Dat kan natuurlijk makkelijk. Los daarvan vind ik dat het hand in hand moet gaan, in ieder geval voor mezelf.quote:Op donderdag 30 juli 2015 14:51 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Hoe kun je nou van iemand houden zonder verliefd te zijn?
welke uitzonderingen? Het is er of het is er niet. Er zijn geen uitzonderingen.quote:Op donderdag 30 juli 2015 17:54 schreef Fascination het volgende:
Na twee maanden daten moet er toch wel een verliefdheid zijn, anders komt het niet meer. Uitzonderingen daargelaten. Ik lees dat je zelf ook nog niet verliefd bent, dus dan lijkt het me voor nu nog geen probleem. Let wel op de ontwikkeling van je gevoelens.
Tuurlijk wel, gekkie.quote:Op donderdag 30 juli 2015 18:01 schreef Rucola het volgende:
[..]
welke uitzonderingen? Het is er of het is er niet. Er zijn geen uitzonderingen.
Lijkt me niet! Het gaat om de uitspraak aan sich. Als ik een vrouw serieus zie zitten, zou ik niet na twee maanden daten met dit soort uitspraken komen bij die vrouw. Maarja, dat ben ik. Ik ken zijn karakter niet.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 11:12 schreef Manisha het volgende:
Ik date nu bijna twee maanden met een man. Het is duidelijk dat ik interesse in hem heb. Hij spookt door mijn hoofd en ik vind het leuk om bij hem in de buurt te zijn. We kunnen goed praten, we hebben lol, de aantrekkingskracht is zeer groot. We hebben het dus gewoon leuk samen.
Echter heeft hij aangegeven niet verliefd te zijn. Als in, hij voelt geen vlinders. Hij ervaart wel een kriebel als hij me ziet lachen, hij vindt het leuk samen, maar durft niet te zeggen of de verliefdheid nog kan komen of uit zal blijven. Hij is er erg veel mee bezig, overdenkt de situatie heel erg, ik denk dat daar wel eens een wringende schoen kan zitten. Maar goed, ik kan niet in zijn hoofd kijken.
Nu vraag ik me af: moet ik zo verder gaan? We hebben het immers wel leuk samen. Of moet ik het contact tijdelijk afkappen zodat hij de zaken op een rijtje kan krijgen? Het lijkt me jammer dat ik straks hotel de botel ben en hij het toch niet ziet zitten.
Ik ben inmiddels duidelijk geweest tegen hem in een heel lang en open gesprek. Het lijkt erop dat hij me niet kwijt wil uit zijn leven, dus hij zal knopen door moeten hakken. Tot die tijd hou ik me op afstandquote:Op donderdag 30 juli 2015 20:36 schreef Kudo het volgende:
[..]
Lijkt me niet! Het gaat om de uitspraak aan sich. Als ik een vrouw serieus zie zitten, zou ik niet na twee maanden daten met dit soort uitspraken komen bij die vrouw. Maarja, dat ben ik. Ik ken zijn karakter niet.
Wat je moet doen? Je hebt het antwoord al min of meer gegeven, date is een tijdje niet hem zonder dat je hem meteen afschrijft, maar ben wel duidelijk.
Maar stel hij slaat inneens om naar jou toe, zou je het dan niet wantrouwen? Dit komt op mij over dat hij het belangrijk vind op dit moment om niet kwijt te raken wat hij heeft, maar ik ben niet overtuigd dat hij de behoefte heeft er meer van te maken dan het nu is.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 09:00 schreef Manisha het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels duidelijk geweest tegen hem in een heel lang en open gesprek. Het lijkt erop dat hij me niet kwijt wil uit zijn leven, dus hij zal knopen door moeten hakken. Tot die tijd hou ik me op afstand
Hij zal zich dan wel echt mogen bewijzen ja. Zelf ben ik nog in de modus 'go with the flow'. Zolang het leuk is, is het leuk. Is het niet meer leuk, kappen we.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 09:31 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Maar stel hij slaat inneens om naar jou toe, zou je het dan niet wantrouwen? Dit komt op mij over dat hij het belangrijk vind op dit moment om niet kwijt te raken wat hij heeft, maar ik ben niet overtuigd dat hij de behoefte heeft er meer van te maken dan het nu is.
Misschien een hele rare vraag, maar waarom ga je er dan uberhaupt mee door?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 09:38 schreef Manisha het volgende:
[..]
Hij zal zich dan wel echt mogen bewijzen ja. Zelf ben ik nog in de modus 'go with the flow'. Zolang het leuk is, is het leuk. Is het niet meer leuk, kappen we.
Ik heb alleen wel iets meer stabiliteit nodig dan hij me gaf. Ik wil niet de ene dag het gevoel hebben dat ik fantastisch ben en de volgende dag het gevoel krijgen dat ik niks ben.
Hebben jullie ook echt een break gehad ofzo?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 12:52 schreef Kompart het volgende:
Ik wilde ook even mijn input geven aangezien ik mezelf herken in het verhaal, niet als vrouw maar als de man in het verhaal. Ik ben nu bijna een jaar samen met mijn huidige vriendin en het verliefde gevoel kwam bij mij als t ware pas na 6-7 maanden terwijl het bij haar al 2 weken of iets dergelijks was. Voelde alleen een prikkel als ik haar zag maar als ik haar niet zag vond ik het ook wel best, maar door de maanden heen is het gevoel wel gegroeid en nu zijn we gelukkig samen. Dus mijn tip is wacht max 6 maanden of iets dergelijks en als hij dan nog aangeeft niks te voelen zou ik naar de volgende gaan.
Hoe heeft zij jou overtuigd om te blijven daten? In zulke gevallen zou jij dan juist geen zin meer hebben om af te spreken, omdat je toch niet overtuigd bent dat het gevoel zal komen.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 12:52 schreef Kompart het volgende:
Ik wilde ook even mijn input geven aangezien ik mezelf herken in het verhaal, niet als vrouw maar als de man in het verhaal. Ik ben nu bijna een jaar samen met mijn huidige vriendin en het verliefde gevoel kwam bij mij als t ware pas na 6-7 maanden terwijl het bij haar al 2 weken of iets dergelijks was. Voelde alleen een prikkel als ik haar zag maar als ik haar niet zag vond ik het ook wel best, maar door de maanden heen is het gevoel wel gegroeid en nu zijn we gelukkig samen. Dus mijn tip is wacht max 6 maanden of iets dergelijks en als hij dan nog aangeeft niks te voelen zou ik naar de volgende gaan.
het is toch best naar dat iemand niet volledig gek op je is en dat je dan gaan wachten op dat momentquote:Op vrijdag 31 juli 2015 23:20 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Hoe heeft zij jou overtuigd om te blijven daten? In zulke gevallen zou jij dan juist geen zin meer hebben om af te spreken, omdat je toch niet overtuigd bent dat het gevoel zal komen.
Weet niet. Als ik de potentie zie in iemand die dat nog zelf niet inziet om wat voor reden dan ook, ben ik best bereid om te wachten. Zolang diegene mij maar de kans geeft om haar beter te leren kennen en zij mij. Sowieso gooi je al je principes en zelfrespect overboord als je verliefd bent.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 23:27 schreef Rucola het volgende:
[..]
het is toch best naar dat iemand niet volledig gek op je is en dat je dan gaan wachten op dat moment
Dat lijkt me echt zo verdrietig
Ben je dan bang dat je niemand anders kan krijgen of vind je jezelf niet leuk genoeg. Ben daar benieuwd naar. Wie wacht er nou een halfjaar op iemand die geen volle gevoelens heeft. Ik zou dat halfgebakken gedoe niet willen
Oh, ik heb pas één keer wederzijdse verliefdheid meegemaakt. Maar dat duurde ook maar een week of drie.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 23:46 schreef Rucola het volgende:
blijkt! Ik ben nog nooit niet wederzijds verliefd geweestdenk dat ik t nooit ga accepteren, lijkt Me erg ellendig en weet dan dat ik leuker verdien
Ja? Jij wordt altijd exact op hetzelfde moment verliefd op elkaar?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 23:46 schreef Rucola het volgende:
blijkt! Ik ben nog nooit niet wederzijds verliefd geweestdenk dat ik t nooit ga accepteren, lijkt Me erg ellendig en weet dan dat ik leuker verdien
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |