Ik wil dat best voor je doen. Doe nu sowieso niet mee aan de competitie maar af en toe wat spelers wisselen en trainen wil ik best voor je doen.quote:Op woensdag 22 juli 2015 22:24 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
Ik weet niet of ik op mijn vakantie een goed internetbereik heb dus bij deze; welke fok!ker wil mijn team een beetje bijhouden als dat nodig is? Gewoon beetje kijken naar fitheid en af en toe wisselen. En trainen als dat kan. Is 2 weekjes.
Bijna iedereen zet ook 4 spelers te koop. Misschien dat het daardoor wat langzamer gaat. Maar wel frustrerendquote:Op donderdag 23 juli 2015 12:55 schreef GwaiLow het volgende:
Wat worden spelers traag verkocht tegenwoordig. Vroeger verkocht ik vaak wel 3 spelers elke x als de engine langs komt. Nu meestal eentje. En er moeten nog zoveeeel spelers weg bij mij
Community > Crews > Vraag een crew aan (linkerkant)quote:Op donderdag 23 juli 2015 12:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik zie trouwens wel dat ik een crew op kan starten maar geen flauw idee waar...
Heb je nou Arias gekocht voor 7 en verkocht voor 5 miljoen?quote:Op donderdag 23 juli 2015 12:55 schreef GwaiLow het volgende:
Wat worden spelers traag verkocht tegenwoordig. Vroeger verkocht ik vaak wel 3 spelers elke x als de engine langs komt. Nu meestal eentje. En er moeten nog zoveeeel spelers weg bij mij
Yes! Uiteraard zat daar wel een goede deal voor mij aan vast als je even verder kijktquote:Op donderdag 23 juli 2015 13:06 schreef Funel het volgende:
[..]
Heb je nou Arias gekocht voor 7 en verkocht voor 5 miljoen?
Ja true, is weinig voorgekomen dat ik in een helemaal volle competitie heb gespeeld, en ook nog mensen die zo actief zijn. Maar het overigens wel leuk want je hebt ook veel keuze in de transferlijst hierdoor.quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:04 schreef Funel het volgende:
[..]
Bijna iedereen zet ook 4 spelers te koop. Misschien dat het daardoor wat langzamer gaat. Maar wel frustrerend
Ja daar keek ik al maar ik zie dat hele crew aanvraag niet staanquote:Op donderdag 23 juli 2015 13:04 schreef Wazaaaaa het volgende:
[..]
Community > Crews > Vraag een crew aan (linkerkant)
Ibarra voor 7.5 is niet verkeerd neequote:Op donderdag 23 juli 2015 13:08 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Yes! Uiteraard zat daar wel een goede deal voor mij aan vast als je even verder kijkt
Je hebt trouwens een mooi elftal staanquote:Op donderdag 23 juli 2015 13:04 schreef Wazaaaaa het volgende:
[..]
Community > Crews > Vraag een crew aan (linkerkant)
Precies, hij wilde Arias in de deal met Ibarra verwerken. Heb een tijd zitten twijfelen, maar gaf uiteindelijk toch de prioriteit aan Ibarra.quote:
Volgende aankoop is een keeper?quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:23 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Precies, hij wilde Arias in de deal met Ibarra verwerken. Heb een tijd zitten twijfelen, maar gaf uiteindelijk toch de prioriteit aan Ibarra.
Wazaaaaa is ook de pro in ons midden. Die vent heeft potverdorie al 100% wereldveroveringquote:Op donderdag 23 juli 2015 13:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je hebt trouwens een mooi elftal staan
Ja zeker, moet je eens kijken wat een dramatische doelmannen ik heb. Jij hebt er toevallig ook niet eentje voor me he?quote:
Ik heb een doelman te koop staanquote:Op donderdag 23 juli 2015 13:25 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ja zeker, moet je eens kijken wat een dramatische doelmannen ik heb. Jij hebt er toevallig ook niet eentje voor me he?
Ja, weet zo uit mn hoofd niet meer welke. Maar weet nog wel dat ik dan net zo goed met mn eigen doelmannen kan blijven spelenquote:Op donderdag 23 juli 2015 13:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb een doelman te koop staan
Met Hanssen is helemaal niks mis!quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:26 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ja, weet zo uit mn hoofd niet meer welke. Maar weet nog wel dat ik dan net zo goed met mn eigen doelmannen kan blijven spelen
Heb nu Zherooo ingesteld als diegene die mijn account gaat beheren, maar weet alleen niet of het gedaan kan worden door iemand die in dezelfde competitie zit. Anders kom ik er wel even bij je op terug. Bedankt in ieder geval. Misschien heeft Zherooo ook liever dat een ander het doet want hij heeft ook zijn eigen team nogquote:Op donderdag 23 juli 2015 12:54 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Ik wil dat best voor je doen. Doe nu sowieso niet mee aan de competitie maar af en toe wat spelers wisselen en trainen wil ik best voor je doen.
Matchfixingquote:Op donderdag 23 juli 2015 13:33 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
Heb nu Zherooo ingesteld als diegene die mijn account gaat beheren, maar weet alleen niet of het gedaan kan worden door iemand die in dezelfde competitie zit. Anders kom ik er wel even bij je op terug. Bedankt in ieder geval. Misschien heeft Zherooo ook liever dat een ander het doet want hij heeft ook zijn eigen team nog
Competitievervalsing!quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:33 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
Heb nu Zherooo ingesteld als diegene die mijn account gaat beheren, maar weet alleen niet of het gedaan kan worden door iemand die in dezelfde competitie zit. Anders kom ik er wel even bij je op terug. Bedankt in ieder geval. Misschien heeft Zherooo ook liever dat een ander het doet want hij heeft ook zijn eigen team nog
Oh je moet eerst 100 dagen ervaring hebbenquote:Op donderdag 23 juli 2015 13:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja daar keek ik al maar ik zie dat hele crew aanvraag niet staan
Nee, niks mis mee. Maar niet goed genoeg. Hij gaat binnenkort zeker in de verkoop.quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Met Hanssen is helemaal niks mis!
Dacht dat ik daar al op zat met dit accountquote:Op donderdag 23 juli 2015 13:41 schreef Wazaaaaa het volgende:
[..]
Oh je moet eerst 100 dagen ervaring hebben![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |