#desperatequote:Op maandag 20 juli 2015 14:35 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Die zat bij mij in de klas, wil je me aanraken?
Dagelijks boodschappen doen, dan is het licht. En we hebben een drive-in slijterijquote:Op maandag 20 juli 2015 14:33 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]arm meisje, hopelijk draag je die zware tassen wel even mee naar binnen
Klacht ging over Turken, jij bent Turks, inkoppertje ditdat.quote:Op maandag 20 juli 2015 14:36 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Waarom ben je geobsedeerd door mij
lag je vannacht in m'n bed?quote:Op maandag 20 juli 2015 14:37 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ene naast jou, herinner je me niet meer ?!
Persona non Tattaquote:Op maandag 20 juli 2015 14:38 schreef MAHL het volgende:
[..]
Klacht ging over Turken, jij bent Turks, inkoppertje ditdat.
Van binnen allemaal wit toch #rektquote:Op maandag 20 juli 2015 14:38 schreef MAHL het volgende:
[..]
Klacht ging over Turken, jij bent Turks, inkoppertje ditdat.
Wat maakt het uit?quote:Op maandag 20 juli 2015 14:39 schreef Le_Professeur het volgende:
Zitten hier ook nog kaaskoppen op het forum of is alles gekleurd?
U wishquote:
Ooh ja dat klopt. Dagelijks boodschappen doen is kut, maar iedereen in dit huis wil elke dag vers brood eten.quote:Op maandag 20 juli 2015 14:38 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Dagelijks boodschappen doen, dan is het licht. En we hebben een drive-in slijterij![]()
weet ik niet, ben je een beetje lekker?quote:Op maandag 20 juli 2015 14:40 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
U wish
[..]
Ooh ja dat klopt. Dagelijks boodschappen doen is kut, maar iedereen in dit huis wil elke dag vers brood eten.
Hangt van je type af. Als je van gingers houdt, nee. Jij dan, chewbacca?quote:Op maandag 20 juli 2015 14:41 schreef McGrath het volgende:
[..]
weet ik niet, ben je een beetje lekker?
Niks mis mee. Overigens doen we af en toe natuurlijk ook 'grote' boodschappen, en dan ga ik braaf meequote:Op maandag 20 juli 2015 14:40 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
U wish
[..]
Ooh ja dat klopt. Dagelijks boodschappen doen is kut, maar iedereen in dit huis wil elke dag vers brood eten.
Hij loenst. Kun je beter voor TARDIS. gaan, dat is een mooie jongen.quote:Op maandag 20 juli 2015 14:42 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hangt van je type af. Als je van gingers houdt, nee. Jij dan, chewbacca?
Ah top, goed vriendje hoorquote:Op maandag 20 juli 2015 14:42 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Niks mis mee. Overigens doen we af en toe natuurlijk ook 'grote' boodschappen, en dan ga ik braaf mee
goor wijfquote:
Waarschijnlijk is iedereen te oud hierquote:Op maandag 20 juli 2015 14:43 schreef Matip het volgende:
[..]
Hij loenst. Kun je beter voor TARDIS. gaan, dat is een mooie jongen.
Ik heb geen zolderkamerquote:Op maandag 20 juli 2015 14:44 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ah top, goed vriendje hooral kom je je zolderkamertje niet zo vaak uit
quote:
Jup.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |