4-5-1 schieten van afstandquote:Op zondag 19 juli 2015 20:26 schreef Paxcon het volgende:
Hmm nu moet ik gaan uitzoeken welke tactiek nog werkt
Vroeger was 4-5-1 altijd overpowered maar dat zal wel voorbij zijn
Wie koopt er dan in hemelsnaam zo'n ding voor 15 euro als je dan 34 speeldagen voor 3 euro hebt..quote:
Omdat je dan een knuffel krijgtquote:Op zondag 19 juli 2015 20:28 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
Wie koopt er dan in hemelsnaam zo'n ding voor 15 euro als je dan 34 speeldagen voor 3 euro hebt..
Omdat je dan die knuffel erbij krijgtquote:Op zondag 19 juli 2015 20:28 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
Wie koopt er dan in hemelsnaam zo'n ding voor 15 euro als je dan 34 speeldagen voor 3 euro hebt..
Ja idd hahaquote:Op zondag 19 juli 2015 20:26 schreef Paxcon het volgende:
Hmm nu moet ik gaan uitzoeken welke tactiek nog werkt
Vroeger was 4-5-1 altijd overpowered maar dat zal wel voorbij zijn
Een bj scoren bij de vrouwquote:Op zondag 19 juli 2015 20:31 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
nee serieus, wat moet je met zo'n kutding
Traore scoort er bij mij op losquote:Op zondag 19 juli 2015 20:33 schreef RRuben het volgende:
Antonia is nu al OP, gelijk hattrickjeWel tegen die slechte clup waar iedereen dik van wint, maar toch
Ik nu ookquote:Op zondag 19 juli 2015 20:37 schreef Funel het volgende:
enige met doelpunt tegen, ik weet waar ik ga investeren
Maar wij hebben wel beide 20 doelpogingen, meer dan iedereenquote:Op zondag 19 juli 2015 20:37 schreef Funel het volgende:
enige met doelpunt tegen, ik weet waar ik ga investeren
Wat moet ik dan met 23 miljoenquote:Op zondag 19 juli 2015 20:42 schreef Funel het volgende:
zal het wel leuker vinden als niemand extra geld er tegen aangooit voor eigen vermogen. Achievements prima. Maarja iedereen moet zelf weten natuurlijk.
Het geld van de Archievements kan nog maar als je daarbuiten nog geld er tegen aangooit is het gewoon sneu.quote:Op zondag 19 juli 2015 20:42 schreef Funel het volgende:
zal het wel leuker vinden als niemand extra geld er tegen aangooit voor eigen vermogen. Achievements prima. Maarja iedereen moet zelf weten natuurlijk.
Ik ga even 250 miljoen bijschrijven. Dordrecht kampioen koekoek.quote:Op zondag 19 juli 2015 20:42 schreef Funel het volgende:
Dat is toch achievement geldquote:Op zondag 19 juli 2015 20:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat moet ik dan met 23 miljoen?
eensquote:Op zondag 19 juli 2015 20:46 schreef jarti66 het volgende:
[..]
Het geld van de Archievements kan nog maar als je daarbuiten nog geld er tegen aangooit is het gewoon sneu.
Ja, en kijken van die achterlijke filmpjes. Maar grotendeels achievement ja.quote:
Dit ook ja.quote:Op zondag 19 juli 2015 20:47 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Haag wat denk je nou?M'n beste speler zo'n 'aanbod' doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |