nicequote:Op donderdag 23 juli 2015 15:44 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Wicky gaat geloof ik iemand overnemen die op vakantie gat
Ja mijquote:Op donderdag 23 juli 2015 15:44 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Wicky gaat geloof ik iemand overnemen die op vakantie gat
quote:Op donderdag 23 juli 2015 17:46 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ik wil je ook best overnemen hoor. Kan ook nog wel een paar spelers van je gebruiken
Doen ze in lopende competities niet volgens mij.quote:Op donderdag 23 juli 2015 18:37 schreef Funel het volgende:
Mijn verdediger van 20 zou in het echt weleens 24/25 of 27 kunnen zijn. Als dat maar niet ineens wordt aangepast
Hij is in het echt ook 20, dus gaan ze zeker niet veranderenquote:Op donderdag 23 juli 2015 18:37 schreef Funel het volgende:
Mijn verdediger van 20 zou in het echt weleens 24/25 of 27 kunnen zijn. Als dat maar niet ineens wordt aangepast
Ja zou kunnen. Op VI staat nu een artikel over die gozer zijn leeftijd. Zal me niks verbazen als hij echt 24 isquote:Op donderdag 23 juli 2015 18:51 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Hij is in het echt ook 20, dus gaan ze zeker niet veranderen
Vond hem wel leuk eigenlijk.quote:Op donderdag 23 juli 2015 18:50 schreef Vasion het volgende:
Fok!crew - een verzameling autisten![]()
![]()
Wat is ook alweer het nut van zo'n crew? Dat de buitenwereld ziet dat we homo zijn?
quote:Op donderdag 23 juli 2015 18:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Bohhh, zometeen de kraker Willem II - GAE
Ik ben er niet helemaal bekend mee, maar je kunt concurreren met andere crewleden van andere crews in de Crew Cup bijv.quote:Op donderdag 23 juli 2015 19:02 schreef Vasion het volgende:
[..]
Geintje man. Hartstikke leuk. Alleen wat is het nut? Krijg je er iets extra's mee?
Je bent zelf ook een pro manquote:Op donderdag 23 juli 2015 19:17 schreef Wazaaaaa het volgende:
[..]
Ik ben er niet helemaal bekend mee, maar je kunt concurreren met andere crewleden van andere crews in de Crew Cup bijv.
Niet dat we dat ooit gaan doen, want daar zitten wel de echte pro's.
quote:De eerste league updates van het seizoen 2015/2016 zijn vanaf nu live. Tot deze league updates behoren België, Rusland en Oekraïne, zij zijn vanaf nu speelbaar. Daarnaast hebben we de leagues van Argentinië, Argentinië (2e klasse), Brazilië en Verenigde Staten verbeterd.
Voor alle league updates die vanaf dit moment live gaan, gaan we een geheel nieuwe methode gebruiken om de doelstellingen te berekenen. We gaan hierbij meer rekening houden met de totale waarde van elk team en ook de spreiding van de spelersratings per club. Teams met spelers met een hogere rating dan andere teams in dezelfde competitie krijgen vanaf nu ook een hogere doelstelling.
Op dit moment bekijken we ook de spelersrating, en waar nodig verlagen we deze, zodat het aantal spelers dat een rating heeft boven de 80 omlaag gaat. Dit zal echter niet direct merkbaar zijn voordat alle hoofdcompetities in Europa zijn geüpdatet. Op het moment dat we de 11 grootste competities van Europa hebben geupdate, zullen er maar 50 ‘elite’ spelers overblijven met een rating van 93 en hoger.
We verwachten dat de grote Europese competities die nog niet geupdate zijn op de volgende dagen live gaan:
Frankrijk: 1 augustus
Duitsland: 1 augustus
Engeland: 2 augustus
Nederland: 2 augustus
Italië: 7 augustus
Spanje: 7 augustus
Turkije: 8 augustus
Portugal: 8 augustus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |