Dit dusquote:Op woensdag 22 juli 2015 14:00 schreef Ajacied422 het volgende:
De Nederlandse ziekte weer. Iets nooit goed vinden. ''Kruijswijkenergieverspilling''.
Als hij niet meezit: ''FAAL NEDERLANDERS HAHAHAHAHAHA SKKLS MENTAAL NIET GOED VOOR DE TOP WORDT NIKS HAHAHAHA''.
quote:Op woensdag 22 juli 2015 14:03 schreef Van_Poppel het volgende:
Bijna 2 minuten. TJ wordt op het rooster gelegd.
Ik ben voor deze laatste week bekeerd, de Colombiaantjes mogen los, niks meer kort houden, maar vliegen.quote:
Zo'n sterk team heeft hij ook weer niet, die liggen waarschijnlijk achter hem allemaal.quote:Op woensdag 22 juli 2015 14:03 schreef kilon het volgende:
Toch raar dat Van Garderen in zijn eentje is. Je zou denken dat zijn team hem wel moet helpen weer terug te komen.
TJ is echt niet alleen daar , ik denk dat Sammy zowiezo wel bij hem isquote:Op woensdag 22 juli 2015 14:03 schreef kilon het volgende:
Toch raar dat Van Garderen in zijn eentje is. Je zou denken dat zijn team hem wel moet helpen weer terug te komen.
Thomas Geraint schuift steeds dichter naar het podium./quote:Op woensdag 22 juli 2015 14:03 schreef Van_Poppel het volgende:
Bijna 2 minuten. TJ wordt op het rooster gelegd.
sowiesoquote:Op woensdag 22 juli 2015 14:03 schreef Momo... het volgende:
[..]
TJ is echt niet alleen daar , ik denk dat Sammy zowiezo wel bij hem is
Of ze wisten al dat hij ziek was.quote:Op woensdag 22 juli 2015 14:03 schreef Momo... het volgende:
[..]
TJ is echt niet alleen daar , ik denk dat Sammy zowiezo wel bij hem is
Ik vind het maar een saaie kutrenner eigenlijk.quote:Op woensdag 22 juli 2015 14:04 schreef DeeBee het volgende:
TJ is best sympathiek eigenlijk, maar hij verneukt het altijd wel ergens in een grote ronde.
Waarom ben je niet voor vliegende Piti en vliegende Haai?quote:Op woensdag 22 juli 2015 14:03 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ik ben voor deze laatste week bekeerd, de Colombiaantjes mogen los, niks meer kort houden, maar vliegen.
quote:13:42 Quintana on the move!
Nairo Quintana makes a move. Team Sky reacts.
Nogal ja.quote:Op woensdag 22 juli 2015 14:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik vind het maar een saaie kutrenner eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |