Spelers kunnen beter worden door oefenwedstrijden ja.quote:Op zondag 19 juli 2015 20:56 schreef GwaiLow het volgende:
Kan je skills van spelers verbeteren met een oefenwedstrijd oid?
Als je een goeie wedstrijd hebt gespeeld welquote:Op zondag 19 juli 2015 20:56 schreef GwaiLow het volgende:
Kan je skills van spelers verbeteren met een oefenwedstrijd oid?
Bewijs maar dat je selectie te goed isquote:Op zondag 19 juli 2015 21:00 schreef jarti66 het volgende:
Mijn selectie is trouwens wel te goed voor deze competitie.
Kan alleen maar tegenvallen. Alles minder dan de dubbel is een blamage.
Eigenlijk nu al spijt voor de keuze van mijn cluppie![]()
Oke, het is dus van belang dat elke kans dat je een oefen duel kan spelen die ook aan te pakkenquote:Op zondag 19 juli 2015 20:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Spelers kunnen beter worden door oefenwedstrijden ja.
Ja, met je beste spelers.quote:Op zondag 19 juli 2015 21:06 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Oke, het is dus van belang dat elke kans dat je een oefen duel kan spelen die ook aan te pakken
Mwah... je hebt er niet zoveel als je geen seizoenskaart houder bent...quote:Op zondag 19 juli 2015 21:06 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Oke, het is dus van belang dat elke kans dat je een oefen duel kan spelen die ook aan te pakken
Ja, maar je kunt het beste tegen andere managers spelen en niet tegen de CPU(dan heb je minder kans op verbetering + minder managerpuntenquote:Op zondag 19 juli 2015 21:06 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ben ik wel.quote:Op zondag 19 juli 2015 21:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mwah... je hebt er niet zoveel als je geen seizoenskaart houder bent...
Dus spelers die oefen duel spelen kunnen ook nog worden getraind apart? Via individuele trainerquote:
Omdat je dan veel minder oefenpotjes kan en mag spelen.quote:Op zondag 19 juli 2015 21:12 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ben ik wel.
En waarom heb je er weinig aan als je geen seizoenskaart houder bent?
Aaah okequote:Op zondag 19 juli 2015 21:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Omdat je dan veel minder oefenpotjes kan en mag spelen.
Opmerkelijk inderdaadquote:Op zondag 19 juli 2015 21:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Niemand heeft interesse in Utrecht
Zeker opmerkelijk, ken iemand die er niet heel lang geleden kampioen mee is gewordenquote:Op zondag 19 juli 2015 21:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Niemand heeft interesse in Utrecht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |