Die zet je aan wanneer je met je ronde begint en uit als je klaar bent. Als het goed is, weet de administratie? dan wanneer je bent begonnen en klaar met je ronde bent.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 09:29 schreef allweather het volgende:
[..]
Hier Op dagen met h.a.h 3,6 minuten per uur en op dagen zonder h.a.h. 12 minuten per uur. Vanaf week 27 t/m 35.
[..]
ff een domme vraag: wat is de "looptracker?" Wel de app gebruikt om voor de zekerheid te kijken welke wijken ik moest doen.
Bikiniquote:Op zaterdag 25 juli 2015 09:53 schreef superkimmi het volgende:
ik heb zo geen zin in vandaag. Harde wind, hoosbuien, maar eigenlijk te warm voor een regenjas...
Volgens mij op maandbasis. Maar we zullen het zien.quote:Word dat op maand/jaarbasis verrekend bij de 'eindafrekening' ?
Dus als je nu op maand/jaarbasis met meertijd wel op je contracturen zit, en soms wekelijk/maandelijks niet.
Meertijden zijn geen overuren en/of worden wel extra belast?
Volgende week wordt op de dinsdag na bij ons helemaal dramatisch.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 12:26 schreef gelestipjes het volgende:
Nou, dit was toch wel een vrij dramatisch weekje qua hoeveelheid post. Vandaag waren er best veel wijken met maar een halve blauwe bak. Half 9 gingen de eersten al de straat op, half 10 was alles klaar
Hier ook ja, dinsdag dan nog h&m maar de rest van de week schijnt er echt vrijwel niks te komenquote:Op zaterdag 25 juli 2015 12:49 schreef dud0r het volgende:
[..]
Volgende week wordt op de dinsdag na bij ons helemaal dramatisch.
Zaterdag de helft van wat er vandaag was.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 12:50 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Hier ook ja, dinsdag dan nog h&m maar de rest van de week schijnt er echt vrijwel niks te komen
Pfff gelukkig hebben we de folders nog, anders moesten we haast bijbetalen.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 14:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zaterdag de helft van wat er vandaag was.
Nou ja, het scheelt dat je toch al overwoog om te stoppen, dus als je het morgen wegbrengt en mensen bellen dat door en je wordt ontslagen, dan zul je het vast niet heel erg vinden, althans, daar ga ik dan maar van uit.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 15:04 schreef _Newman_ het volgende:
Ik heb vandaag nog wel postgelopen maar na 13:00 uur werd het dusdanig slecht en gevaarlijk dat ik mijn team coach heb gebeld dat ik er mee stop voor vanmiddag en of ik morgen de post mag brengen.
Nee dat mocht niet. Ik zeg ik ga nu niet meer lopen ik voel me onderkoeld en de hagelstenen en de takken vliegen om me oren dus ik vind het echt geen doen zo.
Ik vond het gewoon te gevaarlijk hele weg lag bezaaid met takken (en wel van formaat tak die een olifant in een klap tegen de vlakte krijgt.)
Ik zeg tegen mijn teamleider ik doe de rest vanavond wel als het weer beter wordt. Dus ging ie uiteindelijk mee akkoord.
Kom ik thuis en na een lekkere warme douche en kopje soep om even bij te komen lees ik op internet dat weeralarm is opgeschaald naar code rood. No shit! dat had ik zelf nog niet door toen ik van het fietspad werd weggeblazen. Die huis aan huis is ook geen doen met dit weer.
Maar als het niet snel beter weer word dan hebben mensen morgen past post heb ik gewoon schijt aan. Ga een beetje met code rood takken en hagelstenen lopen ontwijken met gevaar voor eigen leven omdat de post graag wil dat het vandaag bezorgt wordt....
Ja inderdaad hoort er bij. Heb ik ook altijd gedaan zonder mopperen of klagen. Alleen als ik voor mezelf inschat dat het te gevaarlijk wordt omdat er bijvoorbeeld een boomtak van 4 meter naar beneden komt gezeild dan kies ik voor mezelf op dat moment en niet voor de post..quote:Op zaterdag 25 juli 2015 15:46 schreef Dale__Cooper het volgende:
Tja, storm/hitte/sneew/regen. Het hoort er nou eenmaal bij.
Nou ja, je bent toch niet de enige bezorger daar in de buurt? Als de andere bezorgers hun werk wel gewoon doen heb je natuurlijk niet echt een sterke positie he.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 15:46 schreef _Newman_ het volgende:
Ze gaan je heus niet ontslaan omdat het weer te gevaarlijk is, dan vecht ik dat aan bij de rechtbank als dat gebeurt. Verder meld ik me nooit ziek en neem nooit vakantie dagen op dus zal wel loslopen. Ik heb collegas die zitten vaker in de ziektewet dan dat ze aan het werk zijn.
Bovendien me baas had geen tijd om te praten want ze telefoon stond roodgloeiend vandaag. Ik zal wel niet de enige zijn geweest die het even niet meer zag zitten...
O...quote:
Goed gedaan jochiequote:Op zaterdag 25 juli 2015 15:04 schreef _Newman_ het volgende:
Ik heb vandaag nog wel postgelopen maar na 13:00 uur werd het dusdanig slecht en gevaarlijk dat ik mijn team coach heb gebeld dat ik er mee stop voor vanmiddag en of ik morgen de post mag brengen.
Nee dat mocht niet. Ik zeg ik ga nu niet meer lopen ik voel me onderkoeld en de hagelstenen en de takken vliegen om me oren dus ik vind het echt geen doen zo.
Ik vond het gewoon te gevaarlijk hele weg lag bezaaid met takken (en wel van formaat tak die een olifant in een klap tegen de vlakte krijgt.)
Ik zeg tegen mijn teamleider ik doe de rest vanavond wel als het weer beter wordt. Dus ging ie uiteindelijk mee akkoord.
Kom ik thuis en na een lekkere warme douche en kopje soep om even bij te komen lees ik op internet dat weeralarm is opgeschaald naar code rood. No shit! dat had ik zelf nog niet door toen ik van het fietspad werd weggeblazen. Die huis aan huis is ook geen doen met dit weer.
Maar als het niet snel beter weer word dan hebben mensen morgen past post heb ik gewoon schijt aan. Ga een beetje met code rood takken en hagelstenen lopen ontwijken met gevaar voor eigen leven omdat de post graag wil dat het vandaag bezorgt wordt....
Maar wat voor post had je er dan zoal bij zitten waardoor het nog steeds veel was? Het is dat we hier nog iets van gall&gall hadden, want verder was het echt heel weinig.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 16:04 schreef Pietertje71 het volgende:
Middag
Het was hier aardig donken met afentoe een flinke woei en miezer, maar de ronde is prima verlopen.
Op het einde van de loop, zelfs erg warm/benauwd![]()
Sinds een half uurtje is het hier wel flink gaan waaien en regenen.
De volumes voor vandaag waren weer geen zomervolumes, en daardoor er 45minuten langer dan de basistijd over gedaan.
[..]
O...![]()
Ik had voor zowat elk adres wel post, wat varieerde van normale post als bedrijfsgerelateerde post(verzekeringen e.d.(geen reclamezooi)). Het waren voor elke wijk redelijk volle oranje tassen.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 16:06 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Maar wat voor post had je er dan zoal bij zitten waardoor het nog steeds veel was? Het is dat we hier nog iets van gall&gall hadden, want verder was het echt heel weinig.
Je hebt groot gelijk dat je het niet weg loopt als het te gevaarlijk is. Ik snap ook nooit dat iedereen dat maar doet.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 15:46 schreef _Newman_ het volgende:
Ze gaan je heus niet ontslaan omdat het weer te gevaarlijk is, dan vecht ik dat aan bij de rechtbank als dat gebeurt. Verder meld ik me nooit ziek en neem nooit vakantie dagen op dus zal wel loslopen. Ik heb collegas die zitten vaker in de ziektewet dan dat ze aan het werk zijn.
Bovendien me baas had geen tijd om te praten want ze telefoon stond roodgloeiend vandaag. Ik zal wel niet de enige zijn geweest die het even niet meer zag zitten...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |