Ha daar was Luc vanmorgen ook al kwaad overquote:
quote:Op donderdag 23 juli 2015 09:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
Als je al een waardeloze moeder bent omdat je moest poepen, dan vrees ik voor de mensheid.
Hahaha oh ja! Ook zo herkenbaar!quote:Op donderdag 23 juli 2015 09:34 schreef Loj het volgende:
Oh, ik ben een waardeloze moeder dat ik moest niezen en hij schrok ervan
Oh en ik probeerde hem het alfabetlied goed aan te leren. Het is geen P, O, B, C .... Maar dat zie ik toch echt verkeerd --> boze Ow![]()
![]()
Oja! Jas aan met 35 graden, omdat het koud isquote:Op donderdag 23 juli 2015 09:36 schreef .Sparkling. het volgende:
[..]
Hahaha oh ja! Ook zo herkenbaar!
Of dat ze vraagt of ze mag buiten spelen maar het keihard regent en ik haar dat uitleg. En ze dan heel erg boos wordt omdat het echt niet regent volgens haar
Ja de jongste gaat dus echt niet de deur uit zonder haar trainingsjack van Assepoester hequote:Op donderdag 23 juli 2015 09:38 schreef Loj het volgende:
[..]
Oja! Jas aan met 35 graden, omdat het koud is
Binnenkort kom je gewoon een dagje bij mij op visite <3quote:Op woensdag 22 juli 2015 21:54 schreef Kyara het volgende:
Aaah lief!
Klinkt heerlijk zo'n dagje strand!
Zou ze hier ook best graag een keer de zee laten zien, maar vind het zo'n onderneming vanuit hier.
+1quote:Op donderdag 23 juli 2015 09:38 schreef Loj het volgende:
[..]
Oja! Jas aan met 35 graden, omdat het koud is
De mijne zoekt dan juist snel een plas op om in te stampen. Die komt echt niet naar binnen omdat het regentquote:Op donderdag 23 juli 2015 15:41 schreef AwayTL het volgende:
[..]
+1
In de regen spelen laat ik hem overigens zelf ondervinden. Het nadeel daarvan is dat hij nu ook niet meer mee wil boodschappen doen als het regent
.
Jaaaaaaa!quote:Op donderdag 23 juli 2015 14:32 schreef elamanilo het volgende:
[..]
Binnenkort kom je gewoon een dagje bij mij op visite <3
Euh ja, maar alleen met 3 kinderen op vakantie gaat mr toch wat ver. En vakantiedagen van mijn man zijn al ingepland. En vanaf januari een schoolgaand kindquote:Op donderdag 23 juli 2015 14:34 schreef mousemicky het volgende:
Kyara, een keer een midweekje/ weekendje Zeeland plannen? Als je buiten het hoogseizoen gaat kun je vaak best voordelig terecht. Wij zaten vorig jaar voor nog geen 150 euro 4 dagen in een 'kinderbungalow' in Domburg. Zo lang er eentje in een campingbedje past, gaat dat prima
Oja dat is ook zoquote:Op donderdag 23 juli 2015 17:17 schreef L-E het volgende:
Je vierjarige is nog niet leerplichtig dan!
Mjah maar toch zou ik hem niet zo snel een week thuis houden voor vakantie eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 23 juli 2015 17:17 schreef L-E het volgende:
Je vierjarige is nog niet leerplichtig dan!
Nohquote:Op donderdag 23 juli 2015 17:52 schreef .Sparkling. het volgende:
Eva heeft weer een slechte dag. Ze werd huilend wakker vanochtend en dat gaat de hele dag al door. Maandag voor het laatst gepoept en ze klaagt weer over buikpijn. Ik blijf een beetje in herhaling vallen hier, dat weet ik. Het zit me zo dwars ook, ik vind het zo zielig.
En vind het ook zwaar voor onszelf, als ik eerlijk ben..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |