Deel 2: http://www.fokzine.net/forum/NonCGI/Forum19/HTML/000180.html
We gaan hier verder met de perikelen rondom de gewonnen prijs van de fansite van Büllent, een deelnemer aan een real live soap programma van sbs, De Bus.
[Dit bericht is gewijzigd door Quenda® (Datum 24 Juni 2000).]
Voor zover ik het heb kunnen begrijpen, is de struktuur t.a.v. de Bus-Fanclubs alsvolgt vastgelegd.
Clubnet is de oprichter van de fan-clubs en heeft voor zover ik het kan beoordelen de eindverantwoording, die zich meestal vertaald in een alleen maar toezichthoudende rol. M.a.w. de controle op het gebruik van de door hen toegestane middelen en diensten. De verantwoording en autoriteit over hoe deze middelen en diensten worden ingezet binnen het door Clubnet toegestane kader ligt in handen van een operator, die op zijn beurt beheerders aan kan stellen om deze inzet m.b.v. hun ervarng en kennis aangaande het medium te optimaliseren.
In geval van de Büllent-fanclub was Yilmaz de operator en bediende hij zich van de kennis en bekwaamheden van Voltran, die dan ook de beheerder was van de FC. In een heel laat stadium werd Büllent mede-beheerder.
Indien nu om welke reden dan ook tussen de beheerders onenigheid ontstaat, is het een logisch gevolg, dat deze onenigheid zich voortzet op het forum van de FC, waarbinnen voor- en tegenstanders zich nader kunnen verklaren.
Voor Clubnet zelf is er op dat moment nog geen enkele reden om in te grijpen, omdat er geen oneigenlijk gebruik gemaakt wordt van de de toegestane middelen en diensten.
Het wordt echter anders, indien één van de strijdende partijen zich de autoriteit toeëigent om artikelen en bijdragen te weren, dan wel GEPLAATSTE artikelen te wijzigen, of zelfs te vernietigen. Op dat moment komen zaken als objectiviteit en vrije meningsuiting in het geding en zal Clubnet in moeten grijpen en de verantwoordelijke operator erop moeten wijzen, dat dit om de gegeven reden niet kan en mag. Voor de operator zal er in zo'n geval veelal niets anders opzitten dan de betrokken medewerker de laan uit te sturen.
Indien de operator dit nalaat of zelf de boosdoener is, zal er voor Clubnet niets anders opzitten dan een nieuwe operator te zoeken, dan wel de FC te sluiten.
In het geval, dat één van de beheerders de FC wil sluiten, ligt de zaak m.i. heel erg duidelijk.
De enige, die een FC kan sluiten en alle bestanden vernietigen, is Clubnet zelf. De operator zal in deze een adviserende taak hebben, maar ik zie in geen geval, dat een mede-beheerder hierin autoriteit kan zijn.
Passen we dit nu alles toe op de FC van Büllent en Séki dan heb ik dus zware bedenken tegen de rol van Clubnet.
- Op beide clubs zijn GEPLAATSTE bijdragen om subjectieve redenen verwijderd zonder dat Clubnet de verantwoordelijken tot de orde heeft geroepen.
- Clubnet heeft de FC Büllent op de vraagwaardelijke autoriteit van een mede-beheerder gesloten en alle bestanden vernietigd dan wel heeft dit toegestaan.
- Clubnet had voor de FC Büllent een nieuwe operator kunnen zoeken en deze hoogstwaarschijnlijk in Voltran gevonden.
De club zou een ander gezicht hebben gekregen, maar de vernietiging van bestanden zou zijn voorkomen.
- Clubnet heeft voorkeur getoond en heeft de objectiviteit geweld aangedaan.
Ik kan er helaas niet aan ontkomen, maar op basis van het mij bekende, moet ik concluderen, dat de rol van Clubnet allerminst netjes is en is geweest.
* fondaco vraagt zich af, of Clubnet Bully soms een baantje als promoter in het vooruitzicht heeft gesteld..
[Dit bericht is gewijzigd door fondaco (Datum 24 Juni 2000).]
quote:
op 06-24-2000 om 11:49 PM schreef fondaco het volgende:
KNIP....
Voor zover ik het heb kunnen begrijpen, is de struktuur t.a.v. de Bus-Fanclubs alsvolgt vastgelegd.
Clubnet is de oprichter van de fan-clubs en heeft voor zover ik het kan beoordelen de eindverantwoording, die zich meestal vertaald in een alleen maar toezichthoudende rol. M.a.w. de controle op het gebruik van de door hen toegestane middelen en diensten. De verantwoording en autoriteit over hoe deze middelen en diensten worden ingezet binnen het door Clubnet toegestane kader ligt in handen van een operator, die op zijn beurt beheerders aan kan stellen om deze inzet m.b.v. hun ervarng en kennis aangaande het medium te optimaliseren.In geval van de Büllent-fanclub was Yilmaz de operator en bediende hij zich van de kennis en bekwaamheden van Voltran, die dan ook de beheerder was van de FC. In een heel laat stadium werd Büllent mede-beheerder.
quote:
Indien nu om welke reden dan ook tussen de beheerders onenigheid ontstaat, is het een logisch gevolg, dat deze onenigheid zich voortzet op het forum van de FC, waarbinnen voor- en tegenstanders zich nader kunnen verklaren.
Ik ben het niet met je eens;
Hier had een andere oplossing beter geweest. Voltran en Bullent hadden dit onder elkaar op kunnen lossen.
quote:
- Op beide clubs zijn GEPLAATSTE bijdragen om subjectieve redenen verwijderd zonder dat Clubnet de verantwoordelijken tot de orde heeft geroepen.
- Clubnet heeft de FC Büllent op de vraagwaardelijke autoriteit van een mede-beheerder gesloten en alle bestanden vernietigd dan wel heeft dit toegestaan.
Zoals je zelf al zei; Clubnet is slechts uitreiker van de middelen. Vanaf het moment dat het programma "De Bus" was afgelopen, is de toezichthoudende rol van zowel "Het Net" als van "SBS6" stopgezet.
De "waarde" van berichten in het forum worden bepaald door de operator en soms beheerders maar dit hangt af van de instellingen.
quote:
- Clubnet had voor de FC Büllent een nieuwe operator kunnen zoeken en deze hoogstwaarschijnlijk in Voltran gevonden.
De club zou een ander gezicht hebben gekregen, maar de vernietiging van bestanden zou zijn voorkomen.
Voltran had ook zelf een club op kunnen richten en al het matriaal over kunnen brengen naar zijn nieuwe club. Ik denk dat clubnet daar ook op heeft zitten wachten.
[Dit bericht is gewijzigd door Spoef (Datum 25 Juni 2000).]
http://www.clubs.nl/community/default.asp?club=mirror
Blijft allemaal toch onduidelijk met Clubnet.
De oprichter van de sites is Clubnet.
Dat zij via de buspassagiers operators en beheerders zoeken is m.i. logisch.
Dat hier uit voortvloeit, dat de passagier daarmee zelf hierarchisch een soort super-operator of super-beheerder wordt met super-autoriteit over de site, zie ik echter niet als een logisch vervolg hiervan en hierop.
[Dit bericht is gewijzigd door fondaco (Datum 26 Juni 2000).]
quote:
op 06-25-2000 om 10:27 PM schreef Spoef het volgende:
Er wordt toch elke keer aan 1 ding voorbij gegaan. Clubnet heeft als eerste de buspassagiers benaderd met de vraag "wie hun fanclub zou gaan beheren (even niet denken in termen als operator of beheerder). De eerste die door clubnet is benaderd is dus niet yilmaz maar Bullent. In dat opzicht is Bullent er niet bij gekomen, maar zijn Yilmaz en Voltran erbij gekomen.
Uiteraard werd aan de bussagier gevraagd om iemand uit te zoeken om hun fanclub te beheren. Wie anders? Dat aan Büllent gevraagd is om iemand uit te zoeken, wil niet zeggen dat hij zelf al vanaf het begin er bij was. Hij zat immers in de bus, remember? Dus nog steeds geldt dat Büllent later als mede-beheerder bij de fanclub gekomen is.
quote:
Hier had een andere oplossing beter geweest. Voltran en Bullent hadden dit onder elkaar op kunnen lossen.
Voltran en Büllent hebben meerdere malen onderling met elkaar gesproken, maar kwamen helaas niet tot een compromis, want Büllent kwam niet verder dan 15% voor Voltran. En zelfs die 15% werd geboden op een manier alsof Voltran een deel van de prijs ten onrechte is komen opeisen. Gezien zijn werk voor de club en de waardering van de leden en ook daarbuiten, is het niet meer dan logisch dat hij een evenredig deel krijgt. Daarna heeft Büllent aangegeven er later over te willen praten met Voltran, maar kwam zijn afspraken niet na. Hij hield Voltran te lang aan het lijntje.
quote:
Voltran had ook zelf een club op kunnen richten en al het matriaal over kunnen brengen naar zijn nieuwe club. Ik denk dat clubnet daar ook op heeft zitten wachten.
Dit komt over alsof Voltran verantwoordelijk is voor het materiaal op de club. Dus het is wel degelijk Voltran die met zijn materiaal de Fanclubprijs heeft gewonnen. Je zegt het zelf Spoef! Je mening is niet to the point en erg irrelevant!
Mogelijkheid 1:
Hij herkend zichzelf niet meer na de bus. Dit is dan ook niet de echte Büllent maar de gebusformeerde Büllent. Hij herkend zichzelf niet meer en wij hem ook niet meer. De bus heeft Büllent dus echt veranderd en niet in de positieve zin. Hij is te veel voor zichzelf gaan vechten en voert dit in dit geval tot het extreme door. Wanneer hij op deze situatie terug kijkt als we een half jaar verder zijn en hij zichzelf weer heeft hervonden, schrikt hij zich rot en schaamt hij zich voor de manier waarop hij Voltran heeft behandeld.
Mogelijkheid 2:
Hij heeft zich in de Bus altijd anders voor gedaan als hij was. En zoals al vaak verteld op het busforum houdt je dit nooit de hele tijd vol. Bij het auto-incident kwam de echte Büllent naar boven en ook toen hij daarna Bianca nog eens goed afsnauwde. Hij heeft de bus dus niet verlaten omdat hij aan het veranderen was maar omdat de echte Büllent aan de oppervlakte kwam en hij bang was dat dit vaker zou gaan gebeuren. Dit zou zijn populariteit ernstig hebben aangetast waardoor "zijn" fansite niet de eerste prijs zou hebben gewonnen doordat alle fans en waarschijnlijk ook beheerders zouden zijn afgehaakt. Nu het geld binnen is komt de echte Büllent weer opnieuw naar boven.
Twee mogelijkheden die alletwee zeer wel mogelijk zijn. Ik weet zelf niet zo goed welke ik moet kiezen hoewel ik iets meer naar de laatste neig. Dit zou wel eens kunnen komen doordat ik denk dat de bus je leven wel kan beïnvloeden maar je persoonlijkheid niet compleet kan veranderen. Hoe denken jullie erover of zijn er nog meer mogelijkheden?
Is hier sprake van pure arrogantie? Waren wij gebruiksitems c.q. de middelen tot grotere glorie en financiën?
Het viel steeds meer op dat Büllent alleen reageerde op topics die hem verheerlijkten. Het andere deel van de fans/leden, dat hem zijn prijs heeft bezorgd, werd compleet genegeerd op gegeven moment. Nerko kreeg hier de schuld van; het was haar posting die 'zijn familie had beledigd'. Maar zelfs als dit zo zou zijn; heetten we soms allemaal Nerko?
Hij was duidelijk niet in staat om een diepere differentiatie te onderkennen. Wat hem betrof waren er twee soorten leden:
- Büllentfans, die hem kostte wat kost verheerlijkten;
- andere leden wiens mening van de zijne afweek en automatisch werden geschaard onder potentieel 'gevaarlijke' leden; dus tegenstanders.
Vandaar ook zijn vergelijking van de fanclub met de Bus.
Onbegrijpelijk vind ik ook, dat Esmeralda, die toch psychologie studeerde, niet in staat is om inzicht te vertonen in deze situatie. Ze zou toch als vriendin hem met raad en daad moeten kunnen bijstaan?
Büllent komt op mij over als een getroubleerd persoon. Deze exacte woorden heb ik tegen hem gezegd in een telefoongesprek. Naar mijn mening heeft hij bepaalde emotionele schade opgelopen van de Bus en daar moet hij maar een oplossing voor zoeken. Je frustraties uiten op je fanclub is ok, maar niet iedereen de dupe gaan maken van jouw persoonlijke problemen.
Ik ga er nog steeds van uit, dat wij het niet helemaal mis hadden! Dat zijn profiel in de Bus, in ieder geval een deelverzameling is van zijn personage. Het wordt tijd dat hij die persoon weer gaat vinden en met een goede oplossingen komt voor de situatie die nu is ontstaan.
Cameron
Maar, je moet ook open kunnen staan voor opbouwende kritiek en vragen en meningen van anderen.
Ook ik vond het jammer dat Büllent alle ego-texten wel beantwoorde,en de felicitaties aan Voltran's adres en diverse vragen van lezers onbeantwoord liet.Het is zijn goed recht om op die manier te reageren en te negeren, maar het blijft eeuwig zonde voor zijn imago( de morele winaar, de integere agent)
* Quenda® blijft hopen op een goede afloop en een eerlijke verdeling, beloning naar prestatie in %.
Zij hebben enkel een *knipperlicht* relatie Didi, maar ik geloof niet dat dat er iets toe doet in deze discussie.
Dat was destijds een van de eerste scheurtjes in het dunne laagje vernis van Agent-Bullent-met-camera-op-zich-gericht.
Oom agent die zich in bochten wrong om zich ergens uit te lullen.
Bullent en zijn intentie-verklaring.
Even waardeloos als de man nu zelf blijkt te zijn.
-------------------------
Eerlijkheid!!!
Geen holle woorden maar daden!!!
Ik heb Voltran hierover gesproken, maar hij weet van niks. Hij is op dit moment met vakantie in Turkije. Vervolgens heb ik iemand van Het Net gesproken en deze gaf aan dat de Clubmaster de club geblokkeerd moet hebben en dat hierover een mail naar Voltran verstuurd moest zijn. Er wordt uitgezocht wat er dan in dat mailtje gestaan moet hebben.
Wie zit hier achter????
Wie en wat is eigenlijk de Clubmaster?
De clubmasters hebben de macht op clubnet, in opdracht van de bovenbazen daar.
that's all i know
PS: Ooit zag ik op de site van Bul een foto tan hem met de text: een hart van goud....
Eerst vond ik Bul een ei omdat hij interesse had in Es...Nu kan ik alleen maar zeggen: Ren, Essie, ren! Zoek toch een leuke voetballer (bijvoorbeeld )!!
Beste Clupper,
De Club mirror is geblokkeerd, daar het een exacte kopie is van de Bullent Fanclub en Bullent nadrukkelijk aan ons te kennen heeft gegeven dat hij achter deze Club niet meer kan en wil staan.
Hopelijk begrijp je dat wij dit respecteren!
Met vriendelijke groet,
Laura,
Clubmaster HetNet
Er zit geen copyright op het materiaal van de Fanclub Bullent en het is ook smerig dat HetNet de club blokkeert zonder eerst aan Voltran aan te geven wat het probleem (terecht of onterecht) is en de operator de tijd te geven om eventueel een weerwoord te doen of de layout e.d. aan te passen.
Het is ook wel erg toevallig dat Bullent dit verzoek heeft ingediend bij HetNet, net nu Voltran met vakantie is.....
Toch vraag ik me af of hier geen sprake is van het ontnemen van het recht op vrije meningsuiting. Mirror heette uiteindelijk geen "Fanclub Bullent".
Bovendien is Voltran - als enige die daar iets van computers begreep - de geestelijke vader van de club. Het is zijn geestesgoed, zijn digibaby!
Dit is allemaal nog schandelijker dan wat mij bij Seki's fanclub ten deel is gevallen.
Als niets komt tot iets kent iets zichzelve niet meer. Hoogmoed komt voor de val.
Bijt niet de hand die je voedt..... want dan is het slecht kersen eten met V & A.
Wij zouden aan een advocaat moeten vragen of 'mirror' zomaar geschrapt kan worden. Of Clubnet wetten overtreedt. Als je niets uitzoekt kom je niets te weten.
Vreemd, zo realiseer ik me nu dat Clubnet als een aasgierd Voltrans stappen heeft moeten monitoren, terwijl er -tig clubs zijn.
Dat ze kontakt hebben met Bullent, gewoon een van de vele beheerders-niet-eens-operators.
Dat ze onvoorwaardelijke Bullent fans zijn, die naar machtsmiddelen grijpen om hem, hun grote idool tot het bittere einde, ter wille te zijn en ten dienste te staan ten detrimente van andere club-operators.
Ik heb aan Clubnet mijn hele Animated Archive cadeau gedaan, maar mijn post wordt sinds de Bullent Ontmaskering niet beantwoord.
Weet maar niet wat ik daarvan moet denken. Ik hoop zo dat ze met vakantie is!
Nepotisme? Kortzichtigheid?
Wie het weet mag het zeggen.
[Dit bericht is gewijzigd door Borgia (Datum 28 Juni 2000).]
Indien zij argumenteert, dat de site een exacte copy is, dan vergeet ze, dat er inmiddels postings aan toegevoegd waren, die de site reeds een heel ander karakter gaven. Daarnaast had ik me als niet Büllent-fanclublid aangemeld, hetgeen de omschrijving exact meteen rijp voor de vuilnisbak maakt.
Ik verdenk deze Laura er meer van, dat zij naar haar eigen willekeur handelt en zich de arrogantie toeëigent om Clubnet naar haar eigen subjectieve inzichten te runnen.
De volgende stap zou zijn, dat zij mij als lid royeert, omdat ik haar handelswijze niet kan goedkeuren en daarover niet wens te zwijgen.
Als ik op Clubnet een Britney Spears Fan-club open en daar niet door copyright beschermd materiaal voor gebruik, sluit deze hogepriesteres van de zuivering dan ook deze site, nadat Britney een mailtje heeft gestuurd met de mededeling, dat zij het niet gewenst acht, dat de site bestaat? Laat ze zich dan ook beïnvloeden door de V.I.P.-status van de betrokken persoon? Nee toch???? Hoop ik!!!!
Indien op deze wijze de door Büllent zo geprezen "Lounch"-site van concurrentie moet worden ontdaan, dan is het misschien eens tijd om in overweging te nemen, dat daar alleen maar door Voltran bedachte slogans worden toegepast.
Wat Büllent betreft, kan ik nu alleen nog maar concluderen, dat deze jongen de instelling van een p..... (niet politie) heeft. Hij laat de naar hem smachtende vrouwtjes het vuile werk doen. Had hij niet gezegd, dat de Büllent-fanclub te veel Voltran-fanclub was geworden. Nou waar maak je je dan druk om. Of het moet gaan over die paar fotootjes, waarover op de Mirror-site zelf de vraag reeds was gesteld om deze zo rap mogelijk weg te halen.
Vrouwe Laura heeft niet de moeite genomen even verder te kijken dan haar neus lang was of de zaak via een een gesprekje met Voltran kort te sluiten. Dat kon ze ook niet,want volkomen in vervoering zijnde van haar held, heeft zij onmiddellijk dàt gedaan, waarmee zij Büllent acht te kunnen plezieren en Büllent teert op deze toewijding.
Het is aan de grote bazen van Clubnet nu om te beslissen, of zij zo iemand, die zich zo gemakkelijk subjectief laat beïnvloeden, kunnen handhaven, wil men vermijden op termijn niet van censuur en willekeur beschuldigd te worden.
Laat men ook niet vergeten, dat de roddelpers zich op dit "geintje" verheugen en erover heen zullen vallen en daarbij naar alle waarschijnlijkheid geen spaan van Büllend en zijn "ziende blind-zijnde" fans zullen overlaten.
quote:
op 06-28-2000 om 03:16 PM schreef Nerko het volgende:Beste Clupper,
De Club mirror is geblokkeerd, daar het een exacte kopie is van de Bullent Fanclub en Bullent nadrukkelijk aan ons te kennen heeft gegeven dat hij achter deze Club niet meer kan en wil staan.
Hopelijk begrijp je dat wij dit respecteren!
Met vriendelijke groet,
Laura,
Clubmaster HetNet
Sinds wanneer heb je geen recht om een copy te maken van de layout die je zelf hebt ontworpen?
**lounche** maakt immers ook gebruik van slogans die van Voltran's hand zijn, zonder dat Voltran daar moeilijk over doet.
Volgens mij is dit een vreemde vorm van belangenverstrengeling, aangezien het enige wat Voltran op de mirror site deed was : Het copieeren van zijn geestelijk eigendom en het plaatsen van een open forum en de reacties die daar instonden.
---------------
lounche , louche , what's the different...
[Dit bericht is gewijzigd door Quenda® (Datum 28 Juni 2000).]
Daarom is het ook verstandig dat ik me onthoud van kritiek en eerst eens gewoon ga afwachten, want ze zal wel tijd nodig hebben om door de stapel mail heen te werken.
Ik heb altijd prettige ervaringen met haar gehad, dus ik wil zeker niet voorbarig zijn.
Wat betreft de sluiting van 'mirror' heb ik bericht gekregen dat men zich daar even juridisch aan het orienteren is wat precies de rechten en plichten van een operator zijn, en welke censurerende rechten Clubnet heeft.
Afwachten dus maar.
---------------------------------------
De rol van Bullent in dit alles wordt daarentegen steeds curieuzer.
Een Agent die een dergelijk vertoon van macht aan de dag legt hoort kwa mentaliteit eerder thuis in een fundamentalistisch islamitisch land, want daar worden wetten en burgerrechten met voeten getreden.
Daar ben je bang als je in de verte een agent ziet lopen omdat je zonder vorm van proces gearresteerd kunt worden.
Corruptie viert hoogtij, de agenten laten zich het burgergeld goed smaken.
Wellicht is een toekomst als agent in Ankara meer aangewezen voor Bullent, aangezien hij onze taal dan wel machtig is, maar niet het hollandse binnenwerk bezit om te kunnen funktioneren in een cultuur die gebaseerd is op onze eigen christelijke normen en waarden.
Hij heeft de mentaliteit van een autocratische turkse overheidsdienaar, wiens wil wet is en voor wie 'eerlijkheid' alleen op zijn manier uit te leggen is.
"Het is eerlijk dat ik de clubprijs inpik."
"Het is eerlijk dat ik lieg over mijn intenties met Esmeralda."
"Het is eerlijk dat ik conflictbeheersend bij anderen optreed maar zelf hoef ik tegen Bianca mijn bek niet te houden."
"Het is eerlijk dat ik andermans initiatieven kapot maak en bereid ben daarvoor Clubnet-medewerkers (ook maar mensen) te manipuleren."
"Het is eerlijk dat ik een Club sluit omdat mij persoonlijk niet bevalt wat mijn 1400 fans te melden hebben."
"Het is eerlijk dat ik een club open voor alleen die mensen die mij ondanks alles door dik en dun trouw blijven."
"Het is eerlijk dat ik een club torpedeer van alleen die mensen die Voltran door dik en dun trouw blijven."
Amen
[Dit bericht is gewijzigd door Borgia (Datum 28 Juni 2000).]
Waarden en normen in de Islam worden niet door iedereen hetzelfde beleefd en geïnterpreteerd. Het hangt af van de persoon in kwestie. We trekken toch ook geen conclusies over Nederlandse waarden en normen, alleen omdat het Hollandse individu Tessa achterbaks is?
quote:
op 06-29-2000 om 12:41 AM schreef Nerko het volgende:
Borgia, zoals jij jouw posting (28/06/2000 20:15) beschreven hebt, kan dit door anderen geinterpreteerd worden alsof het gedrag van Bullent van de laatste tijd typisch Turks of typisch fundamentalistisch islamitisch is. Alsof zulk gedrag bij mensen, die het Hollands binnenwerk bezitten, niet voor kan komen.
Zulk gedrag komt in ALLE culturen voor, ook in de Nederlandse!Waarden en normen in de Islam worden niet door iedereen hetzelfde beleefd en geïnterpreteerd. Het hangt af van de persoon in kwestie. We trekken toch ook geen conclusies over Nederlandse waarden en normen, alleen omdat het Hollandse individu Tessa achterbaks is?
Ja ja, dat risiko zit er inderdaad in, maar jij en ik weten dat ik het niet op die manier bedoeld heb. Bullent gedraagt zich - zeker naar de normen van de Islam - volstrekt onfatsoenlijk. Hij eet dan ook varkensvlees. Dus is hij geen echte moslim. En dat blijkt ook, want hij heeft geen geweten.
Een Broeder naait zijn Broeder niet!!!
Ik heb elders Voltran een paar veren in zijn achterste gestoken, hem het visitekaartje genoemd, een man met kwaliteit, integriteit en intelligentie. Voor het evenwicht wil ik dit ook even gezegd hebben.
Een juweel van een mens, ook Turk, maar hoe anders!
We moeten voortaan maar niet meer in landsgrenzen denken of in religieuze voorkeuren of gradaties van zonnebrand.
Vanaf vandaag deel ik de Mensheid van de hele planeet nog uitsluitend in twee categorieen in:
1. Mensen MET geweten
2. Mensen ZONDER geweten
Bullent staat op zichzelf, de machtswellustige autocraat. Je kunt ook niet iedere Turkse man ervan betichten dat hij een grijze wolf is.
Allochtonen die in Nederland wonen (ik zei de gek) zijn maar wat blij, want van alle landen op de wereld vind ik Nederland het minst slecht, een paar figuren als Tessa daargelaten. Maar we moeten ons toch wel aanpassen aan het gastland, vind je ook niet? Als ik in Jordanie of Palestina rondloop doe ik dat hooggesloten en niet in bikini.
Ik ben inmiddels zo Hollands als een Bintje, het enige poolse aan mij is Wyborowa
quote:
Beste Büllentfanleden,Helaas was buiten onze schuld om, de Mirror Club op de 28e juni bijna de gehele dag niet bereikbaar. Dit viel juist samen met de dag waarop wij onze eerste mailing hadden gestuurd. Op nadrukkelijk verzoek hebben wij ook het uiterlijk van de site moeten veranderen. Dit hadden we liever op een normaal tempo laten verlopen; maar goed, het zij zo!
De club is geheel verniewd, qua uiterlijk. Elke referentie naar het verleden is verdwenen in aanzien en vorm, maar niet qua inhoud. We hebben hier en daar nog een familiar touch aangehouden. Wij hopen dat jullie er toch nog genoeg herkenning in vinden om je er weer geheel thuis te voelen.
Oude vertrouwde beheerders, bekende leden en alle activiteiten die wij hadden.
Dus meld je aan en join in the Fun at the Mirror!!!!
De beheerders: *voltran*, Cameron, Crazybar, Phenomenon & Nerko
----------------------
Voor diegenen die de eerste mailing niet hadden ontvangen:
Beste Bullent fanclubleden,Zoals jullie ongetwijfeld hebben bemerkt of het anders nu zullen bemerken, is er helaas wegens omstandigheden een einde gekomen aan de Bullent fanclub op Hetnet. Per 23/6 is deze club gesloten en is daarmee helaas ook voor velen een eind
gemaakt aan een gelegenheid om elkaar te ontmoeten, te ontspannen en te vermaken. Hoewel de Bullentfanclub natuurlijk niet zomaar direct te vervangen is, hebben we een geslaagde voortzetting gemaakt van de vorige site, zowel in uiterlijk en
hopelijk ook qua inhoud. Dat hangt mede van jullie af. Meld je daarom snel aan en kom dagelijks langs om net als vroeger van alles op de hoogte te blijven!We hebben de laatste aanblik van de Club hersteld, vlak vóórdat deze werd gesloten. Alles kan nog worden nagelezen en ook biedt het een mogelijkheid voor leden die door de onaangekondigde sluiting hun mening/reactie niet meer kwijt konden.
Last but not least: we willen hiermee natuurlijk ook een "opvangtehuis" creëren voor alle fans die nu dus fanclubloos zijn geworden.
We zullen natuurlijk de sfeer en leuke activiteiten van de Bullentclub zeker voortzetten (de enige echte chatlounge is er natuurlijk ook weer) en uiteraard proberen te verbeteren. Daarom willen we iedereen van harte uitnodigen op de mirrorclub:
http://www.clubs.nl/community/default.asp?club=mirror
Met vriendelijke groet,
Voltran, Crazybar, Cameron, Phenomenon en Nerko
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |