Maar wij hebben wel beide 20 doelpogingen, meer dan iedereenquote:Op zondag 19 juli 2015 20:37 schreef Funel het volgende:
enige met doelpunt tegen, ik weet waar ik ga investeren
Wat moet ik dan met 23 miljoenquote:Op zondag 19 juli 2015 20:42 schreef Funel het volgende:
zal het wel leuker vinden als niemand extra geld er tegen aangooit voor eigen vermogen. Achievements prima. Maarja iedereen moet zelf weten natuurlijk.
Het geld van de Archievements kan nog maar als je daarbuiten nog geld er tegen aangooit is het gewoon sneu.quote:Op zondag 19 juli 2015 20:42 schreef Funel het volgende:
zal het wel leuker vinden als niemand extra geld er tegen aangooit voor eigen vermogen. Achievements prima. Maarja iedereen moet zelf weten natuurlijk.
Ik ga even 250 miljoen bijschrijven. Dordrecht kampioen koekoek.quote:Op zondag 19 juli 2015 20:42 schreef Funel het volgende:
Dat is toch achievement geldquote:Op zondag 19 juli 2015 20:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat moet ik dan met 23 miljoen?
eensquote:Op zondag 19 juli 2015 20:46 schreef jarti66 het volgende:
[..]
Het geld van de Archievements kan nog maar als je daarbuiten nog geld er tegen aangooit is het gewoon sneu.
Ja, en kijken van die achterlijke filmpjes. Maar grotendeels achievement ja.quote:
Dit ook ja.quote:Op zondag 19 juli 2015 20:47 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Haag wat denk je nou?M'n beste speler zo'n 'aanbod' doen
Welke filmpjes?quote:Op zondag 19 juli 2015 20:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, en kijken van die achterlijke filmpjes. Maar grotendeels achievement ja.
Je kan soms een hele rits van die filmpjes kijken, heb je ineens een half miljoen erbijquote:
quote:
Mensen zijn gek genoegquote:Op zondag 19 juli 2015 20:47 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Haag wat denk je nou?M'n beste speler zo'n 'aanbod' doen
Hoe kom je dan aan 23 mil. Ik heb maar 100.000quote:Op zondag 19 juli 2015 20:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, en kijken van die achterlijke filmpjes. Maar grotendeels achievement ja.
Seizoenen lang opgespaard en geen ruk mee gedaan. Of in ieder geval maar heel weinig.quote:Op zondag 19 juli 2015 20:52 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hoe kom je dan aan 23 mil. Ik heb maar 100.000
Dit is wel een slechte regel idd. Zeker omdat ik er net in kom, heb ik uiteraard geen eigen vermogen en loop je direct achter lol. Dat Eigen Vermogen moeten ze er sowieso uithalenquote:Op zondag 19 juli 2015 20:42 schreef Funel het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |