Eentje heeft Breaking Bad gekeken. Voor de rest niet gelezen, doei.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 21:07 schreef Piels het volgende:
(ik kan wel een pizza op het dak gooien zo boos!)
Dit.quote:
er is nooit iets bekend gemaakt over een eventuele sanctiequote:Op dinsdag 21 juli 2015 21:11 schreef Klonk het volgende:
Whehehe, gaan zeuren over iets wat van te voren bekend is gemaakt
Haha, een potje maken van toiletbeleidquote:Op dinsdag 21 juli 2015 21:14 schreef Garfield1985 het volgende:
[..]
Dit.
Alsof ze je mogen "verbieden" om een stuk te gaan wandelen, lach die paupers uit en doe je ding morgen.
Tevens: de organisatie is verantwoordelijk voor een goed toilet beleid, dat zíj er een potje van maken op dat gebied is jou onmogelijk aan te rekenen, ik zou hetzelfde gedaan hebben in jouw situatie.
Mja ik dacht er al aan toen ik het typte, maar kon zo snel even geen andere woordkeuze ervoor bedenken en had zoiets van "ach laat maar gaan"quote:
Tja, als al die andere 42.000 lopers er ook zo over denken, en de organisatie het met jouw standpunt eens moet zijn, komt er wel gezeik met de bewoners van de omgeving.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 21:07 schreef Piels het volgende:
.... terwijl ik gewoon piste waar het mocht (immers mag je buiten de bebouwde kom gewoon in de natuur pissen)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
eerste hit in google, heb geen zin om grijze brilmans af te kijkenquote:Op dinsdag 21 juli 2015 21:16 schreef Piels het volgende:
[..]
er is nooit iets bekend gemaakt over een eventuele sanctie
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |