Ligt op de route en wil ik gewoon gezien hebbenquote:Op dinsdag 21 juli 2015 23:39 schreef Remqo het volgende:
[..]
Aardig lijstje, maar waarom Saoudi Arabie?
India en Rusland lijken me persoonlijk niets.
China is wel lachen
ja en de rest van het jaar? klinkt goed, maar ietwat rooskleurig :pquote:Op dinsdag 21 juli 2015 23:40 schreef deadprez het volgende:
[..]
boeie, toch voornamelijk toeristen daar. Gewoon kraampje fixen in een dorpje met de rijkere toeristen en je loopt binnen in de zomermaanden
Ik had ook een handje-vol huppelkutjes in mijn klas zitten, die allemaal een wereldreis gingen maken enzulks. Todat, huis, auto, hypotheek, huur, vaste lasten, rekeningen, kleding, makeup, etc etc.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 23:39 schreef Remqo het volgende:
[..]
China is wel lachen
van plan alleen te gaan?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 23:41 schreef Aberella het volgende:
[..]
Ligt op de route en wil ik gewoon gezien hebben
Seen that, done that.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 23:41 schreef Aberella het volgende:
[..]
Ligt op de route en wil ik gewoon gezien hebben
OK, bedanktquote:Op dinsdag 21 juli 2015 23:41 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb je pic in US gezien. Niet op gevingerd.
Niet weten hoe mooi Saudi Arabie issssssssquote:Op dinsdag 21 juli 2015 23:39 schreef Remqo het volgende:
[..]
China is wel lachen
mits niet verwaand, dan is dat laatste natuurlijk erg chillquote:Op dinsdag 21 juli 2015 23:42 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ik had ook een handje-vol huppelkutjes in mijn klas zitten, die allemaal een wereldreis gingen maken enzulks. Todat, huis, auto, hypotheek, huur, vaste lasten, rekeningen, kleding, makeup, etc etc.
En dan had je nog paar uitzonderingen, die nooit gewerkt hebben en hele leven in feite gesponsord werd door rijke pa.
eyquote:
Ga je jezelf zoeken en een blog daarover bijhouden?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 23:36 schreef Aberella het volgende:
[..]
Heb een rondje in mijn hoofd maar moet dat nog uitzoeken
Noorwegen, Finland, Zweden
Rusland
China
India
Fiji
Aussie, NZ
USA
Zuid Afrika
Saudi Arabie
Aruba, curaçao
ey gangster, alles goed?quote:
fixquote:Op dinsdag 21 juli 2015 23:40 schreef niels0 het volgende:
[..]
2 keer gedaan met een omgebouwde. Per ongeluk en een sapje op.
Maar ik krijg geen stijve van een piemel.
Ik ben gek op man vrouwen .
ey modusquote:Op dinsdag 21 juli 2015 23:43 schreef Modus het volgende:
[..]
Ga je jezelf zoeken en een blog daarover bijhouden?
Nederland is beter toch?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 23:43 schreef Crip het volgende:
[..]
Niet weten hoe mooi Saudi Arabie issssssss
waarbenjijquote:Op dinsdag 21 juli 2015 23:43 schreef Modus het volgende:
[..]
Hier moet ik even tegen optreden, pintelier is een topshow.quote:Op maandag 20 juli 2015 22:14 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Bij rug? Belgisch caféik hoor slechte verhalen daarover
sws die goede libi jatokquote:
ik ben een roadtripdaddy en kan je alleen suiker sponsoren.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 23:43 schreef Crip het volgende:
Ik wil een sugardaddy die een roadtrip voor me sponsort.
Nee open wel een topic in KLB over de gore zwervers in India ok doeiquote:Op dinsdag 21 juli 2015 23:43 schreef Modus het volgende:
[..]
IK BEN OP DIEET anders was ik wel blij geweestquote:Op dinsdag 21 juli 2015 23:44 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik ben een roadtripdaddy en kan je alleen suiker sponsoren.
haha beste g, ook rustig met mij man.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 23:44 schreef deadprez het volgende:
[..]
sws die goede libi jatok
hoe is t met jou? lang niet gespot hier
dus geen date in kiem foei?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 23:45 schreef Crip het volgende:
[..]
IK BEN OP DIEET anders was ik wel blij geweest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |