abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_154581999
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2015 20:37 schreef Bart2002 het volgende:
Maar goed. Aluhoedje weer even af. :D
Eigenlijk is het schandalig dat je nog altijd voor aluhoedje uitgemaakt wordt als je hier je zorgen over uitspreekt. Nog schokkender is het dat het overgrote merendeel nog altijd roept: "ik heb toch niks te verbergen!!!!"

Goddomme wat heb ik een hekel aan zulke domme mensen. Het gaat er niet om of je wat te verbergen hebt of niet. Het gaat erom dat die data er is en nooit meer weg gaat en misschien over 30 jaar we een overheid hebben die heel anders over bepaalde zaken denkt en die nu heel gewoon zijn, maar die je tegen die tijd maar wat graag verborgen zou willen houden voor de overheid. En dat kan dan dus niet meer. Domme domme mensen. Onbegrijpelijk. Ik heb niks te verbergen. Godtering geef zo een mensen een nekschot alsjeblieft :r }:| :(!
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_154583413
Sowieso falen Britse politie keihard met bijna alles. :') _O-
pi_154583576
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2015 23:13 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Sowieso falen Britse politie keihard met bijna alles. :') _O-
Dat zou je nog wel eens mee kunnen vallen.
Het is van oudsher een goed ontwikkelde organisatie aldaar.
Verder lijkt het niet eenvoudig voor de gemiddelde journalist om een onderbouwde conclusie te trekken uit die onleesbare bron. Als het echt 17 fout is dan lijkt me dat best een goede prestatie.
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_154583630
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2015 23:19 schreef Bart2002 het volgende:

[..]

Dat zou je nog wel eens mee kunnen vallen.
Het is van oudsher een goed ontwikkelde organisatie aldaar.
Verder lijkt het niet eenvoudig voor de gemiddelde journalist om een onderbouwde conclusie te trekken uit die onleesbare bron. Als het echt 17 fout is dan lijkt me dat best een goede prestatie.
Ze zijn wat traditioneel. :P
pi_154583778
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2015 23:21 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Ze zijn wat traditioneel. :P
En wat is daar mis mee?
We zouden daar een voorbeeld aan kunnen nemen.
Ik weet niet of dat nog steeds zo is maar de "bobby's" doen hun straatdienst zonder wapen. En dwongen groot respect af. Dat was een voorbeeld indertijd voor de hele wereld.
Dus ben ik best benieuwd waar die emo-gezichtjes en andere hilariteit op gebaseerd zijn.

Dus BPN: wat doen ze daar allemaal fout opdat we ze moeten uitlachen?

[ Bericht 0% gewijzigd door Bart2002 op 23-07-2015 23:39:11 ]
pi_154583829
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2015 23:27 schreef Bart2002 het volgende:

[..]

En wat is daar mis mee?
We zouden daar een voorbeeld aan kunnen nemen.
Ik weet niet of dat nog steeds zo is maar de "bobby's" doen hun straatdienst zonder wapen. En dienden groot respect af. Dat was een voorbeeld, indertijd voor de hele wereld.
Dus ben ik best benieuwd waar die emo-gezichtjes en andere hilariteit op gebaseerd zijn.

Dus BPN: wat doen ze daar allemaal fout opdat we ze moeten uitlachen?
Mensen arresteren op basis van gebrek aan ICT kennis *en iets met auteursrechtengroepen*. :+
pi_154583903
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2015 23:29 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Mensen arresteren op basis van gebrek aan ICT kennis *en iets met auteursrechtengroepen*. :+
Oke man. Helder.
pi_154585708
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2015 19:48 schreef AchJa het volgende:

[..]

[..]

Techzine
Nederland was zo arrogant om zich niet aan de EU-wetgeving te houden en dus werd terecht de vroegere wet verboden. Het staat de justitiepikjes en politici niet om daar nu over te janken.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_154586666
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2015 20:37 schreef Bart2002 het volgende:

[..]

Dat is een goede vraag.
Als je het "sleepnet" moet geloven dan doet men zijn voordeel en dus jouw nadeel met alles wat men tegenkomt.
Misschien is wat jij zoal doet nu nog niet strafbaar maar daar valt best een wetje tegen te ontwerpen.

Je weet het niet. Goed is het in ieder geval niet dat men alles van je weet.
En dat dit allemaal tot in den eeuwigheid bewaard blijft voor "future reference"
Nog nooit in de geschiedenis is het mogelijk geweest om zo veel informatie levenslang te bewaren en makkelijk toegankelijk en doorzoekbaar te maken.
Een natte droom voor.. tja voor wie niet?

Het zal ook een kwestie zijn van een glijdende schaal in hoeverre steeds meer instanties toegang krijgen tot al deze informatie en de crosslinks die zij met hun informatie kunnen leggen waardoor het steeds meer algemeen toegankelijke "big data" wordt.

Ik vind het een bijzonder angstaanjagend idee dat anderen veel meer weten over jou dan je van jezelf weet.
En daarmee kunnen doen wat hen "moveert".

Maar goed. Aluhoedje weer even af. :D

[ afbeelding ]

[..]

Lokquote: hij is van Haarlem.
Ik kijk in mijn glazen bol en ik zie...een terroristische aanslag op dataopslagcomputers. Hoelang zou het nog duren voordat dit het nieuws haalt? ;)
Tenzij ze zo snugger zijn om de informatie gedistribueerd op te slaan op heel erg veel computers die op sterk verschillende locaties staan.

quote:
7s.gif Op donderdag 23 juli 2015 22:28 schreef Geralt het volgende:

[..]

Eigenlijk is het schandalig dat je nog altijd voor aluhoedje uitgemaakt wordt als je hier je zorgen over uitspreekt. Nog schokkender is het dat het overgrote merendeel nog altijd roept: "ik heb toch niks te verbergen!!!!"

Goddomme wat heb ik een hekel aan zulke domme mensen. Het gaat er niet om of je wat te verbergen hebt of niet. Het gaat erom dat die data er is en nooit meer weg gaat en misschien over 30 jaar we een overheid hebben die heel anders over bepaalde zaken denkt en die nu heel gewoon zijn, maar die je tegen die tijd maar wat graag verborgen zou willen houden voor de overheid. En dat kan dan dus niet meer. Domme domme mensen. Onbegrijpelijk. Ik heb niks te verbergen. Godtering geef zo een mensen een nekschot alsjeblieft :r }:| :(!
Het lijkt me erg verleidelijk voor de zittende macht om dit soort informatie te misbruiken om een politieke opponent uit te schakelen. Eventjes wat opzoeken waarvoor je hem in de gevangenis kan gooien, iets opzoeken waarmee je schandelen veroorzaakt...
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  vrijdag 24 juli 2015 @ 21:28:00 #35
61703 BabeWatcher
Stephanie <3
pi_154608685
Waar rook is, is vuur.
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: