Jaquote:Op donderdag 23 juli 2015 00:28 schreef hafcfan het volgende:
[..]
deze opmerking was voor tripple 20 is geblokkeerd zeker? Jaques is weer betweterig
Je bent nog op tijd voor de Suljovic-show.quote:Op donderdag 23 juli 2015 00:29 schreef bechirti het volgende:
kutzooi was weer weg vnv hoeveel staat t
Haha mooi dat is het mooiste affiche. livestream staat aanquote:Op donderdag 23 juli 2015 00:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je bent nog op tijd voor de Suljovic-show.
Ando 2-3* Suljovic
Ik heb echt een hekel aan al die trage spelers. Zeker degenen die ook nog van die irritante zenuwtrekjes hebben. Ik hoop dat Anderson gewoon wint.quote:Op donderdag 23 juli 2015 00:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Suljovic pakt de break.
Kijk die bareigenaar uit Wenen eens gaan. Schuifelend over het podium zoals hij langs zijn vrouwelijke gasten in de bar wandelt.
Ik zou Suljovic niet boos willen maken.quote:Op donderdag 23 juli 2015 00:38 schreef bechirti het volgende:
hij oogt weer mad. En dan moet je oppassen
Die zou met barkrukken en servies naar je hoofd smijten.quote:Op donderdag 23 juli 2015 00:40 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik zou Suljovic niet boos willen maken.
Haha schitterend.quote:Op donderdag 23 juli 2015 00:46 schreef hafcfan het volgende:
Dit is echt geniaal. Hij pakt gewoon een kwartier de tijd
Spelers die het steevast doen zijn nog wel hinderlijk. Het leuke aan Suljovic is dat hij de ene keer 15 seconden de tijd neemt en de andere keer twee.quote:Op donderdag 23 juli 2015 00:46 schreef hafcfan het volgende:
Dit is echt geniaal. Hij pakt gewoon een kwartier de tijd
Dit tegen Barney is ook genot. Tegen Wade heeft hij er minder aan.quote:Op donderdag 23 juli 2015 00:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Spelers die het steevast doen zijn nog wel hinderlijk. Het leuke aan Suljovic is dat hij de ene keer 15 seconden de tijd neemt en de andere keer twee.
Bijna 2 ton nuquote:Op donderdag 23 juli 2015 00:58 schreef bechirti het volgende:
Wat een baas, Hij gooit alleen tonnetjes, de rest is psychologisch gedoe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |