Toen ik inschakelde was het gat 4 minuten, toen ging ik ff douchen (want heb net gefietst) en daarna was het gat 11 minuten. Waarom is Trek toen niet gaan rijden?quote:Op woensdag 22 juli 2015 16:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Brilliant tactics by Trek. It's just fantastic.
Dat.quote:Op woensdag 22 juli 2015 16:36 schreef Gort het volgende:
Bokkema piekt op de rustdag, en rust op de piekdag.
Hoe weet je dat Sagan beter klimt?quote:Op woensdag 22 juli 2015 16:35 schreef Momo... het volgende:
Dat moment waar Sagan beter klimt dan Mollema
Is tactiek, meer achterstand oplopen.quote:Op woensdag 22 juli 2015 16:36 schreef Zhero het volgende:
Hopelijk gaat hij dan wel aanvallen komende dagen
Vraag het Trek.quote:Op woensdag 22 juli 2015 16:36 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Toen ik inschakelde was het gat 4 minuten, toen ging ik ff douchen (want heb net gefietst) en daarna was het gat 11 minuten. Waarom is Trek toen niet gaan rijden?
Gaat ie die rijden ja? Hopen dat hij 2011 weer na kan doenquote:Op woensdag 22 juli 2015 16:36 schreef Van_Poppel het volgende:
Jammer Mollema, nu maar podium in de Vuelta rijden.
Gat is alleen maar groter geworden op deze klim, echt een paar minutenquote:Op woensdag 22 juli 2015 16:37 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Hoe weet je dat Sagan beter klimt?
Zie jij ergens de klimtijden al van die 2? Het is je misschien nog niet opgevallen maar ze zaten niet in dezelfde groep onderaan de klim, dus beetje lastig vergelijken als je de klimtijden niet hebt.
Froome lijkt me niet beter.quote:Op woensdag 22 juli 2015 16:37 schreef groenen het volgende:
Zou Gesink de slechtst daler zijn van dat groepje?
Niet boeiend dat je ff zegt dat je had gefietst...quote:Op woensdag 22 juli 2015 16:36 schreef Wombcat het volgende:
Toen ik inschakelde was het gat 4 minuten, toen ging ik ff douchen (want heb net gefietst) en daarna was het gat 11 minuten. Waarom is Trek toen niet gaan rijden?
Als het echt oorlog in de vrijdag en zaterdagetappe wordt, dan kan het.quote:Op woensdag 22 juli 2015 16:37 schreef TargaFlorio het volgende:
Niet dat ik het zie gebeuren maar hoop dat Thomas nog inzakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |