SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 22-07-2015 20:07:08 ]
Ik verwachtte al zo een antwoord idd, maar nee dus.quote:Op woensdag 22 juli 2015 20:05 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja die ene rode sultan toch? Hamid nog iets.
Nou moet ik bekennen dat ik hier wat mis in kan zitten. Ik heb mijn geschiedenisopleiding ook maar één jaar volgehouden.
Had Ino dan vannacht gewoon gelijk toen ze zei dat Opso een troll was.quote:Op woensdag 22 juli 2015 20:05 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je hebt het al 2/3 x over eventueel niet begrijpen enzo, je vraagt wat mezhebs zijn en denkt er over te kunnen discussiëren? Ik zeg al niets meer iig.
Ik kan er ook niks aan doen, maar ik ben altijd bijzonder nieuwsgierig bij Turken of ze die gekke genocide wel of niet erkennen.quote:
Niet dus. Want waarom gooit Turkije alle archieven wel open en Armenië niet als het Internationale hof alles wil onderzoeken? Beide partijen moeten transparant zijn.quote:Op woensdag 22 juli 2015 20:07 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik kan er ook niks aan doen, maar ik ben altijd bijzonder nieuwsgierig bij Turken of ze die gekke genocide wel of niet erkennen.
Volgens mij gewoon een jong enthousiast meisje, wat oprecht is, maar nadrukkelijk jong.quote:Op woensdag 22 juli 2015 20:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had Ino dan vannacht gewoon gelijk toen ze zei dat Opso een troll was.
Maar die vent, ik weet even niet hoe hij heet, noemt men toch de Rode Sultan omdat hij die moorden bevolen had?quote:Op woensdag 22 juli 2015 20:07 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik verwachtte al zo een antwoord idd, maar nee dus.
De Hamidiye slachtpartijen waren onrusten tussen de Koerden en Armenen.
Als een partij constant zit te lobbyen van HET WAS EEN GENOCIDEEEEEEEE!!!, dan is het niet vreemd dat de tegenpartij schreeuwt met DAT WAS HET NIET!!!.quote:Op woensdag 22 juli 2015 20:07 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik kan er ook niks aan doen, maar ik ben altijd bijzonder nieuwsgierig bij Turken of ze die gekke genocide wel of niet erkennen.
Beide partijen moeten transparant zijn of het is niet gebeurd?quote:Op woensdag 22 juli 2015 20:08 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Niet dus. Want waarom gooit Turkije alle archieven wel open en Armenië niet als het Internationale hof alles wil onderzoeken? Beide partijen moeten transparant zijn.
denk eens even logisch na.quote:Op woensdag 22 juli 2015 20:10 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Beide partijen moeten transparant zijn of het is niet gebeurd?
Kom je aandacht te kort of zo.quote:Op woensdag 22 juli 2015 20:10 schreef Fokker89 het volgende:
Obstipatie is sws een kutuser aan het worden, dus:
#Bringbackwhiskas
Nee, niet alle extremisten vermoorden iedereen.quote:Op woensdag 22 juli 2015 20:04 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Iemand had het over sunni's als extremisten, aanname is dus dat sunni's iedereen dus vermoorden. Moet ik ff alle soorten nog erbij vermelden of zo.
Nee, jij begint hier een beetje de vervelende troll uit te hangen, dus ga je heil maar ergens anders zoeken.quote:Op woensdag 22 juli 2015 20:11 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Kom je aandacht te kort of zo.
#whiskasmistje
Tegenover moorden?! Mooi woorden aan het verdraaien zegquote:Op woensdag 22 juli 2015 20:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, niet alle extremisten vermoorden iedereen.
Extremisten zullen er alleen sneller niet afkeurend tegenover staan.
Zoals jij.
Nou ja, in vrijwel alle gevallen is dat dus niet zo. Om het slavernijverleden wordt nu nog gejankt en geslachtofferd maar wordt wél erkent. De Joden spelen ook elke kans die ze krijgen de holocaustkaart, maar die wordt ook erkent. Hier in Nederland erkennen we de wandaden die we in het verleden gepleegd hebben ook altijd in meer of mindere mate.quote:Op woensdag 22 juli 2015 20:10 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Als een partij constant zit te lobbyen van HET WAS EEN GENOCIDEEEEEEEE!!!, dan is het niet vreemd dat de tegenpartij schreeuwt met DAT WAS HET NIET!!!.
Je hebt het over Sultan Abdul Hamid II, de leider tot / met 1909.quote:Op woensdag 22 juli 2015 20:09 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Maar die vent, ik weet even niet hoe hij heet, noemt men toch de Rode Sultan omdat hij die moorden bevolen had?Ik ben geen ster in Ottomaanse geschiedenis, maar zo had ik het begrepen
Heb je de zwarte piet discussie nog gevolgd de afgelopen jaren, men zit van beide kanten zich in alle hoeken te wringen om het wel / niet racistisch te noemen.quote:Op woensdag 22 juli 2015 20:12 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou ja, in vrijwel alle gevallen is dat dus niet zo. Om het slavernijverleden wordt nu nog gejankt en geslachtofferd maar wordt wél erkent. De Joden spelen ook elke kans die ze krijgen de holocaustkaart, maar die wordt ook erkent. Hier in Nederland erkennen we de wandaden die we in het verleden gepleegd hebben ook altijd in meer of mindere mate.
Dus dit ben ik niet bepaald met je eens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |