Sinds hij van zijn vrouw is weggevlucht, is het misgegaanquote:
quote:Op maandag 20 juli 2015 23:23 schreef hafcfan het volgende:
Ik verwacht hier echt een lachen, gieren brullen wedstrijd
quote:Op maandag 20 juli 2015 23:23 schreef hafcfan het volgende:
Ik verwacht hier echt een lachen, gieren brullen wedstrijd
ib4 tegen mij gooien ze allesquote:Op maandag 20 juli 2015 23:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit kan je helemaal niet, Hamilton. Je steekt in een afschuwelijk slechte vorm.
Aangezien hij verder niet of nauwelijks aan vloertoernooien mee doet zal hij dan ook heul hard in de rankings zakken.quote:Op maandag 20 juli 2015 23:34 schreef GwaiLow het volgende:
Denk dat als Barney nog 3 keer in de eerste ronde van een groot toernooi verliest redelijk snel achter elkaar denk ik dat ie zijn pijlen aan de wilgen hangt
https://twitter.com/searc(...)cal=default&f=tweetsquote:Op maandag 20 juli 2015 23:35 schreef PowerLoungen het volgende:
Wat een trieste zender is rtl 7 toch
Wat doen zequote:Op maandag 20 juli 2015 23:35 schreef PowerLoungen het volgende:
Wat een trieste zender is rtl 7 toch
quote:Op maandag 20 juli 2015 23:35 schreef Zipportal het volgende:
[..]
https://twitter.com/searc(...)cal=default&f=tweets
Hij moet de komende vloertoernooien stevig zijn best doen om er voor te zorgen dat hij mee kan doen aan de WGP en de PC Finals.quote:Op maandag 20 juli 2015 23:35 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Aangezien hij verder niet of nauwelijks aan vloertoernooien mee doet zal hij dan ook heul hard in de rankings zakken.
Denk dat de PL vorig jaar z'n laatste grote kunstje was.quote:Op maandag 20 juli 2015 23:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij moet de komende vloertoernooien stevig zijn best doen om er voor te zorgen dat hij mee kan doen aan de WGP en de PC Finals.
Ook al bij FOX en SBS6 straks?quote:Sports television commentator. Soccer (), basketball, darts & more @ Sport1, RTL7, Fox Sports & SBS6.
in een graf ermeetwitter:rtl7updates twitterde op maandag 20-07-2015 om 23:38:33@KVE1985 dat klopt, mogelijk trekken ze dit recht tijdens de reclames van skysports. reageer retweet
sbs6 en fox hebben een neusje voor hele slechte commentatorenquote:Op maandag 20 juli 2015 23:41 schreef Zipportal het volgende:
https://twitter.com/FrankVischsch
[..]
Ook al bij FOX en SBS6 straks?![]()
![]()
Dat lult maar raak.quote:Op maandag 20 juli 2015 23:42 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
sbs6 en fox hebben een neusje voor hele slechte commentatoren
Ronald van der Geer als commentator bij live CL-voetbal. Opdoeken die boel.quote:Op maandag 20 juli 2015 23:42 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
sbs6 en fox hebben een neusje voor hele slechte commentatoren
Nog liever gewoon complete stiltequote:Op maandag 20 juli 2015 23:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ronald van der Geer als commentator bij live CL-voetbal. Opdoeken die boel.
Altijd Hack-a-Shaq erbij halen.quote:Op maandag 20 juli 2015 23:43 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Geen commentoar leveren , maar recloame moaken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |