Nee ik heb helaas geen foto. Het is ook niet makkelijk op te lossen met alleen wat geverf, anders hadden wij het wel gedaan. Als je er naar kijkt kun je gelijk zien dat het een oude plafond isquote:Op dinsdag 21 juli 2015 13:06 schreef 44rdbei het volgende:
Wat is er precies mis met het plafond? moet het alleen gewit worden?
Heb je misschien een foto?
oud wil niet zeggen dat het slecht is... dus kom eens op met de echte gebrekenquote:Op dinsdag 21 juli 2015 13:10 schreef Ilaamia het volgende:
[..]
Nee ik heb helaas geen foto. Het is ook niet makkelijk op te lossen met alleen wat geverf, anders hadden wij het wel gedaan. Als je er naar kijkt kun je gelijk zien dat het een oude plafond is
Dat dus. Zitten er gaten in? Duidelijk veel vocht/lekkages? Gevaarlijk?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 13:14 schreef WvdL het volgende:
[..]
oud wil niet zeggen dat het slecht is... dus kom eens op met de echte gebreken
Je ligt vaak in de woonkamer naar het plafond te staren..?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 13:10 schreef Ilaamia het volgende:
Als je er naar kijkt kun je gelijk zien dat het een oude plafond i
Ze worden wel rimpelig natuurlijk.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 13:49 schreef hottentot het volgende:
Oud is geen reden om iets te vervangen.
Dus jullie vinden het gewoon lelijk?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 13:10 schreef Ilaamia het volgende:
[..]
Nee ik heb helaas geen foto. Het is ook niet makkelijk op te lossen met alleen wat geverf, anders hadden wij het wel gedaan. Als je er naar kijkt kun je gelijk zien dat het een oude plafond is
Wat een kut reactie...quote:Op woensdag 22 juli 2015 23:37 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Wat een kut reactie.
Alsof er huurhuizen te over zijn en je vrije keuze hebt.
Wat heeft een makelaar hier mee van doen?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 13:00 schreef Ilaamia het volgende:
Net de verhuurder gebeld en vervolgens werden we doorverwezen naar een makelaar die zei dat ze dit niet zullen fixen.
Het ligt er dus een beetje aan wat er aan de hand is.quote:Mag je eisen dat de plafonds vernieuwd worden? Of heeft er iemand misschien een andere idee? Ons budget is helaas niet zo groot om het zelf te maken.
Nee, maar om dan maar te zeggen "dan huur je het toch niet" heeft ts niks aan.quote:Op woensdag 22 juli 2015 23:38 schreef mc-lovin het volgende:
[..]
Wat een kut reactie...
Alsof je dan wat te zeggen hebt als er praktisch geen keuze is![]()
Gelukkig is mijn verhuurder bejaard en denkt nog in guldensDie is de huurprijzen van 1930 nog gewend
In de basis klopt het. Als je vindt dat het object zijn geld niet waard is moet je het niet doen.quote:Op donderdag 23 juli 2015 08:21 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Nee, maar om dan maar te zeggen "dan huur je het toch niet" heeft ts niks aan.
Bullshit! Daarmee geef ik aan dat hij zicht niet als een huilbaby moet gedragen en zich neer moet leggen bij de situatie. Daar heeft hij mijnzins wel wat aan.quote:Op donderdag 23 juli 2015 08:21 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Nee, maar om dan maar te zeggen "dan huur je het toch niet" heeft ts niks aan.
Mwah, ik denk dat dat juist andersom is, bij een huur van ¤ 500 heb je huurders die zich niet kunnen permitteren de woning te weigeren, terwijl jij wel ¤ 2.000 aan huur kunt vragen voor je vrijstaande bouwval, maar het gros van de potentiële huurders zal dan vrolijk naar het volgende pand gaan kijken, want ze hebben keuze zat.quote:Op donderdag 23 juli 2015 08:20 schreef GSbrder het volgende:
Hangt een beetje van de huurprijs af, lijkt me.
Betaal je 2000 euro per maand, dan mag je iets meer verwachten dan met 500 euro.
Als er maar genoeg aanbod zou zijn zou men het wel kunnen weigeren, maar aangezien 70% van de populatie in NL voor sociale huur in aanmerking komt terwijl er maar voor 30% woningen zijn zien we waar het probleem door ontstaat.quote:Op donderdag 23 juli 2015 11:43 schreef Leandra het volgende:
Zo las ik in een boek ooit iets over waarom sociale woningbouw vaak zo lelijk is: omdat de mensen die er moeten wonen zich niet kunnen permitteren het te weigeren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |