Wat zit je nou weer jaloers te doenquote:Op dinsdag 21 juli 2015 20:56 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
wat zit je nou weer desperate te doen
Afgevallen enzo alles, gek.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 20:56 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nee je hebt botten van 150 kilo
Ik dacht dat je het wel interessant vond hoe ik mijn ribben eruit getrokken heb.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 20:58 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
plaag je toch maar joh, boeit mij het nou
Alleen met bloedige picsquote:Op dinsdag 21 juli 2015 20:59 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het wel interessant vond hoe ik mijn ribben eruit getrokken heb.
Nog nooit op. Is dat zoet?quote:
Oké.quote:
Het is een neutrale pannenkoek die zowel hartig als zoet gegeten kan worden. Zoete versie is meestal met een sausje van roomboter en honing en dat eroverheen gedrizzled maar ook gwn met jam of nutella ofzo. Hartig eten we het ook met kaas of wat olijfolie eroverheen. Is zoooo lekker.quote:
Dat mag jijquote:Op dinsdag 21 juli 2015 21:00 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ziet er goed uit, mag ik proeven?
Klinkt als een gewone.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 21:02 schreef Crip het volgende:
[..]
Het is een neutrale pannenkoek die zowel hartig als zoet gegeten kan worden. Zoete versie is meestal met een sausje van roomboter en honing en dat eroverheen gedrizzled maar ook gwn met jam of nutella ofzo. Hartig eten we het ook met kaas. Is zoooo lekker
Ja klopt. Pannenkoeken zijn meestal redelijk neutral in smaak.quote:
luchtig zo te zienquote:Op dinsdag 21 juli 2015 21:04 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja klopt. Pannenkoeken zijn meestal redelijk neutral in smaak.
Maar de smaak van beghrir is totaal anders de textuur ook.
wrm niet, waar moet het dan over gaan?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 21:03 schreef Chai het volgende:
Waarom moet het hier weer over eten gaan btw
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Though those that are betrayed do feel the treason sharply, yet the traitor stands in worse case of woe.
ik ken ze wel... mijn bovenbuurman ooit in de zwaanshals was marokkaansquote:Op dinsdag 21 juli 2015 21:02 schreef Crip het volgende:
[..]
Het is een neutrale pannenkoek die zowel hartig als zoet gegeten kan worden. Zoete versie is meestal met een sausje van roomboter en honing en dat eroverheen gedrizzled maar ook gwn met jam of nutella ofzo. Hartig eten we het ook met kaas. Is zoooo lekker.
[..]
Dat mag jij
Pannenkoeken met kaas zijn lekkerquote:Op dinsdag 21 juli 2015 21:02 schreef Crip het volgende:
[..]
Het is een neutrale pannenkoek die zowel hartig als zoet gegeten kan worden. Zoete versie is meestal met een sausje van roomboter en honing en dat eroverheen gedrizzled maar ook gwn met jam of nutella ofzo. Hartig eten we het ook met kaas of wat olijfolie eroverheen. Is zoooo lekker.
quote:Op dinsdag 21 juli 2015 21:05 schreef Willoow het volgende:
[..]godtyfus... drie keer afgebeerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
begrijp er geen kut van maar mooiv erhaalquote:Op dinsdag 21 juli 2015 21:05 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik ken ze wel... mijn bovenbuurman ooit in de zwaanshals was marokkaans
Mooie vent... al met pensioen... bakje rare wiet op de kachelbeetje blowen... toffe tijd geha dmet hem
hij moest verhuizen in 97 vanwege integratie shit weet ik veel...
wij (mijn vrouw en ik) zaten de laatste avond bij hem, beetje te blowen en zo
hij zei "ik heb zo zenoër"
We lagen in een stuip... en gebruiken het nu nog
MOOI VERHAAL HE
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |