Is toch laatste tijd weer aan het klimmen, niet dan?quote:Op woensdag 22 juli 2015 23:23 schreef hafcfan het volgende:
Denk dat dit wel eens Hammilton zijn laatste matchplay kan zijn als er niet snel wat verandert
hoezal t met Newton zitten dan? Was toch een structurele kwartfinalistquote:Op woensdag 22 juli 2015 23:25 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Is toch laatste tijd weer aan het klimmen, niet dan?
Was verbaasd dat ik hoorde dat hij 18de staat. Had allang verwacht dat hij uit de 20 gegaan was. Moet dus laatste tijd het een en ander gepakt hebben.
Dat is ook deels een kwestie van stijl denk ik. Bij de snelle spelers ziet het er al snel spectaculair uit. Als Phil 110 gemiddeld staat te gooien oogt het gewoon zakelijk.quote:Op woensdag 22 juli 2015 23:22 schreef TserrofEnoch het volgende:
Als MVG geweldig gooit kan ik ervan genieten. Als Chisnall geweldig gooit kan ik ervan genieten. Enz.
Maar van Phil word ik nooit vrolijk van. Veel van zijn partijen zijn niet om aan te zien, daar moet je echt een fan voor zijn.
Ik kon altijd wel genieten van een Taylor die alles tussen de 70-90 uitgooide met 2 of 3 darts. Ik kon genieten van een Taylor die geen leg wou verliezen als hij de kans kreeg.quote:Op woensdag 22 juli 2015 23:22 schreef TserrofEnoch het volgende:
Als MVG geweldig gooit kan ik ervan genieten. Als Chisnall geweldig gooit kan ik ervan genieten. Enz.
Maar van Phil word ik nooit vrolijk van. Veel van zijn partijen zijn niet om aan te zien, daar moet je echt een fan voor zijn.
alsof t leuk is als hamilton zo wint daar is niks knaps aan en kut voor t toernooi. Phil moet op waarde worden verslagenquote:Op woensdag 22 juli 2015 23:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Ach, Hamilton kennende wint Taylor dit gewoon, dus ik ga geen valse hoop bieden en kriijgen.
Hamilton - Chisnall zou horror zijn. First to 16.quote:Op woensdag 22 juli 2015 23:38 schreef hafcfan het volgende:
[..]
alsof t leuk is als hamilton zo wint daar is niks knaps aan en kut voor t toernooi. Phil moet op waarde worden verslagen
nou dan waarom hoop je op hamilton?quote:Op woensdag 22 juli 2015 23:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hamilton - Chisnall zou horror zijn. First to 16.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |