SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Format
First Round - Best of 19 legs
Second Round - Best of 25 legs
Quarter-Finals - Best of 31 legs
Semi-Finals - Best of 33 legs
Final - Best of 35 legs
* Each game must be won by two clear legs, with up to a maximum of five additional legs being played before the sixth "extra" leg is sudden-death. There will be no re-throw for the bull in this instance.
For example, should a First Round game (best of 19 legs) reach 12-12, then the 25th leg would be the final and deciding leg.
RTL7
Dagelijkse uitzending vanaf 21u30.
Ja en wat levert het op? Wedstrijden zonder spanning zijn geen echte wedstrijden.quote:Op zondag 19 juli 2015 23:07 schreef bechirti het volgende:
[..]
Altijd geweldige matches tussen. Die wederoposstanding van barney was genot. en wat te denken van de finale dag
Maar dat legsysteem is juist het grootste aids eraan.quote:Op zondag 19 juli 2015 23:09 schreef PowerLoungen het volgende:
PL is een uitmelkgedrocht van wat ik heb jou daar
nee. 95 gemiddeld en geen tegenstand.quote:Op zondag 19 juli 2015 23:10 schreef Grifte het volgende:
Wedstrijd van Anderson het nakijken waard zometeen bij RTL7?
Grand prix is leuk met setsquote:Op zondag 19 juli 2015 23:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar dat legsysteem is juist het grootste aids eraan.
Met sets creëer je nog meer spanning. Dat is wat ze willen BIJ DE PL. Reclame topshow alles. Stiekem zit geen kut te wachten op die 7-0/7-1 stormwalsen.
Weg met die kansloze gelijke spelen, opdoeken die boel. SETSYSTEEM.
Sets is van de BDO . brrr dat moeten we natuurlijk niet hebben bij de PDCquote:Op zondag 19 juli 2015 23:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar dat legsysteem is juist het grootste aids eraan.
Met sets creëer je nog meer spanning. Dat is wat ze willen BIJ DE PL. Reclame topshow alles. Stiekem zit geen kut te wachten op die 7-0/7-1 stormwalsen.
Weg met die kansloze gelijke spelen, opdoeken die boel. SETSYSTEEM.
Dit en het WK is instant genot. Iedereen wil sets. Dat is wat de kijker wil. Taylor en Van Gerwen komen op de langere legsystemen altijd bovendrijven en dat is zo fucking saai. Op het vorige WK was VD Voort zelfs in de QF dichtbij om Taylor kapot te maken. Anderson danst op de rand van uitschakeling tegen Klaasen en wint alsnog. Dat.quote:
Waarom hebben zo weinig set systemen eigenlijk en zijn er nog plannen om dat te veranderen? Het leuke aan de Matchplay vond ik ook altijd dat het soms wel 17-17 kon staan door 2 legs verschilquote:Op zondag 19 juli 2015 23:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit en het WK is instant genot. Iedereen wil sets. Dat is wat de kijker wil. Taylor en Van Gerwen komen op de langere legsystemen altijd bovendrijven en dat is zo fucking saai. Op het vorige WK was VD Voort zelfs in de QF dichtbij om Taylor kapot te maken. Anderson danst op de rand van uitschakeling tegen Klaasen en wint alsnog. Dat.
Dat is waar natuurlijk. maar jij zat niet op het puntje van je stoel met die match tussen barney en phil in de pl??quote:Op zondag 19 juli 2015 23:12 schreef hafcfan het volgende:
In de 2e ronde krijgen we echt wel genot en vanmiddag ook al zat genot gehad. Barney-Taylor op de Matchplay straks is belangrijker dan alle PL potjes van ze
Ik zou het niet weten eigenlijk. Dat zal je aan de PDC of #viesdik moeten vragen.quote:Op zondag 19 juli 2015 23:16 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Waarom hebben zo weinig set systemen eigenlijk en zijn er nog plannen om dat te veranderen? Het leuke aan de Matchplay vond ik ook altijd dat het soms wel 17-17 kon staan door 2 legs verschil
quote:Op zondag 19 juli 2015 23:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit en het WK is instant genot. Iedereen wil sets. Dat is wat de kijker wil. Taylor en Van Gerwen komen op de langere legsystemen altijd bovendrijven en dat is zo fucking saai. Op het vorige WK was VD Voort zelfs in de QF dichtbij om Taylor kapot te maken. Anderson danst op de rand van uitschakeling tegen Klaasen en wint alsnog. Dat.
Houden zo. Dat is waarom het WK er dik bovenuitsteekt. Verschil moet er zijn. als alles sets was zaten we weer te zeiken om legs.quote:Op zondag 19 juli 2015 23:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bij de PL kan ik gewoon niet op het puntje van mijn stoel gaan zitten, omdat het eigenlijk nergens over gaat. Lewis is daar wel het bewijs van het boeit hem echt geen kut.quote:Op zondag 19 juli 2015 23:16 schreef bechirti het volgende:
[..]
Dat is waar natuurlijk. maar jij zat niet op het puntje van je stoel met die match tussen barney en phil in de pl??
ik vond het anders leuk en spannend dit jaar. Lekker kort legsysteem van 6 en elke week the best of the best tegen elkaar. Maarja elke week darts ben ik allang tevreden.
Jij hebt toch twitter? Ask het viesdik eens namens hafcfanquote:Op zondag 19 juli 2015 23:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten eigenlijk. Dat zal je aan de PDC of #viesdik moeten vragen.
quote:Op zondag 19 juli 2015 23:18 schreef bechirti het volgende:
als alles sets was zaten we weer te zeiken om legs.
Ja, zoals de UK Open, PC Finals en het EK zijn.quote:Op zondag 19 juli 2015 23:20 schreef hafcfan het volgende:
Legs in kort format is wel topshow zoals bij UK open![]()
Jeb en GSOD is genot door de poulesquote:Op zondag 19 juli 2015 23:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, zoals de UK Open, PC Finals en het EK zijn.
Dat heb ik nooit gezegd, pikkemans.quote:Op zondag 19 juli 2015 23:28 schreef hafcfan het volgende:
Hey waar is Webster Ajacied ik dacht dat je zei dat die er toch bij was
Hoe kom ik hier dan bij of is het de vader van de gedachtequote:Op zondag 19 juli 2015 23:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit gezegd, pikkemans.
jupquote:Op zondag 19 juli 2015 23:38 schreef Gambetta het volgende:
Ik vind de variatie in toernooien juist het leukst. Matchplay legs, Grand Prix sets en dubbelstart, UK Open vrije loting, WK sets, Premier League competitie, Grand Slam BDO spelers, PC Finals ProTourloting.. Hoewel ik setplay ook leuker vind zou ik die afwisseling niet willen missen.
Hij gooit niet voor niets een 9-dart op het WKquote:Op zondag 19 juli 2015 23:42 schreef hafcfan het volgende:
Ik wist niet dat Anderson zo goed kon gooien
Was mooi wk toen met Jenkins en zijn broerquote:Op zondag 19 juli 2015 23:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij gooit niet voor niets een 9-dart op het WK.
Leukste WK vond ik die van 2013.quote:Op zondag 19 juli 2015 23:44 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Was mooi wk toen met Jenkins en zijn broer
Heb wel zin in taylor barneyquote:Op zondag 19 juli 2015 23:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd naar de partijen van morgen m.u.v Taylor
Nouja Hamilton is nog minder dan een steen inmiddelsquote:Op zondag 19 juli 2015 23:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het zou me niets verbazen als Barneveld morgen eerst nog moeite heeft met Hamilton.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |