet het dus echt om zijn tegenstanders uit hun ritme te halen?
Wat een stinkeikel is hij dan.quote:Op donderdag 23 juli 2015 01:32 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ja, en dat moest in deze wedstrijd ook. Anders zou hij hebben verloren.
Jazeker, als je zelf niet beter kan worden moet je je tegenstander maar slechter makenquote:Op donderdag 23 juli 2015 01:32 schreef polderturk het volgende:
[..]
Hij doet het dus echt om zijn tegenstanders uit hun ritme te halen?
Haha waarom? Dit is prof darts. Gaat om een hoop geld. Dan haal je in een duel toch alles uit de kast wat binnen de regels valt om te winnen?quote:
Dat zijn echt smerige praktijken. Justin Pipe verwijt ik niks. Die kan alleen maar met één tempo gooien. Ook al is het niet om aan te zien.quote:Op donderdag 23 juli 2015 01:33 schreef Sked het volgende:
[..]
Jazeker, als je zelf niet beter kan worden moet je je tegenstander maar slechter maken
Ik vind het niet kunnen.quote:Op donderdag 23 juli 2015 01:36 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Haha waarom? Dit is prof darts. Gaat om een hoop geld. Dan haal je in een duel toch alles uit de kast wat binnen de regels valt om te winnen?
Maar we zouden wel allemaal precies hetzelfde doen. Alles om te winnen en die poen op te strijken.quote:
Als het Taylor - MVG wordt verwacht ik dat Phil vernedert gaat worden door ruim verslagen te worden op ZIJN toernooi.quote:Op donderdag 23 juli 2015 01:45 schreef F.M.D. het volgende:
taylor kan nu lekker doorstromen naar de finale. wade en chisnall kan hij zelf in mindere vorm wel aan. in de finale tegen waarschijnlijk michael verwacht ik hem op z'n best. over dit lang format is hij nog steeds favoriet.
Ja hoor, weer de tweede wedstrijd van de avond. Dat betekent dus half 12 pas op tv.. Niet te doen voor de werkende mensh.quote:
Gewoon opnemen en voor je werk kijkenquote:Op donderdag 23 juli 2015 10:33 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Ja hoor, weer de tweede wedstrijd van de avond. Dat betekent dus half 12 pas op tv.. Niet te doen voor de werkende mensh.
Stel je toch eens voor dat je een internetstream aan moet zetten. WAT EEN HORROR. WAT EEN MOEITE.quote:Op donderdag 23 juli 2015 10:33 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Ja hoor, weer de tweede wedstrijd van de avond. Dat betekent dus half 12 pas op tv.. Niet te doen voor de werkende mensh.
De wekker gaat morgen om 7 uur, dan heb ik noch tijd noch zin in die kale kop van Van Gerwenquote:Op donderdag 23 juli 2015 10:35 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Gewoon opnemen en voor je werk kijken
Darts is veel leuker op tv dan op m'n laptop van 13"quote:Op donderdag 23 juli 2015 10:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Stel je toch eens voor dat je een internetstream aan moet zetten. WAT EEN HORROR. WAT EEN MOEITE.
Sterkte met dit hele pittige iets. Hopelijk kun je vannacht slapen.
Daar heb je handige kabels voorquote:Op donderdag 23 juli 2015 10:40 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Darts is veel leuker op tv dan op m'n laptop van 13"
Precies, dat doe ik ook. Daarbij vind ik de kwaliteit van de clandestiene stream wel erg matig de laatste tijd, dus ik betaal gewoon 4 euro voor een maandje RTL XL zodat ik het hele toernooi op goede kwaliteit zonder haperingen kan kijken.quote:
Heb liever Price dan Wrightquote:Op donderdag 23 juli 2015 12:35 schreef Sportex het volgende:
Bizar verrassend toernooi is dit aan het worden zeg. Wright of MvG mag hem wel winnen.
Tja, geen zin is een probleem, maar geen tijd niet. want dan zet je de wekker gewoon om 05:30 ipv 7uquote:Op donderdag 23 juli 2015 10:39 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
De wekker gaat morgen om 7 uur, dan heb ik noch tijd noch zin in die kale kop van Van Gerwen
Wat een baas.quote:Op woensdag 22 juli 2015 13:10 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Nee Nee..
Whitlock stuurt die foto naar zijn ex.
De ex laat de foto zien op twitter die Whitlock haar gestuurd heeft.
Wel iets minder dacht ik.quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:38 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wat een baas.
Was z'n ex net zo lekker als dit nieuwe skatje?
Zal dronken nog niet gevenquote:Op donderdag 23 juli 2015 15:23 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ex-vrouw die door Whitlock ingeruild is. (heeft hij ook 2 zoontjes mee)
Vervolgens deze dartsprof
[ afbeelding ]
Naar haar stuurt hij vervolgens die foto van het ontblote vrouwtje.
Als ik de foto zo zie kan ik niet zeggen dat die vies lelijk is, maar daar zie je eigenlijk ook geen gezicht bij.
Zie je, die vieze bovenste wist ik. Die heb ik wel vaker zien zitten.quote:Op donderdag 23 juli 2015 15:23 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ex-vrouw die door Whitlock ingeruild is. (heeft hij ook 2 zoontjes mee)
Vervolgens deze dartsprof
[ afbeelding ]
Naar haar stuurt hij vervolgens die foto van het ontblote vrouwtje.
Als ik de foto zo zie kan ik niet zeggen dat die vies lelijk is, maar daar zie je eigenlijk ook geen gezicht bij.
Waarom niet.quote:Op donderdag 23 juli 2015 15:45 schreef hafcfan het volgende:
Zal ook wel een enorme rotkop hebben. Een dame met stijl gaat niet zo op de foto mag ik hopen
Laten we hopen dat White er niks van bakt, en dat MVG de vloer met hem aan veegt.quote:Op donderdag 23 juli 2015 19:50 schreef Sportex het volgende:
Ik zit er klaar voorHopen dat Price en White net zo goed gooien als ze gedaan hebben, dan wordt het gewoon weer genieten.
De zelfde werkt weer.quote:Op donderdag 23 juli 2015 20:16 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
`
Ja klopt!
Heb je toevallig weer stream?
Zeg date af danquote:Op donderdag 23 juli 2015 20:25 schreef TserrofEnoch het volgende:
Wel kut trouwens..
Heb vandaag een date, dus ga denk ik MVG missen.![]()
![]()
'.. Ja.. over die afspraak. Er is op dat moment ook darten.. dus toch maar een keer later doen?quote:
'Subtop'.quote:Op donderdag 23 juli 2015 20:29 schreef hafcfan het volgende:
Wright is echt wel wereld top inmiddels
Hij is beter dan Lewis. Ook hem voorbij.quote:Op donderdag 23 juli 2015 20:32 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
'Subtop'.
Zeker een top 10-speler, maar vind hem geen echte top 4-speler.
Ik snap dat hij best hoger op de ranking gestaan heeft. Collin Lloyd stond een tijdje als nummer 1 te boek, maar toen was er bijna niemand die hem beter dan Phil vond.quote:Op donderdag 23 juli 2015 20:33 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hij is beter dan Lewis. Ook hem voorbij.
Lewis is toch ook wereldtop, maar heeft ook nooit gedomineerd.quote:Op donderdag 23 juli 2015 20:36 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Ik snap dat hij best hoger op de ranking gestaan heeft. Collin Lloyd stond een tijdje als nummer 1 te boek, maar toen was er bijna niemand die hem beter dan Phil vond.
Wright is voor mijn gevoel geen 'echte' top 4. Hij haalt finales, maar hij wint nooit echt wat. Het is een goede consequente topspeler die hier is om te blijven. Maar nu nog geen echte dominantie die hoort bij wereldtop.
2 WK's gewonnen.quote:Op donderdag 23 juli 2015 20:38 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Lewis is toch ook wereldtop, maar heeft ook nooit gedomineerd.
Dat kan wel veranderen natuurlijk. Gary Anderson leek ook nooit veel verder te komen dan de status van één van de meest talentvolle spelers, maar is nu echt wel top vier. Lewis is ook nog relatief jong, dus die kan ook nog wel doorgroeien tot een stabiele topper.quote:Op donderdag 23 juli 2015 20:36 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Ik snap dat hij best hoger op de ranking gestaan heeft. Collin Lloyd stond een tijdje als nummer 1 te boek, maar toen was er bijna niemand die hem beter dan Phil vond.
Wright is voor mijn gevoel geen 'echte' top 4. Hij haalt finales, maar hij wint nooit echt wat. Het is een goede consequente topspeler die hier is om te blijven. Maar nu nog geen echte dominantie die hoort bij wereldtop.
Gary is ook vies lui.quote:Op donderdag 23 juli 2015 20:48 schreef hafcfan het volgende:
Lewis is vies lui. Denk niet dat die ooit wil domineren zoals Phil of MVG.
Gewoon niet de juiste mentaliteit inderdaad.quote:Op donderdag 23 juli 2015 20:48 schreef hafcfan het volgende:
Wil ie wel. Maar xboxen en chips eten voor de buis wil hij ook heel graag.quote:Op donderdag 23 juli 2015 20:48 schreef hafcfan het volgende:
Die speelt bijna alles in tegenstelling tot zijn naaste concurrenten en staat vrij ruim voor, dus dat lijkt me wel ja.quote:Op donderdag 23 juli 2015 20:53 schreef hafcfan het volgende:
Uiteindelijk zie ik MVG ''gewoon'' jaren nog op 1 staan
Mentaal gebroken.quote:Op donderdag 23 juli 2015 21:12 schreef hafcfan het volgende:
hoe kan price zo slecht zijn en tegen Lewis zo goed
MVG is uniek. Op zijn 17e al 100+ en negen darter op tv gooien. Vraag me af of dat nog vaak gezien gaat worden.quote:Op donderdag 23 juli 2015 21:15 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Mentaal gebroken.
----
Het kan zomaar dat er nu een Slowaakse tiener op zijn zolder zit te smijten op zijn kamer en over tien jaar iedereen verrast. Er is nu niemand die beter is dan MVG, maar als je ziet hoe MVG opgekomen is. Dan is het goed mogelijk dat binnen zo'n termijn een paar andere wereldtoppers opstaan.
Als Chinezen het darten op gaan pikken :pquote:Op donderdag 23 juli 2015 21:20 schreef hafcfan het volgende:
[..]
MVG is uniek. Op zijn 17e al 100+ en negen darter op tv gooien. Vraag me af of dat nog vaak gezien gaat worden.
Dat vond de vrouw van Jacques ook.quote:Op donderdag 23 juli 2015 21:27 schreef Zipportal het volgende:
AltijdPrijs.Goede aanwist in de dartswereld.
Dat campingcommentaar heb ik er de hele week niet op. FC Doping Sport is belangrijker voor RTL7.quote:Op donderdag 23 juli 2015 21:39 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat vond de vrouw van Jacques ook.
Mardle begint ook irri te worden moet k zeggen. wijsneusjequote:Op donderdag 23 juli 2015 21:40 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dat campingcommentaar heb ik er de hele week niet op. FC Doping Sport is belangrijker voor RTL7.
mardle is aidsquote:Op donderdag 23 juli 2015 21:41 schreef bechirti het volgende:
[..]
Mardle begint ook irri te worden moet k zeggen. wijsneusje
Mja, ik vond de gratis streams irritant veel haperen. Qua kwaliteit is die van RTL beter. Alleen jammer van het commentaar inderdaad.quote:Op donderdag 23 juli 2015 21:40 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dat campingcommentaar heb ik er de hele week niet op. FC Doping Sport is belangrijker voor RTL7.
Precies, kan gewoon beter stoppen met darten die gozer.quote:
Valt wel mee hoor. Beiden zo 95 gemiddeld. MvG net even wat minder scherp op de dubbels, anders had het in breaks gewoon gelijk gestaan.quote:Op donderdag 23 juli 2015 21:58 schreef bechirti het volgende:
kantoorklerk gooit drie x zogoed als op zijn redelijke wk 2014
scorend zeer sterk. niet vergeten dat die eerste leg zoveel dubbels verprutsd werdenquote:Op donderdag 23 juli 2015 22:00 schreef Monolith het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor. Beiden zo 95 gemiddeld. MvG net even wat minder scherp op de dubbels, anders had het in breaks gewoon gelijk gestaan.
bulshit. Mvg kan dit gewoon winnen hoor en hij gooit ook gewoon beter.quote:Op donderdag 23 juli 2015 22:06 schreef F.M.D. het volgende:
mvg krijgt een kim huybrechts flashback. die ging ook als een razende te keer op grandslam vorig jaar. mvg kon er niks tegen inbrengen.
Nou ja, je kunt ook zeggen dat White een paar keer goed weg kwam.quote:
Mag toch wel beetje gekleurde bril hebbenquote:Op donderdag 23 juli 2015 22:11 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nou ja, je kunt ook zeggen dat White een paar keer goed weg kwam.
Maar om de een of andere reden hebben we de neiging om bij onze favorieten te vinden dat het hun fout is als ze zelf missen en dat ze goed weg komen als hun tegenstander mist.
bij 6-1 leek het toch die kant om te gaan. white kon zijn goede vorm niet voortzetten.quote:Op donderdag 23 juli 2015 22:10 schreef hafcfan het volgende:
[..]
bulshit. Mvg kan dit gewoon winnen hoor en hij gooit ook gewoon beter.
White staat de hele wedstrijd al tegen de 100 aan te gooien, Michael stond na de eerste break echter op 95 gemiddeld en heeft het nu opgeschroefd naar 105. Hij is zelf beter gaan spelen.quote:Op donderdag 23 juli 2015 22:14 schreef F.M.D. het volgende:
[..]
bij 6-1 leek het toch die kant om te gaan. white kon zijn goede vorm niet voortzetten.
Zit af en toe een iets mindere leg tussen, maar dat kan ook niet anders in dit format.quote:
Ik lees hier ook niet mee tijdens legs. Er lopen namelijk mensen gewoon een halve minuut voor ofzo.quote:
Haha jup.beste manier anders zeer annoyingquote:Op donderdag 23 juli 2015 22:38 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik lees hier ook niet mee tijdens legs. Er lopen namelijk mensen gewoon een halve minuut voor ofzo.
toch heb ik geen moment het gevoel dat hij gaat verliezen. Of hij moet ineens gaan knoeien.quote:Op donderdag 23 juli 2015 22:36 schreef Monolith het volgende:
[..]
Zit af en toe een iets mindere leg tussen, maar dat kan ook niet anders in dit format.
Zelfde geldt voor Whitequote:Op donderdag 23 juli 2015 22:53 schreef Monolith het volgende:
Lekker hoor, maar zonde en eigenlijk onterecht als MvG er hier uit zou gaan.
ik bedoel de laatste leg.quote:Op donderdag 23 juli 2015 23:03 schreef bechirti het volgende:
[..]
Niet dus. White bood geweldig tegenstand
taylor of wade gaat eruit u hoort het hier voor t eerstquote:Op donderdag 23 juli 2015 23:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mighty Mike - Wright
Taylor - Wadegod
Ik vraag me bij sommige mensen überhaupt af of ze wel eens darts kijken. Als een speler een keer 60 gooit is ie opeens wisselvallig.quote:Op donderdag 23 juli 2015 23:03 schreef bechirti het volgende:
[..]
Niet dus. White bood geweldig tegenstand
F.M.D. is nogal gesteld op Taylor dus dan is voor hem alles matig.quote:Op donderdag 23 juli 2015 23:09 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik vraag me bij sommige mensen überhaupt af of ze wel eens darts kijken. Als een speler een keer 60 gooit is ie opeens wisselvallig.
Stiefvader, dacht ik. Achja, zal wel van aandacht houden.quote:Op donderdag 23 juli 2015 23:19 schreef Nober het volgende:
Toch wel raar dat je je schoonvader gaat aanmoedigen in een sexy jurkje of ligt het aan mij?
Als MvG dit toernooi niet wint zal Bianclowntje hier ook nog wel even komen trollen.quote:Op donderdag 23 juli 2015 23:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
F.M.D. is nogal gesteld op Taylor dus dan is voor hem alles matig.
Ach jaquote:Op donderdag 23 juli 2015 23:19 schreef Nober het volgende:
Toch wel raar dat je je schoonvader gaat aanmoedigen in een sexy jurkje of ligt het aan mij?
In bikini is ze ook niet onaardigtwitter:PickeringTanya twitterde op zaterdag 13-06-2015 om 19:17:38#BirthdayHonours #splash #celebrating my #22 in #France #gym and #sauna time now #love http://t.co/xJzDIpndxY reageer retweet
Ik klaag nietquote:Op donderdag 23 juli 2015 23:19 schreef Nober het volgende:
mag je bij de nummer 1 en het grootste darttalent ooit de lat hoog leggen? en als je praat over hoogste in de dartsport dan kom je al gauw bij phil taylor. die is gewoon de beste ooit en zijn records worden waarschijnlijk nooit meer gebroken. het is alleen jammer dat ie zo ver van zijn topniveau is verwijderd. toch hoop ik stieken dat ie in de finale op z'n best is. dat wil je toch zien. de twee beste tegen elkaar en spelend op hun max.quote:Op donderdag 23 juli 2015 23:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
F.M.D. is nogal gesteld op Taylor dus dan is voor hem alles matig.
Anderson is er al uit.quote:Op donderdag 23 juli 2015 23:48 schreef F.M.D. het volgende:
-verhaal-
dat wil je toch zien. de twee beste tegen elkaar en spelend op hun max.
Och, van Gerwen komt bij een aantal al verdomd dicht in de buurt en is nog heul jong.quote:Op donderdag 23 juli 2015 23:48 schreef F.M.D. het volgende:
en als je praat over hoogste in de dartsport dan kom je al gauw bij phil taylor. die is gewoon de beste ooit en zijn records worden waarschijnlijk nooit meer gebroken.
Ach, negeer dat figuur met zijn Taylor-obsessie.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 09:55 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Och, van Gerwen komt bij een aantal al verdomd dicht in de buurt en is nog heul jong.
Precies, de prestaties van iemand met een carrière van 25 jaar en iemand met eentje van pakweg 5 jaar vergelijken is een beetje appels met peren vergelijken qua records.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 09:55 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Och, van Gerwen komt bij een aantal al verdomd dicht in de buurt en is nog heul jong.
Suljevic wordt weer genieten. Alleen tegen wade kan hij moeilijker tempo druithalen. Die gooit normaliter al rustiger. Denk niet dat zijn psychologische spelletje kans van slagen krijgt. desalniettemin dartsgenotquote:Op vrijdag 24 juli 2015 11:10 schreef hafcfan het volgende:
Ben benieuwd naar Suljovic vanavond en of Chisnall zijn A game kan halen
Wade is de koning van dat soort spelletjes. Wade gooit wat hij moet gooien en de Sul zal helaas verliezen.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 12:59 schreef bechirti het volgende:
[..]
Suljevic wordt weer genieten. Alleen tegen wade kan hij moeilijker tempo druithalen. Die gooit normaliter al rustiger. Denk niet dat zijn psychologische spelletje kans van slagen krijgt. desalniettemin dartsgenot
Nou helaas?quote:Op vrijdag 24 juli 2015 13:14 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Wade is de koning van dat soort spelletjes. Wade gooit wat hij moet gooien en de Sul zal helaas verliezen.
Ik vind Suljovic een vreselijk irritant figuur. Erger me alleen al kapot aan zijn stijl. Voor Wade heb ik altijd nog wel een zwak.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 13:28 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Nou helaas?
Het is leuk als hij een ronde wint op die manier, maar met zo'n spel wil je hem toch niet door laten stoten naar de halve finale?
Ik heb minder met Wade dan met Suljovic.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 13:28 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Nou helaas?
Het is leuk als hij een ronde wint op die manier, maar met zo'n spel wil je hem toch niet door laten stoten naar de halve finale?
Als je op darts DB kijkt (http://www.dartsdatabase.co.uk/PlayerStats.aspx) dan zie je ook dat hij qua gemiddelden ergens rond plek 25 hangt de afgelopen 1 a 2 jaar. MvG en Phil voeren die lijst toch ruim aan, waarbij MvG over 2015 zelfs een gemiddelde van boven de 103 laat zien.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 21:02 schreef bechirti het volgende:
klopt. komt gewoon veelste kort voor een sterke james wade.
Suljogod is voor niemand bang. Ook aan figuren als Taylor heeft hij gewoon schijt. Lekker man.quote:
Die dubbel 14's blijven mooi.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 21:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Suljogod is voor niemand bang. Ook aan figuren als Taylor heeft hij gewoon schijt. Lekker man.
Ach, nog altijd liever dit dan zo'n Sylvia.quote:
Niet voor Maria kiezen.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 21:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als ex-Walk-on girl voor Wade kiezen.
Ik vond de dames bij die Duitse toernooien eerlijk gezegd een hele verademing tov die Britse bimbo's.quote:
Wade is een stuk ongeluk met zijn depressies en zijn pillengeldraai.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 21:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als ex-Walk-on girl voor Wade kiezen.
Chisnall is echt wel een van de betere spelers dit jaar. Die kan het Taylor nog erg lastig maken.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 21:58 schreef sneakydesert het volgende:
Dit moet Taylor makkelijk winnen toch.
Ben benieuwdquote:Op vrijdag 24 juli 2015 22:05 schreef Monolith het volgende:
[..]
Chisnall is echt wel een van de betere spelers dit jaar. Die kan het Taylor nog erg lastig maken.
Zeker, Taylor en MvG komen elkaar pas tegen in de finale toch?quote:Op vrijdag 24 juli 2015 22:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
Chizzy zal wat doortastender moeten worden.. Anderzijds speelt Phil gewoon ijzersterk
MvG - Wrightquote:Op vrijdag 24 juli 2015 22:23 schreef Monolith het volgende:
[..]
Zeker, Taylor en MvG komen elkaar pas tegen in de finale toch?
Ondanks dat ik het Dave best gun lijkt een finale tussen deze Taylor en MvG in topvorm me wel het mooiste voor dit toernooi.
Op de één of andere manier lijkt MvG toch altijd wel dat tandje bij te kunnen schakelen als het moet. Ik heb nou al zo veel wedstrijden gezien waar het tot aan de laatste twee legs kantje-boord is, waarna hij doodleuk twee 11-darters gooit om de wedstrijd te beslissen. MvG is qua gemiddelde dit jaar met 103.8 ook duidelijk de beste en evenaart daarmee bovendien Phil in zijn topjaren.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 22:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
MvG - Wright
Wade - Taylor/Chizzy
In principe zou dat de droomfinale zijn maar dan moet Michael wel de dubbels gaan raken in plaats van gaan kloten zoals gisteren
Zitten wel veel Pl potjes bij he. Maar natuurlijk is van gerwen scorend masterlijk, alleen op de langere formats als het wk haalde die rond 100 gemiddeld. Wright van gerwen en wade Taylor worden twee superspannende potjes iigquote:Op vrijdag 24 juli 2015 22:31 schreef Monolith het volgende:
[..]
Op de één of andere manier lijkt MvG toch altijd wel dat tandje bij te kunnen schakelen als het moet. Ik heb nou al zo veel wedstrijden gezien waar het tot aan de laatste twee legs kantje-boord is, waarna hij doodleuk twee 11-darters gooit om de wedstrijd te beslissen. MvG is qua gemiddelde dit jaar met 103.8 ook duidelijk de beste en evenaart daarmee bovendien Phil in zijn topjaren.
Zou mijn gewenste finale zijn in ieder geval.
Chisnall gooit gewoon zoals Chisnall altijd gooit. Je kan zo goed gooien en hopen als je wil, maar uiteindelijk zit je naar een poppenkast te kijken want Taylor wint toch weer.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 22:35 schreef Monolith het volgende:
Wel jammer, ik had de hoop dat Chizzy iets beter partij zou bieden, ondanks dat hij een prima gemiddelde gooit.
Chizzy heeft altijd hetzelfde probeel. Hoog scoren. Dubbels dramatischquote:Op vrijdag 24 juli 2015 22:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Chisnall gooit gewoon zoals Chisnall altijd gooit. Je kan zo goed gooien en hopen als je wil, maar uiteindelijk zit je naar een poppenkast te kijken want Taylor wint toch weer.
Zitten vooral veel vloer toernooien bij natuurlijk. Daar spelen ze heel wat meer potjes dan die enkele PL wedstrijd per week en incidenteel 2.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 22:34 schreef bechirti het volgende:
[..]
Zitten wel veel Pl potjes bij he. Maar natuurlijk is van gerwen scorend masterlijk, alleen op de langere formats als het wk haalde die rond 100 gemiddeld. Wright van gerwen en wade Taylor worden twee superspannende potjes iig
Ja dat kun je je tegen Taylor echt niet veroorloven.quote:
Dan baal je toch enorm als je scorend gelijkwaardig of zelfs beter bentquote:Op vrijdag 24 juli 2015 22:43 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ja dat kun je je tegen Taylor echt niet veroorloven.
Vandaag is weer buitenaards ja.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 22:54 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Taylor onderstreept weer dat de World Matchplay echt zijn toernooi is.
kwa gemiddelde nog niet. anders zat hij rond de 110, maar hij is weer dodelijk op zn finishes als vanouds.quote:
Het valt allemaal reuze mee. Chizzy is het echter gewoon net niet. Mist net de scherpte op het moment dat het er toe doet.quote:
Echt? Hoe dan?quote:Op vrijdag 24 juli 2015 23:12 schreef F.M.D. het volgende:
chisnall had het hoogste gemiddelde van alle kwartfinalisten
Ik denk alleen dat Wade niet zo snel mentaal gebroken is.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 10:46 schreef Alovenac het volgende:
En ik ben bang dat Wade het ook net niet is. Al is die op zijn finishes een stuk sterker dan Chizzy.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |