SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gemiddelde temperatuur komende 48uur
Locaties in Groningen![]()
[ A - Grote markt ][ B - UMCG ][ C - Station (CS) ][ D - Stadspark ][ E - Euroborg ][ F - Noorderplantsoen ]
Sleepte jij maar eens een paal mee.quote:Op maandag 20 juli 2015 23:50 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ze hadden fucking paal meegesleept.
Nog een hint. Zwaar gefrustreerdquote:Op maandag 20 juli 2015 23:58 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Valt mee, ik vind je gewoon bloed irritant.
Niet zoveel, je moet alleen op iedereen en alles reageren.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 00:08 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Vriend, wat is je fucking probleem.frustraties spatten er van af.
Ik had een reputatie verdomme.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 00:08 schreef nietzman het volgende:
Arme Lamabal, niet meer de new kid in town.
Is daar een bepaalde regel voor? Ga slapen of zo.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 00:12 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Niet zoveel, je moet alleen op iedereen en alles reageren.
Nee dat niet, je irriteert me wel. Het was hier vredigquote:Op dinsdag 21 juli 2015 00:14 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Is daar een bepaalde regel voor? Ga slapen of zo.
Dat boeit me niet, jij irriteert ook wel een paar anderen dus ja.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 00:17 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Nee dat niet, je irriteert me wel. Het was hier vredig
Valt wel mee, ik ben geliefdquote:Op dinsdag 21 juli 2015 00:18 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dat boeit me niet, jij irriteert ook wel een paar anderen dus ja.
Niet allemaal tegelijk hoor, da's eng.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 00:19 schreef nietzman het volgende:
Nou niet vechten jongens. Gewoon even braaf Sarasi een fijne nacht wensen.
quote:Op dinsdag 21 juli 2015 00:19 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Niet allemaal tegelijk hoor, da's eng.
Jaren gedaan.. niet voor een ticket....quote:Op dinsdag 21 juli 2015 00:15 schreef Sarasi het volgende:
Overigens net nog even aangemeld als KEI event crew (gratis tickets voor eindfeest). Nog iemand hier die meeloopt?
Nee, waar kan dat en wat zijn de voorwaarden?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 00:15 schreef Sarasi het volgende:
Overigens net nog even aangemeld als KEI event crew (gratis tickets voor eindfeest). Nog iemand hier die meeloopt?
Ik vind het ook vooral leuk om mee te helpen hoor, maar ik had anders daarnaast een los ticket gekocht en nu hoeft dat blijkbaar niet meer. Was even een vrolijke verrassing.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 00:25 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Jaren gedaan.. niet voor een ticket....
Maar je ging slapen..
Klikkerdeklikquote:Op dinsdag 21 juli 2015 00:25 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Nee, waar kan dat en wat zijn de voorwaarden?
2 jaar geleden met dat eindfeest kwam ik er niet eens inquote:Op dinsdag 21 juli 2015 00:25 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Ik vind het ook vooral leuk om mee te helpen hoor, maar ik had anders daarnaast een los ticket gekocht en nu hoeft dat blijkbaar niet meer. Was even een vrolijke verrassing.
En ja, maar vrouw, dus dat duurt altijd even.
[..]
Klikkerdeklik
Top! Dankje! En slaap lekker zoquote:Op dinsdag 21 juli 2015 00:25 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Ik vind het ook vooral leuk om mee te helpen hoor, maar ik had anders daarnaast een los ticket gekocht en nu hoeft dat blijkbaar niet meer. Was even een vrolijke verrassing.
[..]
Klikkerdeklik
Een kei ticket kopen..? Hmm oke..quote:Op dinsdag 21 juli 2015 00:25 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Hoe is zo'n kei week ding eigenlijk. Nooit geweest omdat ik dan op vakantie ben.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 00:25 schreef Sarasi het volgende:
[..]
[..]
Klikkerdeklik
Weer lekker op vakantie gaan...quote:Op dinsdag 21 juli 2015 00:30 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hoe is zo'n kei week ding eigenlijk. Nooit geweest omdat ik dan op vakantie ben.
Overal spijkerpoepen. En bungeejumpen van de martinitoren.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 00:30 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hoe is zo'n kei week ding eigenlijk. Nooit geweest omdat ik dan op vakantie ben.
beetje nek brekenquote:Op dinsdag 21 juli 2015 00:32 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Overal spijkerpoepen. En bungeejumpen van de martinitoren.
Schreeuwende zuipende debielen en jonge naive kutjes met krijsende stemmen die denken de tijd van hun leven te hebben terwijl ze een soa oplopen... bedoel je te zeggen?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 00:32 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Overal spijkerpoepen. En bungeejumpen van de martinitoren.
Alleen bij mensen die we weg willen hebben, de rest krijgt gewoon een elastiek dat op tijd ophoudt.quote:
Precies. Nog onbevangen voor het studentenleven in de grote stad en weten niet hoe leuk Groningen echt kan zijn.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 00:35 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Schreeuwende zuipende debielen en jonge naive kutjes met krijsende stemmen die denken de tijd van hun leven te hebben terwijl ze een soa oplopen... bedoel je te zeggen?
Succes, het weer lijkt donderdag wel mee te zitten voor een rijexamen op de motor lijkt mij zo.quote:
En dan vooral even erbij vertellen dat als ze op het laagste punt zijn, ze de plek zien waar diverse mensen verder gevallen zijn dan zij...quote:Op dinsdag 21 juli 2015 00:37 schreef RingBewoner het volgende:
Alleen bij mensen die we weg willen hebben, de rest krijgt gewoon een elastiek dat op tijd ophoudt.
Die eerste keiweek was dan ook keihard.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 00:40 schreef Lamabal het volgende:
Eerste keiweek had een gast zijn nek gebroken.
of chick
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |