Game je op de PC of Console of toch liever mobiel of in je browser? Kom je maar niet door een level heen, of is er juist een nieuwe game aangekondigd die je vet lijkt? Hier kun je het hebben over games in de breedste zin van het woord.
Door een invite request te sturen via de crew pagina. Laat in het topic even je social club naam weten of stuur een DM naar de crew leader. We accepteren geen mensen meer waarvan we niet weten wie ze op het forum zijn.
Iedereen is welkom, zolang je maar de PC versie hebt (flauw zeg) en je je af en toe in het GTA PC topic laat zien. Niet crewkillen, gezeik wordt niet op prijs gesteld. Suggesties zijn altijd welkom. Tijdens racen elkaar niet expres van de weg rammen. Gezelligheid is hier altijd het belangrijkste!
Screenshots
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beste auto's om te stelen en verkopen:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GTA Online helicopter/vliegtuig spawn locaties:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cheats
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spoilers van het spel worden weggehaald en resulteert in een ban
Vergeet niet je cash op je bankrekening te zetten via smartphone>internet>money & services!
Voor mensen die de voorkeur geven aan Teamspeak heeft ClapClapYourHands een server draaien:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
ALLE CREW LEDEN OPGELET!
Kijk even naar DIT lijstje ( staat ook in de OP ), en let op de volgende dingen:
- Staat je fok naam en social club naam erin ? - Sta je als actief vermeldt ?
Je hebt tot 23 juli 23:59 de kans om je hier te melden. Iedereen die niet als actief in het lijstje staat, krijgt een kick.
Dit om het wat overzichtelijker te houden, bedankt voor uw medewerking [/b]
Lijkt er op dat aardig wat leden een kick krijgen Daarna maar even kijken of we wat nieuwe crew leden kunnen ritselen
Yup
Ik zal DeZwabber ook eens vragen om online te komen gamen, hij heeft 'm al een tijd liggen maar volgens mij nog niet online geweest leuk om hem even door de heists heen te slepen me dunkt.
Ik zal DeZwabber ook eens vragen om online te komen gamen, hij heeft 'm al een tijd liggen maar volgens mij nog niet online geweest leuk om hem even door de heists heen te slepen me dunkt.
Correct. Het scheelt ook dat m'n computer nu aan de muur hangt en niet in dozen ligt.
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt. Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
Op zondag 19 juli 2015 21:00 schreef dolf1010 het volgende: Dit begint weer goed... echt joh ik doe hierna nooit meer heists tot dat ze eindelijk die servers een fixen
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt. Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
Op zondag 19 juli 2015 20:46 schreef dolf1010 het volgende: Op basis van activiteit, maar als hij nog 1 keer voor een kras op m'n auto zorgt krijgt hij per direct perm ban van de crew.
Op zondag 19 juli 2015 21:35 schreef Blaadjes het volgende: Volgens mij moet dolf gewoon eerst een paar files verwijderen alvorens een heist te beginnen.
Ja dat dacht ik ook maar heb dat gister al geprobeerd maar helaas
Op maandag 20 juli 2015 08:22 schreef Blaadjes het volgende: Dinsdag en woensdag vrij dus voor 1 van die dagen geef ik mij bij voorbaat al op voor een heist.
Zijn er meer mensen die last hebben van random back to desktop switches waarbij GTA compleet afgesloten wordt en er geen foutenrapport of errormelding komt?
Op maandag 20 juli 2015 13:35 schreef bagpiper001 het volgende: Zijn er meer mensen die last hebben van random back to desktop switches waarbij GTA compleet afgesloten wordt en er geen foutenrapport of errormelding komt?
Ook niet GTA has stopped working? (melding vanuit windows)
Ook niet GTA has stopped working? (melding vanuit windows)
Nee zelfs dat niet Had het gisteren tot driemaal toe, daarvoor nooit. Gisteren wel pas de laatste updates geïnstalleerd, dus misschien dat het daaraan ligt. Vanavond nog maar eens kijken en anders wordt het een herinstall.
Ik ben kei actief Alleen vaak op momenten dat anderen niet zo heel actief zijn (in het weekend in de middag) vandaar dat we waarschijnlijk nog niet zo heel veel samen gespeeld hebben Ik ga weer wat beter op dit topic letten en gauw omhoog levelen zodat het ook interessant wordt voor anderen om met mij wat heists op te pikken
Ik ben kei actief Alleen vaak op momenten dat anderen niet zo heel actief zijn (in het weekend in de middag) vandaar dat we waarschijnlijk nog niet zo heel veel samen gespeeld hebben Ik ga weer wat beter op dit topic letten en gauw omhoog levelen zodat het ook interessant wordt voor anderen om met mij wat heists op te pikken
Op maandag 20 juli 2015 20:41 schreef LompeHork het volgende: Ging jij nog online vandaag Blaadjes? Dan start ik 'm ook nog wel even op (huis is schoon inmiddels )
Nee vandaag niet. Heb even pauze nu en als ik klaar ben waarschijnlijk snel naar bed. Morgen ben ik online vanaf een uur of 4 tot wie weet hoe laat.
Ik ben er nog, heb alleen een break genomen. En laten we eerlijk zijn, dat werd tijd, ik speelde veel te veel.
Ik hou het forum wel in de gaten, en heb me voorgenomen zoveel mogelijk in te springen als jullie op het laatste moment een 4e man missen voor een heist.
Tnx. Ik zou trouwens zweren dat ik vandaag tornado zn stem hoorde op het park. Toch eens uitvogelen waar die jongen op vakantie is.
Hou wel je achterdeur in de gaten. Straks gaat ie er stiekem met je bier vandoor.
Ik ben er nog, heb alleen een break genomen. En laten we eerlijk zijn, dat werd tijd, ik speelde veel te veel.
* LompeHork zweet van voorhoofd af veegt Dat is waar, het werd wel een beetje heul veel
quote:
Ik hou het forum wel in de gaten, en heb me voorgenomen zoveel mogelijk in te springen als jullie op het laatste moment een 4e man missen voor een heist.
Tof! en dan over een tijdje gewoon weer in de avonden mee doen hè? Anders missen we je te erg
Op maandag 20 juli 2015 21:01 schreef LompeHork het volgende: Tof! en dan over een tijdje gewoon weer in de avonden mee doen hè? Anders missen we je te erg
Uhuh, als kiespijn.