Dat wou ik ook et Bokata voor 4 miljoen, maar schiet echt niet op. Zet hem er nu maar wat goedkoper op heb money nodigquote:Op vrijdag 24 juli 2015 08:59 schreef Funel het volgende:
[..]
ja weet ik, dus ik wacht gewoon op de engine

Okayquote:Op vrijdag 24 juli 2015 08:59 schreef Funel het volgende:
[..]
ja weet ik, dus ik wacht gewoon op de engine

. jarti66, beter join jij ook even
 . jarti66, beter join jij ook even  
  .
 .

Haha wauw, Stabielebaas staat wel heel erg ver boven de rest van ons in de rankingquote:Op vrijdag 24 juli 2015 15:46 schreef Zhero het volgende:
http://www.onlinesoccermanager.nl/Crews/Ranking/6 , plek 147 voor onze crew. jarti66, beter join jij ook even

.

Gedaanquote:Op vrijdag 24 juli 2015 15:46 schreef Zhero het volgende:
http://www.onlinesoccermanager.nl/Crews/Ranking/6 , plek 147 voor onze crew. jarti66, beter join jij ook even

.

Wie is die Stabielebaas dan? Geen Fokker toch?quote:Op vrijdag 24 juli 2015 15:53 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Haha wauw, Stabielebaas staat wel heel erg ver boven de rest van ons in de ranking

Oefenwedstrijdje doen?quote:Op vrijdag 24 juli 2015 20:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
0-3 tegen Dordrecht?
Wtf doe ik verkeerd?

Een gelijkspel was meer verdiend geweest. Ziyech met twee keer een vrije trap die er met veel geluk niet in zijn gegaan. De scherpte miste ik in mijn eerste wedstrijd. Maar het komt wel.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 20:12 schreef Funel het volgende:
bah 0-1 verloren, maar tegen feyenoord kan gebeuren. Wacht nog op mijn eerste punten

Kan ik mee leven, je hebt een betere selectie.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 20:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
0-0 tegen Zwolle in oefenpartijtje, dat dan weer wel...

Als ik het goed heb, is hij de_boswachter.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 19:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wie is die Stabielebaas dan? Geen Fokker toch?

Ja alleen weer zo frappant dat ik in de competitie twee keer flink op mijn flikker krijg.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 20:17 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Kan ik mee leven, je hebt een betere selectie.

Ah okéquote:Op vrijdag 24 juli 2015 20:17 schreef Wazaaaaa het volgende:
[..]
Als ik het goed heb, is hij de_boswachter.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |