Nou wat in de spoiler staat dusquote:Op dinsdag 21 juli 2015 11:52 schreef Mineola het volgende:
Wat stuur je nu allemaal precies Mignonne?
Het klinkt echt leuk, dat zelf koken! Ik ga daar ook eens wat meer mee doen!
Ja er moet wel iets gestuurd worden anders eten we alleen rijst met aangebrande vingerkootjesquote:
quote:Op dinsdag 21 juli 2015 11:48 schreef mignonne het volgende:
[..]
Hmmm... lastig. Echt van A tot Z koken doen ze nu een jaartje ofzo.
Meehelpen en weet ik het vanaf 1,5-2 jaar geloof ik. In het begin sneden ze nog niets, of ze sneden bijvoorbeeld de tofu met zo'n kindermesje![]()
maar dan deden zij dingen als knoflook pellen (en dan aan je vingers ruiken erna
), roeren in de pan, eieren pellen weet ik het. Kleine dingetjes.
Het hangt een beetje van het kind af natuurlijk maar als ze koken leuk vinden dan denk ik dat je er met een jaar of 4 een heel eind mee komt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meehelpen doet hij ook al tijden inderdaad. Snijden van zachte dingen gaat super en roeren in beslagkommen ook. Het eindigt er steevast mee dat de kruidenla wordt opengetrokken en alles geproefd moet worden (en dat is dan allemaal 'hm, lekker, zoet!' ook cayennepeper enzo
) Maar aan zelf bedenken wat we gaan eten of echt zelf koken heb ik me nog niet gewaagd, dat kunnen we best eens gaan proberen binnenkort. Ik kan me zomaar voorstellen dat dat veel beter gaat dan ik nu inschat.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
Ik heb laatst een gegrilde hamburger op, op een pitabroodje met schijfjes gebakken appel en gebakken ui. Men wat was dat lekkerquote:Op dinsdag 21 juli 2015 12:01 schreef Clubsoda het volgende:
[..]Meehelpen doet hij ook al tijden inderdaad. Snijden van zachte dingen gaat super en roeren in beslagkommen ook. Het eindigt er steevast mee dat de kruidenla wordt opengetrokken en alles geproefd moet worden (en dat is dan allemaal 'hm, lekker, zoet!' ook cayennepeper enzo
) Maar aan zelf bedenken wat we gaan eten of echt zelf koken heb ik me nog niet gewaagd, dat kunnen we best eens gaan proberen binnenkort. Ik kan me zomaar voorstellen dat dat veel beter gaat dan ik nu inschat.
hahahahhaa gatverquote:Op dinsdag 21 juli 2015 12:12 schreef Clubsoda het volgende:
Dat klinkt best heel goed ja! Beter dan de tomaten met slagroom die mijn zusje ons eens voorzette
Hahaha groot gelijkquote:Op dinsdag 21 juli 2015 12:42 schreef Kyara het volgende:
Zo leuk dat meehelpen. Ik waag me daar nog niet aan. Misschien met 3 kleuters of zo maar met 3 peuters kom ik echt handen en ogen te kort.
Zo heeft M ook al eens zijn vingertoppen verbrand aan eem heet fornuis
quote:Op dinsdag 21 juli 2015 14:38 schreef Gulara het volgende:
En bij ons in huis eten peuters gewoon koekjes, smarties en ijs.
Oh het staat er misschien wat ongezellig zie ik nu.quote:
Das bij ons ook. De jongste is een snoeperd. De oudste niet zo.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 14:56 schreef Gulara het volgende:
[..]
Oh het staat er misschien wat ongezellig zie ik nu.![]()
Snoeploze peuters zijn ook welkom hoor. Want we eten ook heel veel anders lekkers.
Maar kort samengevat zijn we dus niet zo heel erg moeilijk met zoetigheid wanneer ik het vergelijk met anderen.
En hem ijs ontzeggen is gewoon cruel. Als hij iemand anders (lees: willekeurige voorbijganger) met een ijsje ziet dan gaat hij ernaast staan en net zo lang "ijs" zeggen tot het ongemakkelijk/hilarisch wordt.![]()
quote:Op dinsdag 21 juli 2015 14:38 schreef Gulara het volgende:
En bij ons in huis eten peuters gewoon koekjes, smarties en ijs.
Macrogol is de basisstof van o.a. movicolon en forlax.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 08:27 schreef .Sparkling. het volgende:
[..]
Geen idee! Maar het gaat er probleemloos in hoor
Slechte tanden is ook iets genetisch mijn tandarts van vroeger zei het al erfelijk, mijn huidige tandarts zegt ook ik zie dat je goede gebitsverzorging hebt maar helaas duidelijk pech hebt qua erfelijkheid.... Hoop dat de kids het gebit van mijn man hebben.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 18:27 schreef Cwen het volgende:
Maar maken jullie je dan geen zorgen over de tanden van jullie kinderen? Met snoep en ijs en chocola en fristi enzo? Ik kom uit een familie met rotgebitten, heb ik zelf ook ondanks gezond eten, en wil Ellie zo graag de pijn en ellende besparen...
Niet rot bedoeld hoor, maar ik vind dat zelf wel echt een dingetje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |