Voor hoeveel verkoop je Willems of Rekikquote:Op dinsdag 21 juli 2015 15:19 schreef jarti66 het volgende:
[..]
Er deden 4 basisspelers mee, maar ook spelers als de Wijs en Tamata(die zijn niet eens goed genoeg voor FC Dordrecht)
Succesquote:Op dinsdag 21 juli 2015 15:21 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
Voor hoeveel verkoop je Willems of Rekik
Jij verkoopt ook niksquote:Op dinsdag 21 juli 2015 15:23 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
hij zal wel de hoofdprijs vragen
Ik twijfel of ik Andersen zal verkopenquote:
Ik zag dat jij al 4/5 beter had dus dacht dit moet toch wel lukkenquote:Op dinsdag 21 juli 2015 15:28 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
Ik twijfel of ik Andersen zal verkopen..Hij is niet echt hoog qua score, maar nog wel jong en dus trainbaar. Heb een scout op pad gestuurd en als die met een leuke middenvelder komt, verkoop ik Andersen.
Dan heb ik interesse in Andersen!quote:Op dinsdag 21 juli 2015 15:28 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
Ik twijfel of ik Andersen zal verkopen..Hij is niet echt hoog qua score, maar nog wel jong en dus trainbaar. Heb een scout op pad gestuurd en als die met een leuke middenvelder komt, verkoop ik Andersen.
Ja klopt, daarom twijfel ik ook. Hetzelfde met Bazoer, die wel erg laag is qua score. Die had ik wel hoger verwacht. Maarjah heb ook wisselspelers nodig haha. Als ik een leuke middenvelder krijg doe ik ze in de verkoop.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 15:28 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik zag dat jij al 4/5 beter had dus dacht dit moet toch wel lukken
quote:Op dinsdag 21 juli 2015 15:32 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
Ja klopt, daarom twijfel ik ook. Hetzelfde met Bazoer, die wel erg laag is qua score. Die had ik wel hoger verwacht. Maarjah heb ook wisselspelers nodig haha. Als ik een leuke middenvelder krijg doe ik ze in de verkoop.
Hoeveel wil je bieden? Als het erg goed bod is doe ik hem misschien nu al in de verkoopquote:Op dinsdag 21 juli 2015 15:29 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Dan heb ik interesse in Andersen!
Toepasselijke naam heeft iequote:Op dinsdag 21 juli 2015 15:34 schreef hafcfan het volgende:
Ik heb nu een verdediger van gent gescout. 71 en 33 aanval en 19 jaar wop wop
Willems zoiezo niet, Rekik moet ik eerst een geschikte(betere) vervanger voor vinden.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 15:21 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
Voor hoeveel verkoop je Willems of Rekik
Je hebt al bijna geen spelers meer overquote:Op dinsdag 21 juli 2015 15:36 schreef jarti66 het volgende:
[..]
Willems zoiezo niet, Rekik moet ik eerst een geschikte(betere) vervanger voor vinden.
Maar ik kan maar 1 speler per dag scouten en ik heb er nog 3 nodig.
Dat 1 speler per dag scouten is wel balen jah, heb ook nog spelers nodig maar duurt nu zo lang.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 15:36 schreef jarti66 het volgende:
[..]
Willems zoiezo niet, Rekik moet ik eerst een geschikte(betere) vervanger voor vinden.
Maar ik kan maar 1 speler per dag scouten en ik heb er nog 3 nodig.
Klopt, maar wel bijna 50 miljoen op de bankquote:Op dinsdag 21 juli 2015 15:37 schreef Zhero het volgende:
[..]
Je hebt al bijna geen spelers meer over.
Je vangt dus ff 1 miljoen rente vanavondquote:Op dinsdag 21 juli 2015 15:39 schreef jarti66 het volgende:
[..]
Klopt, maar wel bijna 50 miljoen op de bank![]()
Heb nog 1 ervaren back, 1 trainbare back, een ervaren centrale verdediger en nog een aanvallende middenvelder nodig.
Kloptquote:Op dinsdag 21 juli 2015 15:41 schreef Zhero het volgende:
[..]
Je vangt dus ff 1 miljoen rente vanavond?
Ik geef je 13 miljoen voor Maher. Oh laatmaar te weinig middenveldersquote:Op dinsdag 21 juli 2015 15:44 schreef jarti66 het volgende:
[..]
Klopt![]()
Ben nu Zé Roberto aan het scouten, 41 jaartjes jong.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |