quote:Op donderdag 23 juli 2015 21:16 schreef RRuben het volgende:
Haha lekkere uitslag weer Haags

Ik heb net een goede speler gehaald, en dan krijgt hij gelijk rood omdat hij een kniestoot wilde geven aan de scheidsrechter

Had je hiervoor alleen oude engine gespeeld? Of wel de nieuwe?quote:Op donderdag 23 juli 2015 21:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Lijkt wel alsof ik er geen reet meer van kan joh

Ik heb het met mijn oude account tot en met 2013 gespeeld en toen 2 jaar niet, ben sinds april weer begonnen met een nieuw account...quote:Op donderdag 23 juli 2015 21:28 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Had je hiervoor alleen oude engine gespeeld? Of wel de nieuwe?

Oja dat was nog de oude engine volgens mij. Echt alles is veranderd. Formaties die vroeger goed waren kunnen nu wel heel slecht zijn. Vroeger had ik echt allemaal super formaties en verloor ik maar zelden een duel. Maar dat moet ik nu ook weer allemaal opnieuw uitvinden. Speel nu ook weer voor het eerst namelijkquote:Op donderdag 23 juli 2015 21:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb het met mijn oude account tot en met 2013 gespeeld en toen 2 jaar niet, ben sinds april weer begonnen met een nieuw account...

Ja dat ben ik wel met je eens. Vorig seizoen met Bayern Munchen, daar ben ik wel door gaan twijfelen, en ernstig ookquote:Op donderdag 23 juli 2015 21:30 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Oja dat was nog de oude engine volgens mij. Echt alles is veranderd. Formaties die vroeger goed waren kunnen nu wel heel slecht zijn. Vroeger had ik echt allemaal super formaties en verloor ik maar zelden een duel. Maar dat moet ik nu ook weer allemaal opnieuw uitvinden. Speel nu ook weer voor het eerst namelijk

We gaan weer nieuwe dingen moeten uitvinden. Werd 2/3 jaar geleden nog ongeslagen kampioen met West Bromwich Albion (doelstelling 16e). Kreeg slechts 2 goals tegen in het hele seizoen. Als ik die tactiek nu zou spelen dan gaat dat echt een heel stuk minderquote:Op donderdag 23 juli 2015 21:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja dat ben ik wel met je eens. Vorig seizoen met Bayern Munchen, daar ben ik wel door gaan twijfelen, en ernstig ook

Nee, realistisch was het niet. Maar elke competities was vrij eenvoudig dus vind het ook wel leuk dat er nu een nieuwe uitdaging is. Maar mn tactiek van toen was ik top.quote:Op donderdag 23 juli 2015 21:35 schreef Zhero het volgende:
Logisch toch ook? Dat klinkt niet als een heel realistische prestatie
.

quote:Op donderdag 23 juli 2015 21:34 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
We gaan weer nieuwe dingen moeten uitvinden. Werd 2/3 jaar geleden nog ongeslagen kampioen met West Bromwich Albion (doelstelling 16e). Kreeg slechts 2 goals tegen in het hele seizoen. Als ik die tactiek nu zou spelen dan gaat dat echt een heel stuk minder

quote:Op donderdag 23 juli 2015 22:53 schreef Funel het volgende:
Ik heb het al eerder gezegd, maar ik zeg het nog eens. Er doen alleen maar topmanagers mee, vandaar da de prestaties nu tegenvallen.

Ja, hier heb je ook een punt. Vroeger zat ik ook regelmatig in hele sterke competities, maar 16 vd 18 met een seizoenskaart heb ik ook nog niet meegemaaktquote:Op donderdag 23 juli 2015 22:53 schreef Funel het volgende:
Ik heb het al eerder gezegd, maar ik zeg het nog eens. Er doen alleen maar topmanagers mee, vandaar da de prestaties nu tegenvallen.
 .
.

Maar voor 8 miljoen koop ik door middel van mijn scout een speler die veel beter is dan Mokotjo.quote:

Ja klopt, kunnen helaas alleen administratorsquote:Op vrijdag 24 juli 2015 00:51 schreef Paxcon het volgende:
Kan alleen de admin wat in die krant zetten? Ik wil die achievement unlocken.
 .
 .

ja weet ik, dus ik wacht gewoon op de enginequote:Op vrijdag 24 juli 2015 00:29 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Maar voor 8 miljoen koop ik door middel van mijn scout een speler die veel beter is dan Mokotjo.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |