Jij bent de grootste casual toch.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 21:50 schreef Kerftminister het volgende:
[..]Al die casuals de laatste tijd.
Miesha Tate is veel lekkerder.quote:
Joanna zou er ook heen gaan voor Gadelha vs Aguilar en als Gadelha wint kan die rematch misschien wel op die 5 december card.quote:Op zondag 19 juli 2015 13:27 schreef Tazmaniac het volgende:
Net een interview met Cyborg gekeken.
Haar weight cut naar 145 was dit keer veel makkelijker verlopen en denkt dat ze nu 140 kan halen.
Ze gaat waarschijnlijk een catch-weight fight pakken op 140 en probeert daarna 135 te halen.
Ze zal Octagonside zitten voor het gevecht tussen Rousey en Correia, dat worden weer WWE praktijken na afloop
Joanna is mijn nieuwe favorietquote:Op zondag 19 juli 2015 13:31 schreef Nober het volgende:
[..]
Joanna zou er ook heen gaan voor Gadelha vs Aguilar en als Gadelha wint kan die rematch misschien wel op die 5 december card.
Die cyborg heeft een clit die net zo groot is al de gemiddelde penis van al dat geroidquote:Op zondag 19 juli 2015 13:27 schreef Tazmaniac het volgende:
Net een interview met Cyborg gekeken.
Haar weight cut naar 145 was dit keer veel makkelijker verlopen en denkt dat ze nu 140 kan halen.
Ze gaat waarschijnlijk een catch-weight fight pakken op 140 en probeert daarna 135 te halen.
Ze zal Octagonside zitten voor het gevecht tussen Rousey en Correia, dat worden weer WWE praktijken na afloop
Ik ben vooral geïnteresseerd in die rematch, Gadelha kreeg haar tenminste op de grond en ik ben het niet eens met die decision de vorige keer.quote:Op zondag 19 juli 2015 13:33 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Joanna is mijn nieuwe favoriet
Wat een coole chick man!
Volg het al sinds ik een kleine kleuter was, met Pride.quote:
quote:Op zondag 19 juli 2015 19:29 schreef Tazmaniac het volgende:
![]()
300!!!
![]()
![]()
Wat is hier aan de hand met Brian Stann tijdens UFN72?
Don't you f'n hit me, i'll sue your ass
twitter:BrianStann twitterde op zondag 19-07-2015 om 19:23:23@SportsJOEdotie that was me joking
Illir Latifi after his huge KO, we hugged laughing after, no fans hit me etc reageer retweet
quote:Op zondag 19 juli 2015 19:39 schreef Nober het volgende:
[..]twitter:BrianStann twitterde op zondag 19-07-2015 om 19:23:23@SportsJOEdotie that was me joking
Illir Latifi after his huge KO, we hugged laughing after, no fans hit me etc reageer retweet
Waarom?quote:Op maandag 20 juli 2015 17:50 schreef THEFXR het volgende:
Nick Diaz moet de bak in.
"where you're at jail"?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |