Ik heb vdVelden ook al gehaaldquote:Op zondag 19 juli 2015 21:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heb je geen Groningen dan haal jij Groningen wel naar Tilburg
Ik vang ook steeds bod bij die clubsquote:Op zondag 19 juli 2015 21:37 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb vdVelden ook al gehaald
Nee ik wou eigenlijk die stokoude Engelaar maar m'n gierige bod werd geweigerd
Er zijn geloof ik elke 24 uur 2 momenten dat de engine langs komt. Wist het vroeger precies, maar nu niet meer.quote:
Jaquote:Op zondag 19 juli 2015 21:46 schreef Paxcon het volgende:
En morgen na de update van 19:00> kan er weer een oefenwedstrijd worden gespeeld?
Je kan het kopen, maar dat is zonde.quote:Op zondag 19 juli 2015 21:52 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
Maar hoe werkt dat eigen vermogen dan, moet je dan niet geld kopen om dat vervolgens te kunnen investeren?
Rusnak zit hier gewoon op de tribunequote:
Welke filmpjes bedoel je?quote:Op zondag 19 juli 2015 21:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je kan het kopen, maar dat is zonde.
Je kan filmpjes kijken en je kunt achievements behalen. Daar kan je best veel eigen vermogen mee scoren.
Handig, waar kan dat?quote:Op zondag 19 juli 2015 21:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je kan het kopen, maar dat is zonde.
Je kan filmpjes kijken en je kunt achievements behalen. Daar kan je best veel eigen vermogen mee scoren.
Als ik via mobiel op OSM inlog en ik kijk naar eigen vermogen dan krijg ik zo'n groene knop met verdien eigen vermogen. Als ik daarop klik krijg ik een hele rits van filmpjes (a 20 sec per filmpje). Als je daar geduld voor hebt, heb je al gauw een half miljoen per dag binnen geharkt.quote:
quote:
quote:Op zondag 19 juli 2015 21:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Als ik via mobiel op OSM inlog en ik kijk naar eigen vermogen dan krijg ik zo'n groene knop met verdien eigen vermogen. Als ik daarop klik krijg ik een hele rits van filmpjes (a 20 sec per filmpje). Als je daar geduld voor hebt, heb je al gauw een half miljoen per dag binnen geharkt.
Grappig, dan zal dat toch ook via de laptop moeten kunnen..quote:Op zondag 19 juli 2015 21:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Als ik via mobiel op OSM inlog en ik kijk naar eigen vermogen dan krijg ik zo'n groene knop met verdien eigen vermogen. Als ik daarop klik krijg ik een hele rits van filmpjes (a 20 sec per filmpje). Als je daar geduld voor hebt, heb je al gauw een half miljoen per dag binnen geharkt.
Denk het wel, dat heb ik alleen nog nooit gedaan op die manier.quote:Op zondag 19 juli 2015 21:58 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Grappig, dan zal dat toch ook via de laptop moeten kunnen..
Doe je dat via de app?quote:Op zondag 19 juli 2015 21:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Denk het wel, dat heb ik alleen nog nooit gedaan op die manier.
Yep.quote:Op zondag 19 juli 2015 22:04 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
Ik heb nu 2 filmpjes bekeken en 50.000 eigen vermogen gekregen. En als ik dat nu in de club investeer kan ik het geld dus gebruiken voor transfers?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |