SPOILER: Bonushulks in ere hersteld: een ode aan RaymondK en Dreamerbulk.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: BonuschicksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De OP staat hier
[ Bericht 0% gewijzigd door no1uknow op 20-07-2015 22:54:20 ]
quote:Op maandag 20 juli 2015 22:30 schreef no1uknow het volgende:
hey etha, kan je hier ergens in Haarlem (bij voorkeur dicht bij station) yoga doen voor niet al te hoge prijs?
/srs
zozo, oestrogeen is ook weer aanwezig hoor pfoe pfoequote:Op maandag 20 juli 2015 22:40 schreef clumsy_clown het volgende:
Denk tegen jou en je turkenhaat. Terecht.
Verdomd, nu je het zegt, ik denk dat er een eisprong aan zit te komen.quote:Op maandag 20 juli 2015 22:43 schreef no1uknow het volgende:
[..]
zozo, oestrogeen is ook weer aanwezig hoor pfoe pfoe
makkelijk praten als het een ver van je bed show is skklquote:Op maandag 20 juli 2015 22:46 schreef JaqenHghar het volgende:
Lol Turkenhaat pls
Meestal heel vriendelijke mensen.
Zeg ik als niet-Randstadowny.
oefffffquote:Op maandag 20 juli 2015 22:49 schreef Ethanolic het volgende:
Waarom gaat de grootste Turkse turkenhaatster nu turkenhaters haten?
he CC deze voor jouquote:Op maandag 20 juli 2015 22:50 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ben een enigma.
Plus no1 doet alsof DH > Roffa en er is heel, heel veel beter dan Rotterdam, maar als Rotterdam de anus van Nederland is, is Den Haag toch echt de pussende aambei.
Als ik zo naar die foto kijk he, denk ik dat je je male pattern baldness aan den haag te danken hebt.quote:
De tekst op de shirtjes had niet toepasselijker kunnen zijnquote:Op maandag 20 juli 2015 22:54 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Als ik zo naar die foto kijk he, denk ik dat je je male pattern baldness aan den haag te danken hebt.
gepopt in je anus door een shemale jaquote:Op maandag 20 juli 2015 22:56 schreef Ethanolic het volgende:
hey seto ik had nog Ff gedacht
Zou het liefst worden gepopt tijdens carnaval in Rio![]()
Nou laterz
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |