Verder!quote:Op maandag 20 juli 2015 09:28 schreef Q. het volgende:
Opvallend veel samenwoners, zwangerschappen en geboortes in mijn omgeving ineens weer.
Iedereen is verder!
Ik ben al jaaaaaaaaaaaaaaaaren moeder! En verderquote:
Verder met wat? Kanoën?quote:Op maandag 20 juli 2015 09:31 schreef Godtje het volgende:
Denk zelfs dat JoeyT verder is! En Sabrina! En en en
Verder!quote:Op maandag 20 juli 2015 09:32 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ben al jaaaaaaaaaaaaaaaaren moeder! En verder
Ripley ook ja?quote:Op maandag 20 juli 2015 09:33 schreef Godtje het volgende:
[..]
Verder!![]()
Air is verder
Ripley is verder
Baby is verder!
Iedereen is verder!
Sabrina is verder in de kano.quote:Op maandag 20 juli 2015 09:31 schreef Godtje het volgende:
Denk zelfs dat JoeyT verder is! En Sabrina! En en en
En nu is je leven compleet en ben je altijd gelukkig!quote:Op maandag 20 juli 2015 09:32 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ben al jaaaaaaaaaaaaaaaaren moeder! En verder
Ze heeft in elk geval seks gehad.quote:Op maandag 20 juli 2015 09:36 schreef Q. het volgende:
[..]
En nu is je leven compleet en ben je altijd gelukkig!
Vrijdag tijdens een verjaardag werd er weer een zwangerschap aangekondigd. Gelukkig was ik al knetter dronken.
Dat weet ik toch niet joh.quote:Op maandag 20 juli 2015 09:34 schreef Godtje het volgende:
[..]
Heeft toch al heul lang een vriend en woont samen en helemaal in love etc
Mijn leven is zeker compleetquote:Op maandag 20 juli 2015 09:36 schreef Q. het volgende:
[..]
En nu is je leven compleet en ben je altijd gelukkig!
Vrijdag tijdens een verjaardag werd er weer een zwangerschap aangekondigd. Gelukkig was ik al knetter dronken.
Das niet eens nodig hequote:
Dronken worden op het soort verjaardagen waar zwangerschappen worden aangekondigd.quote:Op maandag 20 juli 2015 09:36 schreef Q. het volgende:
Ik ook hoorquote:Op maandag 20 juli 2015 09:33 schreef Godtje het volgende:
[..]
Verder!![]()
Air is verder
Ripley is verder
Baby is verder!
Iedereen is verder!
Ze is al zwanger he. Ze is niet van plan om zwanger te gaan worden.quote:Op maandag 20 juli 2015 09:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dronken worden op het soort verjaardagen waar zwangerschappen worden aangekondigd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |