Ik weet toch dat jij het goed bedoeltquote:Op donderdag 30 juli 2015 15:45 schreef Holyme het volgende:
Ja, da's dan wel minder handig van me, om daar even niet aan te denkenMijn post was meer bedoeld om TS duidelijk te maken dat later een kitten erbij echt geen succes hoeft te worden, helemaal gezien de achtergrond van het huidige katje. En "ik weet nu waar ik op moet letten" twijfel ik dus aan, vandaar die reactie. Maar inderdaad, altijd eerst het financiële plaatje enzo op orde krijgen
Ja, net een paar weken een kitten hebben en dan denken dat je weet hoe het allemaal het beste gaat.quote:Op donderdag 30 juli 2015 15:45 schreef Holyme het volgende:
Ja, da's dan wel minder handig van me, om daar even niet aan te denkenMijn post was meer bedoeld om TS duidelijk te maken dat later een kitten erbij echt geen succes hoeft te worden, helemaal gezien de achtergrond van het huidige katje. En "ik weet nu waar ik op moet letten" twijfel ik dus aan, vandaar die reactie. Maar inderdaad, altijd eerst het financiële plaatje enzo op orde krijgen
Jij bent echt een achterlijke idioot. Ik krijg 250 vergoed van mijn verzekering. Opsoute.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 22:07 schreef Cat22 het volgende:
Normaliter crosspost ik niet, maar hier word ik boos van: LIF / D&G leesbril gezocht
Blijkbaar is er nu opeens weer geld genoeg? Je zult vast een verhaal hebben om dit te verklaren, maar wat het ook is... je hebt duidelijk een probleem met prioriteiten stellen.
Waarom beperk je je dan niet tot brillen tot 250 euro en vind je 300 ook wel te halen?quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 22:14 schreef aangemeldvooreenvraag het volgende:
[..]
Jij bent echt een achterlijke idioot. Ik krijg 250 vergoed van mijn verzekering. Opsoute.
Ik hoop echt dat je het beste voor hebt met je kittenquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 23:28 schreef aangemeldvooreenvraag het volgende:
Mijn kitten eet brokjes en daar heb ik een voorraad van voor 3 maanden. Laat me met rust
Topic mag op slot.
1.5 week geleden postte je dat je helemaal blut was voor de komende paar weken, en zelfs wat blikjes voer voor een paar euro (om de overgang van het ene voer naar het andere zo prettig mogelijk en zonder risico's te laten verlopen), was teveel voor je. Cat heeft je meerdere malen uitgebreid uitleg en advies gegeven in dit topic, heeft duidelijk het beste voor met je kitten, en heeft nota bene aangeboden om die blikjes voer te komen brengen als je in de buurt woonde.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 22:14 schreef aangemeldvooreenvraag het volgende:
[..]
Jij bent echt een achterlijke idioot. Ik krijg 250 vergoed van mijn verzekering. Opsoute.
Dat duurde niet lang...quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 23:45 schreef aangemeldvooreenvraag het volgende:
Edit:
Ik ga Fok verlaten en de antwoorden zelf opzoeken, zonder anderen te vragen.
Wat heb jij een bord voor je kop.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 10:30 schreef aangemeldvooreenvraag het volgende:
Wat een zeikwijven zijn jullie. Bah. Ik heb echt spijt dat ik deze topic heb geopend. Alleen had ik me blijkbaar ook gered.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |