Thank youquote:Op donderdag 31 december 2015 00:25 schreef Leer2eK het volgende:
Ik vind het oog vooral heel mooi!!
Ben zelf ook een hond aan het tekenen met houtskool, maar grafiet is toch ook meer mijn ding. Ben hier gewoon niet zo goed mee. Maar misschien dat ik op het einde toch tevreden kan zijn...
[ afbeelding ]
Vind een uurtje niet langquote:Op donderdag 31 december 2015 13:37 schreef Gebruikersna het volgende:
[..]
[..]
Wow, niceEcht respect hoe jullie normaal zo lang over een tekening kunnen doen. Na een kwartier begint mijn geduld echt op te raken, gisteren was ik een half uur bezig en toen begon ik het af te raffelen omdat ik het beu was
Nu we het toch over honden hebben, ik heb ook wat gekliederd (al van een paar weken geleden hoor
[ link | afbeelding ]
https://www.instagram.com/snorflartiblast/
Maar raak je dan de draad niet kwijt? Dat heb ik al als ik een paar minuten op een stukje aan het priegelen ben, dan moet ik me echt weer even op het geheel focussen. Hoe lang teken je dan achter elkaar? Ik vind het altijd lastig om verder te gaan op een later tijdstip.quote:Op donderdag 31 december 2015 19:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vind een uurtje niet lang. Niet wanneer ik bedenk dat ik tekeningen/schilderijen heb gemaakt waar ik 15 tot 20 uur in heb zitten
.
Leuk, die Dalmaat.
Nee, hoorquote:Op donderdag 31 december 2015 19:35 schreef Gebruikersna het volgende:
[..]
Maar raak je dan de draad niet kwijt? Dat heb ik al als ik een paar minuten op een stukje aan het priegelen ben, dan moet ik me echt weer even op het geheel focussen. Hoe lang teken je dan achter elkaar? Ik vind het altijd lastig om verder te gaan op een later tijdstip.
Wow, die koequote:Op donderdag 7 januari 2016 18:54 schreef Samzz het volgende:
Je bedoelt betaling voor een werk? Ik vind dat altijd lastig, het is namelijk ook wat de gek ervoor geeft.
Ter indicatie:
[ afbeelding ]
A3 (30 x 40) formaat grafiet, hier vroeg ik 75 euro voor.
[ afbeelding ]
20 x 20 cm, olieverf op doek, hier vroeg ik 80 euro voor.
Kijk naar de tijd die je ergens in steekt, de materiaalkosten en wat je eraan over wilt houden. Kijk ook naar wat andere mensen vragen voor hun werk en vergelijk om tot een goede prijs te komen.
Haha, thanksquote:
Overleg met de personen die interesse hebben in je werk. Willen zij 15 euro geven, top. Willen zij meer geven, ook mooi.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 07:12 schreef Gebruikersna het volgende:
[..]
Wow, die koeIk zou er bijna ook zoeen willen kopen
Punt waarop ik twijfel is een beetje dat ik zo snel werk. Ik lees op internet vaak minimumuurloon + materiaalkosten of zo, maar dat zou voor het gros van mijn tekeningen 2 euro of zo zijn. 3 als ik mijn 'goede' inkt gebruik. 2¤ vind ik ook zo'n lullig bedragje, dan geef ik het net zo lief voor niks, maar 10 of 15 euro vind ik het ook weer niet waard.
En als ik kijk naar wat ik er zelf voor zou geven... tja, nog geen dubbeltjeMaar anderen blijkbaar wel als ze me vragen iets te maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |