Waar zie je die filmpjes precies? IK heb ze ook nog niet gezien, ook niet via de appquote:Op zondag 19 juli 2015 22:04 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
Ik heb nu 2 filmpjes bekeken en 50.000 eigen vermogen gekregen. En als ik dat nu in de club investeer kan ik het geld dus gebruiken voor transfers?
Ik ga lekker de hele tijd die video's aanklikken en geld binnen harken, vervolgens geef ik dat aan de financieel directeur en daar krijg ik weer rente over.quote:
Ik doe het via de ipad en dat staat er; bekijk en verdien. Daar klik ik dan op.quote:Op zondag 19 juli 2015 22:06 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Waar zie je die filmpjes precies? IK heb ze ook nog niet gezien, ook niet via de app
quote:Op zondag 19 juli 2015 22:06 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
Ik ga lekker de hele tijd die video's aanklikken en geld binnen harken, vervolgens geef ik dat aan de financieel directeur en daar krijg ik weer rente over.
Haha oke, inmiddels al 125.000quote:Op zondag 19 juli 2015 22:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Groot gelijk heb je. Doe ik ook zo nu en dan. Alleen de ene keer kan je er 2 kijken en andere keer ineens 10 ofzo, dat verschilt nog wel eens.
Ja, zojuist gedaanquote:Op zondag 19 juli 2015 21:12 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Dus spelers die oefen duel spelen kunnen ook nog worden getraind apart? Via individuele trainer
Wat irritant dat dat er bij mij niet staat, ook niet op de ipad. Zie je dat ''bekijk en verdien'' direct staan als je jezelf inlogt? Dus nog voordat je op je club/account klikt?quote:Op zondag 19 juli 2015 22:09 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
Haha oke, inmiddels al 125.000
Dan staat er linksboven je money en een + teken, dan ga je naar eigen vermogen en staat het er. als het goed is. Je moet wel eerst inloggen en je account aanklikkenquote:Op zondag 19 juli 2015 22:14 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Wat irritant dat dat er bij mij niet staat, ook niet op de ipad. Zie je dat ''bekijk en verdien'' direct staan als je jezelf inlogt? Dus nog voordat je op je club/account klikt?
Gevondenquote:Op zondag 19 juli 2015 22:18 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
Dan staat er linksboven je money en een + teken, dan ga je naar eigen vermogen en staat het er. als het goed is
Ik wilde Vloet kopen, maar ging niet omdat ik al 1 van je gekocht hadquote:Op zondag 19 juli 2015 23:01 schreef jarti66 het volgende:
Voor de kleine clubs heb ik nog wel wat leuke talentjes rondlopen(Vloet, Bergwijn enz.)
Allemaal over te nemen voor 1,5x de waarde(is tot waar de CPU makkelijk opkoopt).
Dus doe een bod zou ik zeggen.
Volgende ronde mag je hem overnemenquote:Op zondag 19 juli 2015 23:22 schreef Zhero het volgende:
[..]
Ik wilde Vloet kopen, maar ging niet omdat ik al 1 van je gekocht had
Heb op Bergwijn gebodenquote:
Dan is die waarschijnlijk al verkocht aan de engine, ik zou 'm lekker op de tranferlijst laten staan als ik jou wasquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |