SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wow en dat baseer je nu dus over mij in een paar posts?quote:Op zondag 19 juli 2015 03:21 schreef Fylax het volgende:
Nee @lapo, laten we het er op houden dat ik meer mensen ken die zulke dingen posten en ik weet hoe ze zijn. Beetje erg overdreven perfect zelfbeeld van zichzelf.
Als je serieus bent in die paar posts wel j.quote:Op zondag 19 juli 2015 03:22 schreef GiaCarangi het volgende:
[..]
Wow en dat baseer je nu dus over mij in een paar posts?
Verkeerde topic lieverd. Ga naar je bashtopic om je frustraties te uiten.quote:Op zondag 19 juli 2015 03:21 schreef Fylax het volgende:
"Oh ik ben een vrouw met een dikke kont. Even zeggen in het topic zodat de mannen mij aandacht geven."
Gaat goed he met die quotes?quote:Op zondag 19 juli 2015 03:22 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Begin jij nou niet over aandacht zoeken, anders open ik een topic in FB
Ga je ook al wegquote:Op zondag 19 juli 2015 03:22 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Begin jij nou niet over aandacht zoeken, anders open ik een topic in FB
Die Fylax neemt altijd alles te serieus.quote:Op zondag 19 juli 2015 03:22 schreef GiaCarangi het volgende:
Beetje geplaag en grapjes maken kan blijkbaar dus niet rond dit tijdstip.
Goeie samenvatting wel, ondertussen zit ik al mooi in DM met haarquote:Op zondag 19 juli 2015 03:22 schreef Specularium het volgende:
Dus Fylax wilde pics van Gia en kreeg ze niet en is nu aan het sneren als een madpanda?
quote:Op zondag 19 juli 2015 03:23 schreef Fylax het volgende:
[..]
Die Fylax neemt altijd alles te serieus.
quote:
quote:Op zondag 19 juli 2015 03:23 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Goeie samenvatting wel, ondertussen zit ik al mooi in DM met haar
Ze is een halve Turk, dus ik kan je geen ongelijk geven.quote:Op zondag 19 juli 2015 03:23 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Goeie samenvatting wel, ondertussen zit ik al mooi in DM met haar
Turkse pizzaquote:Op zondag 19 juli 2015 03:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze is een halve Turk, dus ik kan je geen ongelijk geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |