Netjes, en potverdorie niet de minste!quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zeu, twee extra verdedigers gekocht.
bernat?quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb een speler gescout. Die moet ik hebben.
quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dacht dat ik daar al op zat met dit account
Kutzooi, waarom heb ik dan ook mijn oude account niet meer
Ja, ik heb die optie echt niet staanquote:Op donderdag 23 juli 2015 13:49 schreef Wazaaaaa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Weet je zeker dat je het niet ziet?
Nice, wat voor speler en uit welk land?quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb een speler gescout. Die moet ik hebben.
Die is wat te duur iddquote:Op donderdag 23 juli 2015 13:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Neeee, veel te duur man. Heb geen geldboom
Verdediger, 22 jaar... club uit Duitsland.quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:55 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Nice, wat voor speler en uit welk land?
Haha laat Wicky het maar doen dan, minder kans op competitievervalsingquote:Op donderdag 23 juli 2015 13:33 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
Heb nu Zherooo ingesteld als diegene die mijn account gaat beheren, maar weet alleen niet of het gedaan kan worden door iemand die in dezelfde competitie zit. Anders kom ik er wel even bij je op terug. Bedankt in ieder geval. Misschien heeft Zherooo ook liever dat een ander het doet want hij heeft ook zijn eigen team nog
Je hebt nog 12 verdedigersquote:Op donderdag 23 juli 2015 13:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb nog iets aan eigen vermogen staan, waar ik al 4 dagen dikke rente over heb gevangen daarmee heb ik de boel tot nu toe aardig kunnen financieren maar ik moet wel wat gaan verkopen nu
Ja ik heb er al 4 te koop staan maar raak ze niet kwijtquote:Op donderdag 23 juli 2015 13:57 schreef Funel het volgende:
[..]
Je hebt nog 12 verdedigerszit nog heel wat kapitaal op de tribune
Ik heb 34 miljoen en ben aan het scoutenquote:Op donderdag 23 juli 2015 13:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Waarom koopt Ajax niks? Hebben al voor ruim 24 miljoen verkocht... maar aankopen ho maar?
Bernat is al een aanwinst voor je. Of vindt je die te duur?quote:Op donderdag 23 juli 2015 14:00 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
Het moet mijn team wel beter maken, op de transferlijst is alles te slecht, te duur, of te oud.
Ja haha, ben aan het scouten in de prijsklasse 17 miljoen.quote:Op donderdag 23 juli 2015 14:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Bernat is al een aanwinst voor je. Of vindt je die te duur?
Krijg je rente over je EV?quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb nog iets aan eigen vermogen staan, waar ik al 4 dagen dikke rente over heb gevangen daarmee heb ik de boel tot nu toe aardig kunnen financieren maar ik moet wel wat gaan verkopen nu
Die sparen duidelijk voor Messiquote:Op donderdag 23 juli 2015 13:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Waarom koopt Ajax niks? Hebben al voor ruim 24 miljoen verkocht... maar aankopen ho maar?
Klinkt goed, al heb je net een slechte ervaring met Duitsers gehadquote:Op donderdag 23 juli 2015 13:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Verdediger, 22 jaar... club uit Duitsland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |