Owh wacht het heet natuurljk geen daten meer naar 5 jaar. Ik bedoel dan LATten en naaien.quote:
Bij jou is daten weer wat anders.quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Owh wacht het heet natuurljk geen daten meer naar 5 jaar. Ik bedoel dan LATten en naaien.
Daar doe ik niet aan. Tenzij daten-daten inhoudt dat de date mee doet aan de andere date.quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:39 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Bij jou is daten weer wat anders.
Ik had het over daten-daten.
IK HOUD NIET VAN HONDEN!quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:43 schreef Pandaplint het volgende:
Daten met een hond. Bah.
"NIET LIKKEN NiET LIKKEN!"![]()
![]()
Na mijn date van vrijdag ben ik er ook wel weer klaar mee geloof ikquote:Op donderdag 23 juli 2015 13:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Daar doe ik niet aan. Tenzij daten-daten inhoudt dat de date mee doet aan de andere date.
Ik heb geen tijd voor daten-daten. Hond daten is belangrijker dan mens daten.
Jij snapt de liefde van een hond gewoon niet.quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:43 schreef Pandaplint het volgende:
Daten met een hond. Bah.
"NIET LIKKEN NiET LIKKEN!"![]()
![]()
Leuke gesprekken met een hondquote:Op donderdag 23 juli 2015 13:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jij snapt de liefde van een hond gewoon niet.
Liefde van een hond > liefde van een mens, waarbij liefde =/= seks
Mijn hond luistert tenminste kan ik van mensen niet altijd zeggen.quote:
Mijn vriendin poept niet in de tuin. Vind ik ook wel wat voor te zeggenquote:Op donderdag 23 juli 2015 13:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mijn hond luistert tenminste kan ik van mensen niet altijd zeggen.
Onze honden schijten ook niet in onze eigen tuin, maar op gemeente grond. Naast de eenden-, ganzen- en zwanenstront.quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:50 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Mijn vriendin poept niet in de tuin. Vind ik ook wel wat voor te zeggen
Niet?quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:50 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Mijn vriendin poept niet in de tuin. Vind ik ook wel wat voor te zeggen
PIETERTJE!quote:
Jammer joh.quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:56 schreef wolfrolf het volgende:
Nog 5 dagen effe ekdom!
En ik ga het niet horen!!
Wil je een luchtgitaar?quote:
Ik kan je wel een Bastille geven tegen de pijn.quote:Op donderdag 23 juli 2015 14:46 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
ik heb last van mijn rug, kan iemand anders de Bastille?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |