Bel jij altijd terug dan als je zomaar een nummer krijgt?quote:Op woensdag 22 juli 2015 15:44 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
jouw nummer geef je, die van haar krijg je als je dr belt toch?
toen ik nog kassameisje was welquote:Op woensdag 22 juli 2015 15:45 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Bel jij altijd terug dan als je zomaar een nummer krijgt?
Je had bij mijn AH moeten werken, had me veel moeite gescheeld.quote:Op woensdag 22 juli 2015 16:05 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
toen ik nog kassameisje was wel
al was het maar 'nee bedankt maar ik ben wel gevleid', op anoniem
De versierbaarheid van een persoon wordt bepaald door haar (zijn) karakter niet het werk wat ze doet lijkt me. Het enige is dat kassameisjes bij de Albert Heijn zo klantvriendelijk moeten zijn dat het net lijkt of ze met je flirten.quote:Op woensdag 22 juli 2015 15:13 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Leeftijdsverschil maakt in de casus van TS minder uit. Het échte probleem is een kassameisje versieren.Het is verdomd moeilijk en vergt veel geduld kan ik je zeggen.
Maar voor een groot deel ook afhankelijk van de situatie (aan de kassa dus). Je hebt maar twee minuten om je versierpogingen te gebruiken. Dat maakt het moeilijk.quote:Op woensdag 22 juli 2015 21:56 schreef jaha het volgende:
[..]
De versierbaarheid van een persoon wordt bepaald door haar (zijn) karakter niet het werk wat ze doet lijkt me. Het enige is dat kassameisjes bij de Albert Heijn zo klantvriendelijk moeten zijn dat het net lijkt of ze met je flirten.
Oh ja, je moet dan ook vanwege die korte tijd meerdere keren langskomen en bij haar staan natuurlijk, zodat ze je enigszins leert kennen en herkent.quote:Op woensdag 22 juli 2015 22:02 schreef jaha het volgende:
Twee minuten? Zelfs toen ik in Amsterdam woonde had ik gewoon een supermarkt waar ik mijn vaste kassameisjes had.
Je bent toch meer ongeduldig als je het zo snel mogelijk wil doen? Dit is the long game, bro. En verliefdheid maakt je sowieso altijd ongeduldig.quote:
Quote mij eens.quote:Op woensdag 22 juli 2015 22:25 schreef jaha het volgende:
Nou ja, ik heb dan het geluk dat ik in een dorp woon waar ik alle kassameisjes ook ken van het uitgaansleven. Het nadeel is dat ze nauwelijks of nog net geen 18 zijn...
In Amsterdam vind je ze ook gewoon van 20+, dat bevalt me persoonlijk beter.
Minder raar over? Die meiden hier zijn op die leeftijd allemaal op zoek naar een vriendje en bij voorkeur naar iemand ouder is dan henzelf. Kortom ze flirten er op los, en dus soms ook met mij.quote:Op woensdag 22 juli 2015 22:28 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Quote mij eens.
Ja, in Rotterdam zijn ze tussen de 16 en 19. Gelukkig was ik destijds net 20 toen ik die chick probeerde te versieren, dus het kwam minder raar over dan bij TS.
Hoe oud ben jij dan? TS is 26 en die sma bijna 18. Ik vind het persoonlijk niet zo raar, maar de meeste mensen wel.quote:Op woensdag 22 juli 2015 22:33 schreef jaha het volgende:
[..]
Minder raar over? Die meiden hier zijn op die leeftijd allemaal op zoek naar een vriendje en bij voorkeur naar iemand ouder is dan henzelf. Kortom ze flirten er op los, en dus soms ook met mij.
Ik ben het daar niet helemaal mee eens. Op zo'n leeftijd kan je prima een vaste serieuze relatie hebben. Als de ander die drang naar vrijheid en ontwikkeling maar respecteert. En wanneer dat zo is, heb je juist een partner in crime.quote:Op woensdag 22 juli 2015 22:40 schreef jaha het volgende:
18 en 26 lijkt me qua leeftijdsverschil prima. Ik ben nog een stukkie ouder. Het enige is dat 18 zelf gewoon een leeftijd is waarop mensen nog niet echt toe zijn aan een vaste relatie. Op die leeftijd leer je de wereld kennen. Je moet dan juist vrijheid hebben en ervaringen opdoen, want dan kun je een paar jaar later veel beter kiezen voor iemand die écht bij je past.
Gewoon vriendschap dusquote:Op woensdag 22 juli 2015 22:42 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Ik ben het daar niet helemaal mee eens. Op zo'n leeftijd kan je prima een vaste serieuze relatie hebben. Als de ander die drang naar vrijheid en ontwikkeling maar respecteert. En wanneer dat zo is, heb je juist een partner in crime.
Bedankt dat je m'n hoop kapotmaakt.quote:Op woensdag 22 juli 2015 22:50 schreef jaha het volgende:
[..]
Gewoon vriendschap dusMisschien met benefits
Dat klinkt wel heel dramatisch. Je kunt het ook anders zien: als ze ondanks haar vrijheid en jeugdige onbezonnenheid toch voor jouw kiest en niet voor de eerste de beste player in de disco, dan kan je spreken van echte liefdequote:Op woensdag 22 juli 2015 22:51 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Bedankt dat je m'n hoop kapotmaakt.
Bedankt dat je me hoop geeft.quote:Op woensdag 22 juli 2015 22:53 schreef jaha het volgende:
[..]
Dat klinkt wel heel dramatisch. Je kunt het ook anders zien: als ze ondanks haar vrijheid en jeugdige onbezonnenheid toch voor jouw kiest en niet voor de eerste de beste player in de disco, dan kan je spreken van echte liefde
Inderdaad heel moeilijk.quote:Op woensdag 22 juli 2015 23:01 schreef jaha het volgende:
Ik las in een andere draad dat je op Arabische meiden valt. Die zijn heel mooi, maar ook heel moeilijk. Maar als je haar hart verovert dan heb je haar helemaal. Ze zijn echt wel beduidend minder sletterig dan hun Nederlandse leeftijdsgenoten dus dat werkt in je voordeel
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |