twitter:mrwouda twitterde op zaterdag 25-07-2015 om 09:57:43Amerikaanse komt naast @SvRouwendaal reageer retweet
Had jij 10 seconden beeld dan?quote:Op zaterdag 25 juli 2015 10:00 schreef heywoodu het volgende:
Nou, leuk, Van Rouwendaal verliest de strijd om de medailles en in een race van een uur heb ik letterlijk alleen de laatste 10 seconden gezien
Ja, op Totallympics zei iemand 5 minuten voor de finish "ja er is wel een stream" en pas 4 minuten later kwam ie met de linkquote:
Halve?quote:Op zaterdag 25 juli 2015 10:06 schreef kamperdijk het volgende:
Nederlandse nu achtste na 4 van de 5 ronden,bij de beste 12 is vereist. Halve finale lijkt wel zeker dus.
Volgens mij dacht ik op wiki te lezen dat de beste twaalf doorgaan naar de halve finale. Zes duo's mogen uiteindelijk naar de finale volgens mij.quote:
Nope, later vandaag is de finale.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 10:08 schreef kamperdijk het volgende:
[..]
Volgens mij dacht ik op wiki te lezen dat de beste twaalf doorgaan naar de halve finale. Zes duo's mogen uiteindelijk naar de finale volgens mij.
quote:Op zaterdag 25 juli 2015 10:08 schreef kamperdijk het volgende:
[..]
Volgens mij dacht ik op wiki te lezen dat de beste twaalf doorgaan naar de halve finale. Zes duo's mogen uiteindelijk naar de finale volgens mij.
Is het niet zo dat na 3 sprongen in de finale er 6 doorgaan voor de medailles?quote:
Nu je er toch bent, hoe zit het met open water? Een plek bij de eerste tien op de 10km (25 bij de mannen) betekent dat je voor je land een startbewijs verdient voor Rio, maar NOC*NSF zal wel weer iets raars toegevoegd hebbenquote:Op zaterdag 25 juli 2015 10:09 schreef franklop het volgende:
Ik dacht dus dat een halve finale plaats wel genoeg zou zijn voor de Spelen. Maar dat ligt weer anders;
Synchroon springen IF internationaal kwalificatiesysteem:
Laag 1: top 3 16th FINA World Championships 2015
Laag 2: top 4 20th FINA Diving World Cup 2016
Prestatie-eis NL:
Volledig overnemen IF systeem
Dat zou dus een klein deelnemersveld worden tijdens de Spelen
Bij individueel liggen de eisen weer stuk 'soepeler'
Individueel springen IF internationaal kwalificatiesysteem:
Laag 1: top 12 16th FINA World Championships 2015
Laag 2: top 1 European Diving Cup 2015
Laag 3: top 18 20th FINA Diving World Cup 2016
Laag 4: aanvullende quotumplaatsen