Ik had mijn scout ook op pad gestuur en was er vrij zeker van dat hij een speler zou scouten die ik wilde. Kon niet missenquote:Op vrijdag 24 juli 2015 20:21 schreef jarti66 het volgende:
Scout is met niks terug gekomen, als die dat nog eens flikt ontsla ik hem...
Wel de koppositie gepakt en de eerste (oefen)topper gewonnen van Ajax met 2-1

Dordt is onverslaanbaar.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 20:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
0-3 tegen Dordrecht?
Wtf doe ik verkeerd?

Je moet geen backs centraal achterin zetten(te hoge aanvalswaarde).quote:Op vrijdag 24 juli 2015 20:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
0-3 tegen Dordrecht?
Wtf doe ik verkeerd?

Ik heb mijn spelers op de plekken neer gezet waar ze voor bedoeld zijn... dus dan zou mijn tactiek de reden moeten zijn.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 02:15 schreef jarti66 het volgende:
[..]
Je moet geen backs centraal achterin zetten(te hoge aanvalswaarde).
Je aanvallende middenvelders(aanval>verdediging) zou ik aan de zijkanten zetten en een controlerende middenvelder(verdediging>aanval) in het midden.
Maar het ligt vooral aan je tactiek. Als je met dit team in deze opstelling speelt zal je een behoorlijk aanvallende tactiek moeten hebben(met veel druk) anders komt het nooit goed.

Nee idd, dit is dus echt een hele domme verandering in de nieuwe engine. Heel onrealistisch ook. Het zou toch juist eerder een voordeeltje op moeten leveren als je verdediger evt ook nog kan aanvallen. Het zou in ieder geval nooit nadelig kunnen zijn lol. Maar je hebt wel gelijk.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 02:15 schreef jarti66 het volgende:
[..]
Je moet geen backs centraal achterin zetten(te hoge aanvalswaarde).
Je aanvallende middenvelders(aanval>verdediging) zou ik aan de zijkanten zetten en een controlerende middenvelder(verdediging>aanval) in het midden.
Maar het ligt vooral aan je tactiek. Als je met dit team in deze opstelling speelt zal je een behoorlijk aanvallende tactiek moeten hebben(met veel druk) anders komt het nooit goed.

Het is wel realistisch, in het echt zetten trainers toch ook nooit backs centraal achterin neer? Dat komt gewoon doordat hun drang naar voren te groot is waardoor er achterin gaten vallen.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 10:47 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Nee idd, dit is dus echt een hele domme verandering in de nieuwe engine. Heel onrealistisch ook. Het zou toch juist eerder een voordeeltje op moeten leveren als je verdediger evt ook nog kan aanvallen. Het zou in ieder geval nooit nadelig kunnen zijn lol. Maar je hebt wel gelijk.

Ja, hier heb je ook wel een punt. Bijna alle spelers met een hoge verdedigende waarde zijn backs natuurlijk.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 13:35 schreef jarti66 het volgende:
[..]
Het is wel realistisch, in het echt zetten trainers toch ook nooit backs centraal achterin neer? Dat komt gewoon doordat hun drang naar voren te groot is waardoor er achterin gaten vallen.

Heb geen idee, maar hij zit wel in de FOK! Crewquote:Op vrijdag 24 juli 2015 19:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wie is die Stabielebaas dan? Geen Fokker toch?

Ik zou met jouw selectie ook altijd in een 4-3-3 spelen. Aanvallers met hoge verdedigende waarde zijn inderdaad vleugelspelers dus ideaal voor 4-3-3.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 15:02 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ja, hier heb je ook wel een punt. Bijna alle spelers met een hoge verdedigende waarde zijn backs natuurlijk.
En aanvallers die mee kunnen verdedigen zijn altijd vleugelspelers? Dan heb ik eigenlijk meer een team voor 4-3-3

Nou, bij de vorige engine werkte dat dus echt gigantisch goed. Speelde altijd gewoon met 4 aanvallende verdedigers. Dat was echt heel belangrijk voor een goed team. En ''verdedigende aanvallers'' ook. Maar ze hebben het nu realistischer gemaaktquote:Op zaterdag 25 juli 2015 15:44 schreef jarti66 het volgende:
[..]
Ik zou met jouw selectie ook altijd in een 4-3-3 spelen. Aanvallers met hoge verdedigende waarde zijn inderdaad vleugelspelers dus ideaal voor 4-3-3.
Ik zou als ik jou was wel wat centrale verdedigers kopen(aanval onder de 20). Ik heb zelden een werkende tactiek gezien met centraal achterin spelers met een hoge aanvallende waarde.
 .
. 

Doe mij jouw investeringsmaatschappij maarquote:Geld ontvangen
¤ 30.911.484
Geld geïnvesteerd
¤ 88.606.349
Verschil
¤ -57.694.865

.
 .

Maar hij koopt geen EV hoorquote:Op zaterdag 25 juli 2015 17:14 schreef Zhero het volgende:
GwaiLow wtf
[..]
Doe mij jouw investeringsmaatschappij maar
.

Shots firedquote:

Zo is het geen kunst om de doelstelling te behalenquote:Op zaterdag 25 juli 2015 17:14 schreef Zhero het volgende:
GwaiLow wtf
[..]
Doe mij jouw investeringsmaatschappij maar
.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |