abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_154774404
quote:
1s.gif Op donderdag 30 juli 2015 21:12 schreef Cat22 het volgende:

[..]

_O-

Die eekhoorn is volgens mij geen kong. Pluche ding met een klittenband in de buik. Wordt luid gillend als prooi versleept (bij voorkeur 's nachts :') ), tegenaan geknuffeld en er wordt mee omgerold. Ding ziet er inmiddels niet meer uit, maar blijft wel intact. Eurootje of vijf bij de dierenwinkel, geloof ik. _O_
Gillend ja? _O- Deze bedoel ik, het vachtje heeft helaas wat extra gaatjes nu, m'n andere Kong speeltjes gingen langer mee!

Ik ga 'm zeker 'ns vaker bestellen, maar de volgende keer eerst die Yeowww's van je link 'ns proberen :Y
pi_155253097
quote:
7s.gif Op woensdag 29 juli 2015 23:45 schreef k_man het volgende:

[..]

Haha. Ze heeft nu een 'mandje'. Dat is een kartonnen doos met een dekentje. Bij mijn ouders staat nog een ongebruikt echt mandje, dat haal ik daar binnenkort op. Je zult echter zien dat ze daar ook niks van moet hebben. :D
En zo is het ook. Daar gaat ze nauwelijks in liggen. Ze komt wel gezellig naast me liggen op de bank, of op tafel naast de computer.

Vanwege het krabben aan de bank heb ik er nu twee grote doeken overheen gedaan, maar... sinds gisteren heeft ze toch ontdekt wat je met de krabton kunt doen! *O*

Dit was vanochtend:
pi_155253429
quote:
17s.gif Op zondag 16 augustus 2015 00:20 schreef k_man het volgende:

* knip *
Hee zo'n modelletje heb ik ook, kijk maar naar de kleuren, ze komen vast uit dezelfde fabriek :D
Dit is de mannelijke uitvoering
pi_155253631
quote:

[..]

En zo is het ook. Daar gaat ze nauwelijks in liggen. Ze komt wel gezellig naast me liggen op de bank, of op tafel naast de computer.

Vanwege het krabben aan de bank heb ik er nu twee grote doeken overheen gedaan, maar... sinds gisteren heeft ze toch ontdekt wat je met de krabton kunt doen! *O*

Dit was vanochtend:
[ afbeelding ]
Ze heeft haar plekje bij jou wel gevonden O+ bij mij liggen de katten ook wel in mandjes maar die zijn hoog geplaatst ;)
  zondag 16 augustus 2015 @ 11:07:22 #105
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_155259494
quote:

[..]

Dit was vanochtend:
[ afbeelding ]
Briljante foto _O_
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
pi_155259804
quote:

[..]

Dit was vanochtend:
[ afbeelding ]
Relaxxxxx O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_155271346
Fijn dat jullie 't zo goed met elkaar kunnen vinden, k_man!
pi_155308795
O+ O+ geweldig!
ze ziet er echt gelukkig uit!

quote:

[..]

Dit was vanochtend:
[ afbeelding ]
home is where doghair sticks to anything but the dog!
pi_155309303
leuk katje
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
pi_155310423
quote:

[..]

Dit was vanochtend:
[ afbeelding ]
Mooi! Vol vertrouwen. Doe je goed. ^O^
pi_155791043
Opgepakt worden vindt ze niet fijn, dus dat heb ik zoveel mogelijk vermeden. Ik wilde haar echter wel eens wegen, dus vanochtend toch maar weer eens opgepakt. Wat blijkt: het oppakken an sich vindt ze niet leuk, maar als ze vervolgens als een baby in m'n armen ligt is ze helemaal rustig en begint zelfs keihard te spinnen - geen enkele poging om los te komen of wat dan ook. Cute! :D O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 03-09-2015 18:02:21 ]
pi_155797128
awwwww cute!!!
pi_156585210
Lieve is gisteren naar de dokter geweest, als laatste stap van haar introductieprogramma. Inenten, chippen, nageltjes knippen en een algemene check. De dierenarts vond dat ze een heel mooi gebit heeft, in goede conditie is en op een prima gewicht. Lieve deed het ook heel goed. Heel rustig, geen enkele poging tot verzet, alleen een beetje bang. Terwijl ik haar aaide kon de dierenarts alles doen. :)

Ze heet nu dus ook 'officieel' Lieve. Zo staat ze in ieder geval nu geregistreerd.

Over een dikke maand wacht een nieuw avontuur. Dan gaat ze op vakantie. Komt wel goed uit, want dan kan ik zelf ook op vakantie. :P OK, eigenlijk was het andersom Vandaag een kijkje wezen kijken bij het pension dat ik op het oog heb. Ziet er heel mooi uit, dus dat komt vast goed. Het is een pension met alleen katten en als ze die ook niet om zich heen wil (ik weet niet hoe ze zich gedraagt bij andere katten), zijn er eventueel zelfs privékamers.
pi_156585580
quote:
14s.gif Op zondag 4 oktober 2015 01:15 schreef k_man het volgende:
Lieve is gisteren naar de dokter geweest, als laatste stap van haar introductieprogramma. Inenten, chippen, nageltjes knippen en een algemene check. De dierenarts vond dat ze een heel mooi gebit heeft, in goede conditie is en op een prima gewicht. Lieve deed het ook heel goed. Heel rustig, geen enkele poging tot verzet, alleen een beetje bang. Terwijl ik haar aaide kon de dierenarts alles doen. :)

Ze heet nu dus ook 'officieel' Lieve. Zo staat ze in ieder geval nu geregistreerd.

Over een dikke maand wacht een nieuw avontuur. Dan gaat ze op vakantie. Komt wel goed uit, want dan kan ik zelf ook op vakantie. :P OK, eigenlijk was het andersom Vandaag een kijkje wezen kijken bij het pension dat ik op het oog heb. Ziet er heel mooi uit, dus dat komt vast goed. Het is een pension met alleen katten en als ze die ook niet om zich heen wil (ik weet niet hoe ze zich gedraagt bij andere katten), zijn er eventueel zelfs privékamers.
Dank je voor een update en dat op Dierendag.
Fijn te lezen dat Lieve O+ haar plekje bij jou heeft gevonden
  zondag 4 oktober 2015 @ 03:38:00 #115
284578 EricOscuro
Anders dan anders
pi_156586405
De meeste psychoses zijn tijdelijk van aard, indien jouw broer geholpen wordt.

Ik zou het proberen nog even vol te houden... want als jouw broer uit zijn psychose komt en zijn geliefde kat is ineens weggegeven... dan zal dat hem niet echt aanmoedigen.
De wereld is vol met kleuren, neem geen genoegen met een zwart/ wit visie. De kleuren zitten vaak in de nuance.
pi_156587736
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 03:38 schreef EricOscuro het volgende:
De meeste psychoses zijn tijdelijk van aard, indien jouw broer geholpen wordt.

Ik zou het proberen nog even vol te houden... want als jouw broer uit zijn psychose komt en zijn geliefde kat is ineens weggegeven... dan zal dat hem niet echt aanmoedigen.
Je bent een beetje laat met je reactie... Lieve woont nu al meer dan twee maanden bij mij. O+

Het is wel een goed punt, we hebben het hier ook over gehad voor haar ik meenam. :)
pi_156605409
wat goed dat ze weer helemaal APK gekeurd is!
het is en blijft een schatje waar geen kwaad in zit.
we zijn echt zo blij dat ze een gouden mandje heeft gevonden bij jou.
het is een goede beslissing geweest waar we nog steeds vierkant achter staan.
met mijn broer gaat het wat beter. maar is het er ook mee eens dat ze is herplaatst.
alvast een hele fijne vakantie!
  maandag 5 oktober 2015 @ 02:18:13 #118
284578 EricOscuro
Anders dan anders
pi_156612439
quote:
7s.gif Op zondag 4 oktober 2015 09:56 schreef k_man het volgende:

[..]

Je bent een beetje laat met je reactie... Lieve woont nu al meer dan twee maanden bij mij. O+

Het is wel een goed punt, we hebben het hier ook over gehad voor haar ik meenam. :)
Jij bent dus de nieuwe eigenaar/ bediende van deze lieve kat?
Dan valt er inderdaad weinig meer aan te doen, en ben jij verder ook geen enkel antwoord schuldig. Ik hoop alleen maar dat je heel goed voor die kat zult zorgen.

Maar ik heb wel heel veel te doen met de broer van TS. , zelfs al is hij het er qua verantwoordelijkheid wel mee eens dat het is herplaatst.
Dat lijkt op het eerste gezicht wel een goede stap naar 'genezing.'

Gelukkig is het met mij nooit zo ver gekomen als met de broer van T.S. Maar ik zou het niet kunnen accepteren als een van mijn katten zomaar was afgegeven aan iemand anders.
Het klinkt misschien pathetisch, maar mijn katten zijn als mijn kinderen.
Ik vind niet dat T.S. hiermee zo lichtvaardig mee had om moeten gaan (ondanks die toestemming achteraf). Als zoiets bij mijn broertje zou gebeuren, dan zou ik nog liever zelf op een houtje bijten, dan diens kat te herplaatsen ( wees niet ongerust, hij houdt niet echt van katten) ;)
De wereld is vol met kleuren, neem geen genoegen met een zwart/ wit visie. De kleuren zitten vaak in de nuance.
pi_156612620
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 02:18 schreef EricOscuro het volgende:

[..]

Dan valt er inderdaad weinig meer aan te doen, en ben jij verder ook geen enkel antwoord schuldig. Ik hoop alleen maar dat je heel goed voor die kat zult zorgen.

Maar ik heb wel heel veel te doen met de broer van TS. , zelfs al is hij het er qua verantwoordelijkheid wel mee eens dat het is herplaatst.

Gelukkig is het met mij nooit zo ver gekomen als met de broer van T.S. Maar ik zou het niet kunnen accepteren als een van mijn katten zomaar was afgegeven aan iemand anders.
Ik vind niet dat T.S. hiermee zo lichtvaardig mee had om moeten gaan (ondanks die toestemming achteraf). Als zoiets bij mijn broertje zou gebeuren, dan zou ik nog liever zelf op een houtje bijten, dan diens kat te herplaatsen ( wees niet ongerust, hij houdt niet echt van katten) ;)
Allereerst is niemand jou een antwoord of uitleg schuldig. Daarnaast vind ik het erg kort door de bocht om maar meteen te zeggen dat TS hier lichtvaardig mee om is gegaan, wij hebben namelijk geen flauw idee van de situatie, hoe ernstig het is, of dit al vaker voor is gekomen, of er al eerder over is gesproken met familie en/of broer, enz. enz.
Dat je te doen hebt met de broer van TS is 1 ding, maar daarom hoef je niet zo beschuldigend naar TS te doen. Deze kat heeft dankzij de moeite die TS heeft genomen, een superlief baasje gevonden van wat ik zo lees, en daar gaat het hier om.

[ Bericht 2% gewijzigd door Holyme op 05-10-2015 03:32:01 ]
  maandag 5 oktober 2015 @ 03:31:04 #120
284578 EricOscuro
Anders dan anders
pi_156612628
quote:
1s.gif Op maandag 5 oktober 2015 03:21 schreef Holyme het volgende:

[..]

Allereerst is niemand jou een antwoord of uitleg schuldig. Daarnaast vind ik het erg kort door de bocht om maar meteen te zeggen dat TS hier lichtvaardig mee om is gegaan, wij hebben namelijk geen flauw idee van de situatie, hoe ernstig het is, of dit al vaker voor is gekomen, of er al eerder over is gesproken met familie en/of broer, enz. enz.
Dat je te doen hebt met de broer van TS is 1 ding, maar daarom hoef je niet zo beschuldigend naar TS te doen. Deze kat heeft dankzij de moeite die TS heeft genomen, een superlief baasje gevonden van wat ik zo lees, en daar gaat het hier om.
Misschien is niemand mij verantwoording schuldig, maar als je het hele verhaal hier neerpent kun je er op rekenen dat wel iemand vragen heeft (en zich in de verliezende partij inleeft).

Een psychose kan jou ook overkomen, mij ook... dat kan iedereen overkomen, al is de een daar meer vatbaar voor dan een ander.
Maar ik moet er toch niet aan denken dat ik mijn lieverdjes niet meer aantref als ik eindelijk uit een psychose zou komen... dan zou ik willen dat ik er direct weer in kwam.
En zo sta ik hierin. En nee, nog nooit een psychose gehad, maar wel van nabij (een van mijn beste vrienden) meegemaakt. En zelf zou ik zo'n beslissing nooit gekozen hebben.

En als je dat raar vindt... prima, maar ik ben jou ook geen verantwoording schuldig als ik op een ander reageer. Of is dat ook weer raar? :')
pi_156612642
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 03:31 schreef EricOscuro het volgende:

[..]

Misschien is niemand mij verantwoording schuldig, maar als je het hele verhaal hier neerpent kun je er op rekenen dat wel iemand vragen heeft (en zich in de verliezende partij inleeft).

Een psychose kan jou ook overkomen, mij ook... dat kan iedereen overkomen, al is de een daar meer vatbaar voor dan een ander.
Maar ik moet er toch niet aan denken dat ik mijn lieverdjes niet meer aantref als ik eindelijk uit een psychose zou komen... dan zou ik willen dat ik er direct weer in kwam.
En zo sta ik hierin. En nee, nog nooit een psychose gehad, maar wel van nabij (een van mijn beste vrienden) meegemaakt. En zelf zou ik zo'n beslissing nooit gekozen hebben.

En als je dat raar vindt... prima, maar ik ben jou ook geen verantwoording schuldig als ik op een ander reageer. Of is dat ook weer raar? :')
Dat vind ik niet raar hoor. Ik zou mijn katten ook absoluut niet willen missen, tenzij ik ze niet meer de zorg kan geven die ze verdienen. En ja, ik weet ook dat een psychose iedereen kan overkomen, maar ook ik heb gezien wat er dan kan gebeuren, helemaal als het een terugkerend probleem is (en in die situatie was dieren laten zitten echt geen optie). En daar ging het me om, je weet niks van de situatie hier en je post kwam op mij meteen beschuldigend over, en dat vind ik niet eerlijk tegenover TS. Voor haar is het ongetwijfeld ook een moeilijke situatie.
Maar goed, laten we hopen dat het goed gaat met de broer en dat zulke dingen ons bespaard blijven :)
pi_156615376
Altijd leuk om een succesverhaal te lezen! Top dat het goed gaat met Lieve :) lijkt echt heel veel op een kat die ik heb gehad :)
  maandag 5 oktober 2015 @ 12:27:43 #123
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_156616451
quote:

[..]

Kinderen worden ook weggehaald als de ouder er niet meer voor kan zorgen. Ik vind het nogal kort door de bocht om een kat maar te laten verwaarlozen omdat het anders zo zielig is voor het baasje. Mooie dierenvriend ben je dan. Je had trouwens het topic ook wel even kunnen lezen voor je reageerde, dan had je geweten dat er voor TS geen andere optie was dan een nieuw huisje zoeken voor Schattekat.
Spoilers!
pi_156632322
quote:

[..]

ik ben je geen antwoord schuldig.
de psychose is maar een klein deel van de problemen van mijn broer en in het belang van beiden is dit de beste manier en was de spreekwoordelijke druppel. ik zie verder geen heil in het volledige verhaal van onze situatie op internet te zetten. vind ik ook niet eerlijk tegenover mijn broer.
ik zie het verschil hoe Lieve is bij K-man. En hoe ze was bij mijn broer.
Een wereld van verschil. en lichtvaardig denk ik niet over dit soort dingen na.
mijn dieren zijn mijn kinderen.
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 01:50:18 #125
284578 EricOscuro
Anders dan anders
pi_156633424
quote:
1s.gif Op maandag 5 oktober 2015 03:52 schreef Holyme het volgende:

[..]

Dat vind ik niet raar hoor. Ik zou mijn katten ook absoluut niet willen missen, tenzij ik ze niet meer de zorg kan geven die ze verdienen. En ja, ik weet ook dat een psychose iedereen kan overkomen, maar ook ik heb gezien wat er dan kan gebeuren, helemaal als het een terugkerend probleem is (en in die situatie was dieren laten zitten echt geen optie). En daar ging het me om, je weet niks van de situatie hier en je post kwam op mij meteen beschuldigend over, en dat vind ik niet eerlijk tegenover TS. Voor haar is het ongetwijfeld ook een moeilijke situatie.
Maar goed, laten we hopen dat het goed gaat met de broer en dat zulke dingen ons bespaard blijven :)
Kijk hierin kan ik het wel met jou eens zijn.
En misschien kwam mijn reactie enigszins beschuldigend over.. vooral omdat ik me inleefde in haar broer.
Ik weet ook niet hoe om te gaan met dit soort situaties, mocht iemand regelmatig in een psychose zou raken. Mijn kameraad is slechts een keer in een psychose geraakt en is iets van 6 tot 8 weken behandeld.
Mijn reactie kwam (misschien onterecht) uit deze situatie voort. Had hij toen huisdieren gehad, dan had ik daar die hele tijd wel voor willen zorgen. Maar inderdaad, als hij regelmatig psychoses zou hebben... ? Dan weet ik ook niet hoe ik zou reageren.
Maar wat je al zegt... het is wel prijzenswaardig van zijn zus dat ze in elk geval de moeite heeft genomen om een goed nieuw baasje te vinden voor die kat. Ja dat wel... alles beter dan in een asiel stoppen.
En toch... heb ik erg te doen met haar broer. :{
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')