Dit dusquote:Op woensdag 22 juli 2015 14:00 schreef Ajacied422 het volgende:
De Nederlandse ziekte weer. Iets nooit goed vinden. ''Kruijswijkenergieverspilling''.
Als hij niet meezit: ''FAAL NEDERLANDERS HAHAHAHAHAHA SKKLS MENTAAL NIET GOED VOOR DE TOP WORDT NIKS HAHAHAHA''.
quote:Op woensdag 22 juli 2015 14:03 schreef Van_Poppel het volgende:
Bijna 2 minuten. TJ wordt op het rooster gelegd.
Ik ben voor deze laatste week bekeerd, de Colombiaantjes mogen los, niks meer kort houden, maar vliegen.quote:
Zo'n sterk team heeft hij ook weer niet, die liggen waarschijnlijk achter hem allemaal.quote:Op woensdag 22 juli 2015 14:03 schreef kilon het volgende:
Toch raar dat Van Garderen in zijn eentje is. Je zou denken dat zijn team hem wel moet helpen weer terug te komen.
TJ is echt niet alleen daar , ik denk dat Sammy zowiezo wel bij hem isquote:Op woensdag 22 juli 2015 14:03 schreef kilon het volgende:
Toch raar dat Van Garderen in zijn eentje is. Je zou denken dat zijn team hem wel moet helpen weer terug te komen.
Thomas Geraint schuift steeds dichter naar het podium./quote:Op woensdag 22 juli 2015 14:03 schreef Van_Poppel het volgende:
Bijna 2 minuten. TJ wordt op het rooster gelegd.
sowiesoquote:Op woensdag 22 juli 2015 14:03 schreef Momo... het volgende:
[..]
TJ is echt niet alleen daar , ik denk dat Sammy zowiezo wel bij hem is
Of ze wisten al dat hij ziek was.quote:Op woensdag 22 juli 2015 14:03 schreef Momo... het volgende:
[..]
TJ is echt niet alleen daar , ik denk dat Sammy zowiezo wel bij hem is
Ik vind het maar een saaie kutrenner eigenlijk.quote:Op woensdag 22 juli 2015 14:04 schreef DeeBee het volgende:
TJ is best sympathiek eigenlijk, maar hij verneukt het altijd wel ergens in een grote ronde.
Waarom ben je niet voor vliegende Piti en vliegende Haai?quote:Op woensdag 22 juli 2015 14:03 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ik ben voor deze laatste week bekeerd, de Colombiaantjes mogen los, niks meer kort houden, maar vliegen.
quote:13:42 Quintana on the move!
Nairo Quintana makes a move. Team Sky reacts.
Nogal ja.quote:Op woensdag 22 juli 2015 14:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik vind het maar een saaie kutrenner eigenlijk.
Hij heeft het nog lang volgehouden...quote:Op woensdag 22 juli 2015 14:04 schreef DeeBee het volgende:
TJ is best sympathiek eigenlijk, maar hij verneukt het altijd wel ergens in een grote ronde.
Haha, op Alpe d'Huez. Dat was ook mooi. Kerel stond volledig stil.quote:Op woensdag 22 juli 2015 14:05 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hij heeft het nog lang volgehouden...
Ik kan me ook nog herinneren dat TJ zijn klassement al vergooid had en hij op ging voor etappewinst. Hij won niet
Geklopt door Riblon nota bene.quote:Op woensdag 22 juli 2015 14:05 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hij heeft het nog lang volgehouden...
Ik kan me ook nog herinneren dat TJ zijn klassement al vergooid had en hij op ging voor etappewinst. Hij won niet
Even aan de wagen hangen en een goed excuus hebben.quote:
Schijnt dat bijna geen hotel tijdens de rustdag airco had , misschien zijn er renners ziek geworden...quote:
Ow, dat bestrijd ik ook helemaal niet. Maar het is wel een sympathieke vent, op zich vind ik het prima als hij ergens in de top-10 eindigt. Een soort luxe uitvoering van Maxime Monfort.quote:Op woensdag 22 juli 2015 14:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik vind het maar een saaie kutrenner eigenlijk.
Piti is een vuile wieltjeszuiger en rat natuurlijk, dat gaat helemaal nergens over. Io squalo mag ook wel wat proberen in die afdaling hoor, maar de Colombiaantjes word ik soms wat moe van, maar die mogen nu wel voor vuurwerk zorgen vind ik.quote:Op woensdag 22 juli 2015 14:04 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Waarom ben je niet voor vliegende Piti en vliegende Haai?
Sagan ookquote:Op woensdag 22 juli 2015 14:07 schreef TheArt het volgende:
Nibali, Contador en Froome in een voorste groep van 30 man. Verder geen namen nog. Er wordt gigantisch geschift.
Zal wel stil vallen straks...dit kun je niet 150km volhouden.quote:Op woensdag 22 juli 2015 14:07 schreef TheArt het volgende:
Nibali, Contador en Froome in een voorste groep van 30 man. Verder geen namen nog. Er wordt gigantisch geschift.
Misschien hebben een paar teams kunnen bijtanken op de rustdag.quote:Op woensdag 22 juli 2015 14:08 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zal wel stil vallen straks...dit kun je niet 150km volhouden.
Movistar vindt dit leuk.quote:Op woensdag 22 juli 2015 14:08 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Misschien hebben een paar teams kunnen bijtanken op de rustdag.
Als de live uitzending begint.quote:Op woensdag 22 juli 2015 14:08 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zal wel stil vallen straks...dit kun je niet 150km volhouden.
Waarom nemen ploegen zelf geen airco's mee?quote:Op woensdag 22 juli 2015 14:07 schreef Momo... het volgende:
[..]
Schijnt dat bijna geen hotel tijdens de rustdag airco had , misschien zijn er renners ziek geworden...
Dit lijkt een aardige kopie van de tour van 2013. Daar vlogen Piti en cs. ook in de laatste week en was Froome zwakker.quote:Op woensdag 22 juli 2015 14:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Movistar vindt dit leuk.
Lotto Jumbo heeft airco's mee. Marginal gains.quote:Op woensdag 22 juli 2015 14:09 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Waarom nemen ploegen zelf geen airco's mee?
Dat is een goede vraag, je zou denken van welquote:Op woensdag 22 juli 2015 14:09 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 22 juli 2015 14:09 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hoezo heeft die kerel het ineens
Omdat ze waarschijnlijk niet hadden verwacht in een hotel dat sinds 1900 geen opknapbeurt meer heeft gehad te worden gedumpt.quote:Op woensdag 22 juli 2015 14:09 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Geen last meer van van Poppel.quote:Op woensdag 22 juli 2015 14:09 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Lijkt mij wel iets meer dan Marginal gains, een goede nachtrust.quote:Op woensdag 22 juli 2015 14:10 schreef groenen het volgende:
[..]
Lotto Jumbo heeft airco's mee. Marginal gains.
Zit terug op een Cervelo.quote:Op woensdag 22 juli 2015 14:09 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
''SERGE NOG 200 METER PAM PAM PAM PAM PAM''quote:Op woensdag 22 juli 2015 14:10 schreef DeeBee het volgende:
Pauwels en Bakelants op kop en dan Krachtwijk die er in de laatste kilometer bij komt en overheen gaat, ow moeder toch, dat zou ik graag met commentaar van Wuyts horen.
Joop wist het al.quote:Op woensdag 22 juli 2015 14:11 schreef Felagund het volgende:
[..]
Lijkt mij wel iets meer dan Marginal gains, een goede nachtrust.
Daar hebben ze het elk jaar over, dus hadden ze wel kunnen weten.quote:Op woensdag 22 juli 2015 14:10 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Omdat ze waarschijnlijk niet hadden verwacht in een hotel dat sinds 1900 geen opknapbeurt meer heeft gehad te worden gedumpt.
Volgens Sky heeft Froome op die klim waar hij zo domineerde een lager wattage getrapt dan Gesink, maar reed hij harder omdat zijn tandwiel ovaal isquote:Op woensdag 22 juli 2015 14:10 schreef groenen het volgende:
[..]
Elk jaar hoor je verhalen over slechte bedden en hete hotels. Je zou zeggen dat teams dat onderhand wel weten en zelf matrassen en airco's meenemen.quote:Op woensdag 22 juli 2015 14:10 schreef groenen het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 22 juli 2015 14:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
KUDUS ook in de aanval. JAAAAAAAAA
Waar rijdt de rest dan mee, vierkant tandwiel ?quote:Op woensdag 22 juli 2015 14:11 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Volgens Sky heeft Froome op die klim waar hij zo domineerde een lager wattage getrapt dan Gesink, maar reed hij harder omdat zijn tandwiel ovaal is_!
Het feit dat Kruijswijk vooruit mag, wil zeggen dat Kelderman nog wel bij Gesink zit.quote:Op woensdag 22 juli 2015 14:12 schreef groenen het volgende:
Ten Dam en Djos van Emden zitten ook bij van Garderen.
Is dat niet gewoon het peloton, die eerste groep?quote:
Een rond, maar een ovaal zou 6% effectiever zijn volgens Sky.quote:Op woensdag 22 juli 2015 14:12 schreef Momo... het volgende:
[..]
Waar rijdt de rest dan mee, vierkant tandwiel ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |