Nou ja dan had ik me ook zorgen gemaakt ja.. bedoelde nu meer het geval dat hij bij absoluut niet stijf zou willen worden..quote:Op woensdag 29 juli 2015 14:13 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Andersom? Als in dat zij een stijve had gekregen?
Waar denk je dan aan? Kan je nog wel normaal slapen? Niet dat je dan de hele nacht wakker bent en futloos op werk verschijntquote:Op woensdag 29 juli 2015 15:43 schreef Teydelyk het volgende:
Overigens krijg ik vrijwel standaard een stijve als we lepeltje lepeltje liggen. Maar dat is meer een compliment, toch.
Nergens aan, automatisme.quote:Op donderdag 30 juli 2015 13:05 schreef Yiwei het volgende:
[..]
Waar denk je dan aan? Kan je nog wel normaal slapen? Niet dat je dan de hele nacht wakker bent en futloos op werk verschijnt
Een hint van mijn onderbewustzijn waarschijnlijk.quote:Op donderdag 30 juli 2015 13:05 schreef Yiwei het volgende:
[..]
Waar denk je dan aan? Kan je nog wel normaal slapen? Niet dat je dan de hele nacht wakker bent en futloos op werk verschijnt
Als je een beetje geschapen bent dan is dat echt niet te verbergen. Of je hebt een hazmat pak aan ofzo.quote:Op donderdag 30 juli 2015 13:44 schreef Tamashii het volgende:
Wat is er mis met een stijve piem0l? Behalve als het bizar goed te zien is, maar volgens mij moet je dan gewoon wat lossere broeken kopen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |