Dit is bloedserieus en spannend jaquote:Op zondag 19 juli 2015 17:50 schreef Nattekat het volgende:
Goed, wie zendt na afloop het spannende wedstrijdverslag in bij de sportredactie?
Of moet ik een verhaal uit mijn duim zuigen?
Vergeet de foute telling niet na geloof een uur tijd. En dan nog over de verschillende technieken en al die hengelsquote:Op zondag 19 juli 2015 17:50 schreef Nattekat het volgende:
Goed, wie zendt na afloop het spannende wedstrijdverslag in bij de sportredactie?
Of moet ik een verhaal uit mijn duim zuigen?
Inzenden dan! Ik heb het helaas niet kunnen volgenquote:Op zondag 19 juli 2015 17:56 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Dit is bloedserieus en spannend ja.
goede vraag wel.. Twitter het!quote:Op zondag 19 juli 2015 18:06 schreef StephanL het volgende:
Wat nou als je in die 5 uur naar de wc moet?
Gewoon laten lopen net als wielrenners?quote:Op zondag 19 juli 2015 18:06 schreef StephanL het volgende:
De meeste mensen kunnen hun ontlasting wel 5 uur ophouden.quote:Op zondag 19 juli 2015 18:06 schreef StephanL het volgende:
als je moet dan moet je.. ben benieuwd of ik antwoord krijg.quote:Op zondag 19 juli 2015 18:09 schreef kasper het volgende:
[..]
De meeste mensen kunnen hun ontlasting wel 5 uur ophouden.
Maar hier komt natuurlijk ook een dosis spanning voor de deelnemers bij.
Goede vraag dus.
Ja, je moet niet gaan bieren tussendoor, en moet je dan toch plassen, dan doe je het gewoon in je broek, denk ik.quote:Op zondag 19 juli 2015 18:10 schreef houdjemond het volgende:
[..]
als je moet dan moet je.. ben benieuwd of ik antwoord krijg.
Mag je überhaupt bieren tijdens dit?quote:Op zondag 19 juli 2015 18:14 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, je moet niet gaan bieren tussendoor, en moet je dan toch plassen, dan doe je het gewoon in je broek, denk ik.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |