Was mooiquote:Op zaterdag 25 juli 2015 16:54 schreef benjamin15 het volgende:
vandaag rond de 20 potjes (ongeveer 20) gedaan met Lt.Surge ging lekker, 15 gewonnen denk ik![]()
![]()
![]()
Haha ik hoor het ook. Maar je kan omgevingsgeluiden uitzetten volgens mij bij opties.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 16:56 schreef over_hedge het volgende:
ben ik de enige die de heletijd het liedje: Als we gaan, gaan we met zijn alle horen. In de achtergrond die door fans gezongen wordt?? Echt heeeeeel irritant.
Ja ik heb het al uitgezet. Echt hoe irritantquote:Op zaterdag 25 juli 2015 17:36 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Haha ik hoor het ook. Maar je kan omgevingsgeluiden uitzetten volgens mij bij opties.
Ik hoor net dat ik van gemiddeld niveau benquote:Op zaterdag 25 juli 2015 14:48 schreef benjamin15 het volgende:
[..]
dat is geen probleem, Bonsie steek er een beetje bovenuit maar voor de rest is het gemiddeld niveau
Dat was heel dik jaquote:Op zaterdag 25 juli 2015 16:49 schreef ForzaMilan het volgende:
Laatste potje waar ik gisteren aan meedeed was wel vet. Toen Johan die epic save maakte en daarna gelijk die mooie goal.
Jågertje?quote:
quote:Op zaterdag 25 juli 2015 18:43 schreef ForzaMilan het volgende:
Ik ga naar wat maten en daarna uit vanavond dus ik ben er niet.
ik dacht dat ik de enige wasquote:Op zaterdag 25 juli 2015 16:56 schreef over_hedge het volgende:
ben ik de enige die de heletijd het liedje: Als we gaan, gaan we met zijn alle horen. In de achtergrond die door fans gezongen wordt?? Echt heeeeeel irritant.
ik ben er 1.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 19:39 schreef Furdinand het volgende:
Spelen er nu mensen met wie ik mee kan doen
Welke PSN-ID?quote:Op zaterdag 25 juli 2015 19:57 schreef Furdinand het volgende:
[..]
of je bent niet online of je hebt mijn friend request niet geaccepteerd :p
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |