Waarom dat eerste? Vind het zo gemeen om het niet officieel af te sluiten.quote:Op woensdag 22 juli 2015 22:48 schreef Angel-Joy het volgende:
Heb wel ooit contact via app verbroken met iemand(iemand met wie ik date) tijdens mijn vakantie. Nooit meer gesproken. Geen spijt van.
Andersom heb ik het ook ervaren: beste vriendin van middelbare school besloot opeens mij overal te verwijderen en blokkeren omdat ik 'geen tijd' voor haar had. Terwijl ik haar 10x had uitgelegd dat ik moest werken aangezien ik niks van mijn ouders kreeg en zij wel.
Dat had ik toen gedaan. 'Het wordt niks, ga je nu verwijderen en blokkeren, ciao'quote:Op woensdag 22 juli 2015 22:50 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Waarom dat eerste? Vind het zo gemeen om het niet officieel af te sluiten.Stuur dan op z'n minst: "Hey, ik verwijder je nu. Wens je het beste in je leven, doei."
Wat hadden jullie dan gedaan? Twee dates en handjes vastgehouden? Dan snap ik het wel. Maar als hij hoteldebotel op je was, vind ik het wel rottig voor hem.quote:Op woensdag 22 juli 2015 22:50 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dat had ik toen gedaan. 'Het wordt niks, ga je nu verwijderen en blokkeren, ciao'
Het was toch niks serieus
Lijkt me pijnlijk om op zo'n manier een relatie te beëindigen, voor jezelf en voor de ander. 1,5 jaar lijkt me wel dat een goed gesprek nodig is, toch?quote:Op woensdag 22 juli 2015 22:52 schreef Isis20 het volgende:
Ik heb het gedaan en het beviel mij prima.
[Ja lach nu wel maar na een 1,5 relatie was het wel minder dat het uitging]
Wel seks gehad. Hij wou perse geen relatie tot dat ik terug ben van vakantie. Op een gegeven moment was ik er klaar mee. Het is niet dat ik voor half jaar wegging, maar net 2 maanden.quote:Op woensdag 22 juli 2015 22:52 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Wat hadden jullie dan gedaan? Twee dates en handjes vastgehouden? Dan snap ik het wel. Maar als hij hoteldebotel op je was, vind ik het wel rottig voor hem.
Laatste vind ik erg gemeenquote:Op woensdag 22 juli 2015 22:56 schreef sneakydesert het volgende:
Ik had een relatie van een paar jaar met mijn toenmalige vriendin, ze had het uit het niets via de telefoon uitgemaakt. Daarna ook amper meer gesproken, heel oppervlakkig. Mocht ook niet komen naar de uitvaart van haar opa (die ik elke week had gezien in onze relatie en zelfs mee op vakantie was geweest). Het was echt een ontzettende klap voor me.
Wacht, hoe oud waren jullie toen? Je bent toch nu 16 of zoiets?quote:Op woensdag 22 juli 2015 23:00 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Wel seks gehad. Hij wou perse geen relatie tot dat ik terug ben van vakantie. Op een gegeven moment was ik er klaar mee. Het is niet dat ik voor half jaar wegging, maar net 2 maanden.
Nou we hadden een maand daarvoor een goed gesprek gehad, hij gaf aan het te begrijpen sorry sorry gebeurt niet meer. En vervolgens moest ik er zelf achterkomen [maw zelf naar vragen, niet uit zichzelf verteld] dat het toch wel weer zou gebeuren. Toen had ik er genoeg van. Ook icm andere dingen.quote:Op woensdag 22 juli 2015 22:54 schreef KingKloon het volgende:
[..]
Lijkt me pijnlijk om op zo'n manier een relatie te beëindigen, voor jezelf en voor de ander. 1,5 jaar lijkt me wel dat een goed gesprek nodig is, toch?
Ik was toen 16, hij 24 of 26, vergetenquote:Op woensdag 22 juli 2015 23:01 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Wacht, hoe oud waren jullie toen? Je bent toch nu 16 of zoiets?Maar die jongen wilde dus rondneuken tijdens zijn vakantie, dat is duidelijk.
Tijd gaat inderdaad snel.quote:Op woensdag 22 juli 2015 23:05 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik was toen 16, hij 24 of 26, vergeten
Ik ben inmiddels al bijna 19, tijd gaat snel op FOK!![]()
Hij was bang dat ik ging rondneuken volgens mij. Van hem weet ik dat hij hele dag met mannen zit te werken, of hij is bi, dat kan ook
Don't stick your dick in...quote:Op woensdag 22 juli 2015 23:11 schreef Gary_Oak het volgende:
Nu ik erover nadenk, ik heb drie jaar geleden een Turks meisje geghost.Maar dat was dan ook volledig terecht: schizofreen mens die me ging stalken en dacht dat ik haar redder was of zoiets.
Had gelukkig maar één keer met haar afgesproken, wat niet eens een date was.quote:
Tenzij er aanleiding voor isquote:Op woensdag 22 juli 2015 23:11 schreef Gary_Oak het volgende:
Nu ik erover nadenk, ik heb drie jaar geleden een Turks meisje geghost.Maar dat was dan ook volledig terecht: schizofreen mens die me ging stalken en dacht dat ik haar redder was of zoiets.
Sommige mensen hebben gewoon minder empathie of geweten voor anderen.quote:Op woensdag 22 juli 2015 23:15 schreef Dave94 het volgende:
Ik snap niet zo goed waarom je zoiets zou doen bij iemand. Je doet er iemand vooral een hoop pijn mee, lijkt me. Het is in elk geval niet zo netjes.
[..]
Tenzij er aanleiding voor is
Ik deed gewoon aardig.quote:Op woensdag 22 juli 2015 23:15 schreef Dave94 het volgende:
Ik snap niet zo goed waarom je zoiets zou doen bij iemand. Je doet er iemand vooral een hoop pijn mee, lijkt me. Het is in elk geval niet zo netjes.
[..]
Tenzij er aanleiding voor is
Was ze echt schizofreen?quote:Op woensdag 22 juli 2015 23:18 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Ik deed gewoon aardig.En dat doe ik bij vrijwel alle meisjes. Was totaal niet aan het flirten.
quote:Op woensdag 22 juli 2015 23:17 schreef KingKloon het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben gewoon minder empathie of geweten voor anderen.
Ik heb het ook ooit een keer moeten doen bij een jongen... Die spoorde simpelgezegd niet helemaal.quote:Op woensdag 22 juli 2015 23:18 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Ik deed gewoon aardig.En dat doe ik bij vrijwel alle meisjes. Was totaal niet aan het flirten.
Fucking eng hè.quote:Op woensdag 22 juli 2015 23:22 schreef Dave94 het volgende:
[..]
[..]
Ik heb het ook ooit een keer moeten doen bij een jongen... Die spoorde simpelgezegd niet helemaal.Op een gegeven moment begon het behoorlijk stalkerige vormen aan te nemen en heb ik o.a. hem geblokkeerd op mijn telefoon etc.
Nogal jaquote:Op woensdag 22 juli 2015 23:24 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Fucking eng hè.Had een nieuw nummer moeten nemen en geef door die ervaring niet meer zomaar mijn nummer aan mensen. Kreeg van Turken die ik oppervlakkig kende de vraag of ik mijn nummer wilde geven aan hen voor haar.
Jezus.quote:Op woensdag 22 juli 2015 23:26 schreef Dave94 het volgende:
[..]
Nogal ja
Het verhaal gaat eigenlijk verder nog. Hij nam later weer contact op via Facebook en nog een ander medium toendertijd, vraag me niet wat de naam was. Ik heb toen gedreigd naar de politie te gaan als-ie niet zou kappen. Dat hielp
Is het ook, maar ik stel mezelf altijd voorop. Een rationeel gesprek hielp toch niet bij haar.quote:
Met iemand die je alleen kent van een vakantie of zo is dat inderdaad makkelijk. Met iemand die je nog elke dag tegen komt wel een stuk lastiger. Levert in ieder geval ongemakkelijke momenten opquote:Op woensdag 22 juli 2015 22:48 schreef Angel-Joy het volgende:
Heb wel ooit contact via app verbroken met iemand(iemand met wie ik date) tijdens mijn vakantie. Nooit meer gesproken. Geen spijt van.
Andersom heb ik het ook ervaren: beste vriendin van middelbare school besloot opeens mij overal te verwijderen en blokkeren omdat ik 'geen tijd' voor haar had. Terwijl ik haar 10x had uitgelegd dat ik moest werken aangezien ik niks van mijn ouders kreeg en zij wel.
Vertrouwens als je een insect bentquote:Op woensdag 22 juli 2015 22:31 schreef KingKloon het volgende:
https://www.psychologytod(...)&utm_campaign=FBPost
Voor meer informatie over ghosting en wat de beste manier is om een relatie te beëindigen, zie link.
Ghosting is contact beëindigen zonder een afsluiting. De ene moment zit je knus op de bank met je partner te zoenen, de andere moment is reageert hij of zij niet meer op je berichten en verlies contact met die persoon zonder dat dat is afgesproken. Ghosting is een heel pijnlijke manier om een relatie te beëindigen.
Ik heb het zelf meegemaakt vorig jaar met mijn ex, we waren al langer uit elkaar, maar nog wel vrienden. We gingen regelmatig met elkaar afspreken en bijpraten, film kijken in groepjes, enz. Op een dag besloot ze dat niks meer met mij te maken wilde hebben (ze kreeg ook een nieuwe vriendje) en sindsdien heb ik niks meer van haar gehoord tot sindskort. Ik kwam haar vandaag tegen en oppervlakkig bijgepraat.
Ik denk dat er weinig dingen zijn die pijnlijker zijn dan keihard genegeerd worden door iemand waarvan je hebt gehouden en vertrouwde als je een insect bent. Wat vinden jullie van ghosting? Ervaring mee gehad? Zelf een keer bij iemand gedaan of andersom?
nou, in de situatie die TS schetst, houdt t contact gewoon ineens op, hij/zij heeft helemaal niet gezegd dat t nu een ex is en jij moet dat zelf uitvogelen omdat je niks hoort.quote:Op woensdag 22 juli 2015 22:43 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja, duhhh.
Nee grapje, ben niet populair
Nu even serieus: wat maakt het nou uit of jouw ex je ghost of niet? Ex is ex voor een reden.
Klopt. Daar zou ik ook niet mee akkoord gaanquote:Op donderdag 23 juli 2015 10:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nou, in de situatie die TS schetst, houdt t contact gewoon ineens op, hij/zij heeft helemaal niet gezegd dat t nu een ex is en jij moet dat zelf uitvogelen omdat je niks hoort.
Dat lijkt mij idd behoorlijk kut. Geen afsluiting, reden, niks. Gewoon van de ene op de andere dag niets meer.
Jij gaat niet akkoord. En dan?quote:Op donderdag 23 juli 2015 10:39 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Klopt. Daar zou ik ook niet mee akkoord gaan
Ff serieus... Je hebt een relatie en van de een op de andere dag zie je of hoor je niets meer.quote:Op donderdag 23 juli 2015 10:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij gaat niet akkoord. En dan?
In de relatie van de TS gaat het over een afgesloten relatie, en na een korte vriendschappelijke relatie werd het contact verbroken. Dat vind ik niet meer dan normaal eigenlijk. Dat komt zo ontzettend vaak voor.quote:Op donderdag 23 juli 2015 10:41 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Ff serieus... Je hebt een relatie en van de een op de andere dag zie je of hoor je niets meer.
Dat is toch onmogelijk?
Was uiteraard iets ingewikkelder dan dat, mijn geval. Maar was alsnog pijnlijk.quote:Op donderdag 23 juli 2015 10:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
In de relatie van de TS gaat het over een afgesloten relatie, en na een korte vriendschappelijke relatie werd het contact verbroken. Dat vind ik niet meer dan normaal eigenlijk. Dat komt zo ontzettend vaak voor.
Je merkt dat er na de verliefdheid eigenlijk niks is dat de moeite van het contact waard maakt. Of het is te pijnlijk.
Dan is het makkelijker om gewoon niks meer te doen, dan om een heel pijnlijk en emotioneel gesprek te houden met als inzet om geen contact meer te hebben. Dat lijkt me enorm contraproductief.
Eens, al mag het wel met enige uitleg. Contact plots verbreken, negeren en alles zonder aan te geven waarom, is ronduit asociaal. Maar het verbreken van alle contact, zeker met een ander in het spel, kan ik wel begrijpen.quote:Op donderdag 23 juli 2015 18:38 schreef jodelahity het volgende:
ghosting is effectief en dat is soms nodig
Er moest idd een 'a'.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 15:56 schreef jodelahity het volgende:
Ik vind het juist asociaal maar oké.. ieder zo zijn visie
Sorry flauwe buiquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |