SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wow en dat baseer je nu dus over mij in een paar posts?quote:Op zondag 19 juli 2015 03:21 schreef Fylax het volgende:
Nee @lapo, laten we het er op houden dat ik meer mensen ken die zulke dingen posten en ik weet hoe ze zijn. Beetje erg overdreven perfect zelfbeeld van zichzelf.
Als je serieus bent in die paar posts wel j.quote:Op zondag 19 juli 2015 03:22 schreef GiaCarangi het volgende:
[..]
Wow en dat baseer je nu dus over mij in een paar posts?
Verkeerde topic lieverd. Ga naar je bashtopic om je frustraties te uiten.quote:Op zondag 19 juli 2015 03:21 schreef Fylax het volgende:
"Oh ik ben een vrouw met een dikke kont. Even zeggen in het topic zodat de mannen mij aandacht geven."
Gaat goed he met die quotes?quote:Op zondag 19 juli 2015 03:22 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Begin jij nou niet over aandacht zoeken, anders open ik een topic in FB
Ga je ook al wegquote:Op zondag 19 juli 2015 03:22 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Begin jij nou niet over aandacht zoeken, anders open ik een topic in FB
Die Fylax neemt altijd alles te serieus.quote:Op zondag 19 juli 2015 03:22 schreef GiaCarangi het volgende:
Beetje geplaag en grapjes maken kan blijkbaar dus niet rond dit tijdstip.
Goeie samenvatting wel, ondertussen zit ik al mooi in DM met haarquote:Op zondag 19 juli 2015 03:22 schreef Specularium het volgende:
Dus Fylax wilde pics van Gia en kreeg ze niet en is nu aan het sneren als een madpanda?
quote:Op zondag 19 juli 2015 03:23 schreef Fylax het volgende:
[..]
Die Fylax neemt altijd alles te serieus.
quote:
quote:Op zondag 19 juli 2015 03:23 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Goeie samenvatting wel, ondertussen zit ik al mooi in DM met haar
Ze is een halve Turk, dus ik kan je geen ongelijk geven.quote:Op zondag 19 juli 2015 03:23 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Goeie samenvatting wel, ondertussen zit ik al mooi in DM met haar
Turkse pizzaquote:Op zondag 19 juli 2015 03:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze is een halve Turk, dus ik kan je geen ongelijk geven.
Komt onze 1/16e Turk even zijn trots omhoog halen hoorquote:
1/4quote:Op zondag 19 juli 2015 03:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Komt onze 1/16e Turk even zijn trots omhoog halen hoor
Baklavaquote:
Hij blijft 16....quote:Op zondag 19 juli 2015 03:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Komt onze 1/16e Turk even zijn trots omhoog halen hoor
quote:Op zondag 19 juli 2015 03:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze is een halve Turk, dus ik kan je geen ongelijk geven.
100%quote:Op zondag 19 juli 2015 03:28 schreef GiaCarangi het volgende:
[..]. En ik weet niks over jullie! Full tatta allemaal?
Ja. Uit de klei getrokken polderboer hier! (Wel lang)quote:Op zondag 19 juli 2015 03:28 schreef GiaCarangi het volgende:
Ja sorry zo goed kan ik ook niet turksquote:Op zondag 19 juli 2015 03:28 schreef GiaCarangi het volgende:
[..]
Biliyorum canim. Guzelce google translate kullaniyorsun!
Nee.quote:Op zondag 19 juli 2015 03:31 schreef Fylax het volgende:
Hey, die houden we er in:
"Even FB topic maken."
Geef ik je verdomme een compliment en begin je gelijk te scheldenquote:Op zondag 19 juli 2015 03:28 schreef GiaCarangi het volgende:
Supertatta hier.quote:Op zondag 19 juli 2015 03:28 schreef GiaCarangi het volgende:
Geloof dan maar in iets andersquote:Op zondag 19 juli 2015 03:32 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Jij snapt het niet helemaal geloof ik
Compliment?!quote:Op zondag 19 juli 2015 03:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Geef ik je verdomme een compliment en begin je gelijk te schelden![]()
Tip: ga even hier langs voordat Henk in paniek schiet: ONZ / [De UI-politie! #4] Orde, gezag en handhaving!
Moet halal he.quote:Op zondag 19 juli 2015 03:34 schreef Fokker89 het volgende:
Ik ga denk ik even een hamburgertje bakken.
Mijn dede is turksquote:Op zondag 19 juli 2015 03:33 schreef GiaCarangi het volgende:
[..]
Hoe komt het dat je kwart turks bent?
Lichtgetint is positiefquote:
Dat ik een zwak heb voor vrouwen met meer pigment dan een tattaquote:
Mag niet, jij hebt yasmin.quote:Op zondag 19 juli 2015 03:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat ik een zwak heb voor vrouwen met meer pigment dan een tatta
Net nu het leuk werdquote:
Doeiquote:Op zondag 19 juli 2015 03:39 schreef GiaCarangi het volgende:
[..]
Mag niet, jij hebt yasmin.![]()
En ik heb dus een zwak voor knappe blondjes.
Die gaat sowieso voor, en daarbij ben jij veel te jong dus maak je niet drukquote:Op zondag 19 juli 2015 03:39 schreef GiaCarangi het volgende:
[..]
Mag niet, jij hebt yasmin.![]()
En ik heb dus een zwak voor knappe blondjes.
Zwart met blauwe ogen?quote:
Hoe oud, 40/30 ?quote:Op zondag 19 juli 2015 03:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die gaat sowieso voor, en daarbij ben jij veel te jong dus maak je niet druk![]()
Fokker89 is eigenlijk best een aardige knappe blonde jongen
quote:Op zondag 19 juli 2015 03:43 schreef GiaCarangi het volgende:
[..]
Zwart met blauwe ogen?
[..]
Hoe oud, 40/30 ?
Een beetje oppassen jij he, ik moet de 30 nog passerenquote:
Toen je "oud" zei dacht ik daar aan, sawrry.quote:Op zondag 19 juli 2015 03:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een beetje oppassen jij he, ik moet de 30 nog passeren
quote:
1 wat?quote:
Maak anders even een FB topicquote:Op zondag 19 juli 2015 03:57 schreef Specularium het volgende:
Ik vind dit zo'n gezellig forum.
Denk dat ik even opnieuw inlog.
Wel op een broodje gedaan?quote:
Weet je wat ook lekker is, een hamburger met een spiegelei eropquote:
Yasmin in mijn bed ook.quote:Op zondag 19 juli 2015 04:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Weet je wat ook lekker is, een hamburger met een spiegelei erop
Gelijk weer zo ja?quote:
Klopt.quote:Op zondag 19 juli 2015 04:08 schreef Specularium het volgende:
Yasmin kan natuurlijk nog geen ei bakken.
Ik bak morgenochtend een eitje voor haar.quote:Op zondag 19 juli 2015 04:08 schreef Specularium het volgende:
Yasmin kan natuurlijk nog geen ei bakken.
quote:Op zondag 19 juli 2015 04:08 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Precies. Geen woorden, maar daden.
Ben nu trouwens ook wel klaar met deze bizarre vertoning van Remlof. Dat -ie maar snel z'n computertje afsluit en z'n roes gaat uitslapen. Iemand die dergelijk sneu gedrag vertoont kan ik alleen maar sterkte wensen.
Ja ik ben er nog hoor, hoef je niet gelijk zo dramatisch te doen.quote:
*Elfletterig vindt dit leukquote:
Elflettering is ook mad omdat hij als een anti-rookfascist wordt weggezet die 2 dagen mod is geweest.quote:
quote:Op zondag 19 juli 2015 04:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
Elflettering is ook mad omdat hij als een anti-rookfascist wordt weggezet die 2 dagen mod is geweest.
Dat klopt dan ook wel natuurlijk.quote:Op zondag 19 juli 2015 04:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
Elflettering is ook mad omdat hij als een anti-rookfascist wordt weggezet die 2 dagen mod is geweest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Dat sowieso. En alsnog mogen we hem, hoe raar hij ook isquote:
Achja, hij heeft vast ook wel goede kanten.quote:Op zondag 19 juli 2015 04:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat sowieso. En alsnog mogen we hem, hoe raar hij ook is
Die is wel aardig.quote:
Ondanks dat het een smerige policor gutmensch is kan hij wel goed berichten tikken, dat waardeer ik welquote:Op zondag 19 juli 2015 04:30 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Achja, hij heeft vast ook wel goede kanten.
Beroerde timing is altijd goed.quote:Op zondag 19 juli 2015 04:35 schreef Specularium het volgende:
Nee ik moest lachen om vrienden voor het leven maar je timing is weer beroerd.
Dat ze me lul, racist en anti-rook-fascist noemen is tot daar aan toe, maar policor gutmensch gaat wel érg ver...quote:Op zondag 19 juli 2015 04:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ondanks dat het een smerige policor gutmensch is kan hij wel goed berichten tikken, dat waardeer ik wel
Ik ben linkse fascist genoemd, soms kan ik daar gewoon niet door slapen.quote:Op zondag 19 juli 2015 04:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat ze me lul, racist en anti-rook-fascist noemen is tot daar aan toe, maar policor gutmensch gaat wel érg ver...
Was wel terecht.quote:Op zondag 19 juli 2015 04:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben linkse fascist genoemd, soms kan ik daar gewoon niet door slapen.
Alleen omdat ik ontopic wilde blijvenquote:
Matig, was meer een fielakstransgenderbij.quote:Op zondag 19 juli 2015 04:43 schreef Elfletterig het volgende:
Wat vonden jullie van mijn emo-bij, trouwens?
Ja, maar emo-jongetjes doen vaak dikke zwarte oogschaduw en mascara op. En vaak ook iets van lippenstift. Dat heb ik met mijn tekening tot uitdrukking proberen te brengen.quote:Op zondag 19 juli 2015 04:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Matig, was meer een fielakstransgenderbij.
Lullabeequote:Op zondag 19 juli 2015 04:46 schreef Specularium het volgende:
Eflettering wilde een The Cure bij maken.
Ja prima, maar dit keer was die van Harry helaas beter.quote:Op zondag 19 juli 2015 04:46 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja, maar emo-jongetjes doen vaak dikke zwarte oogschaduw en mascara op. En vaak ook iets van lippenstift. Dat heb ik met mijn tekening tot uitdrukking proberen te brengen.
Ik had het gezicht van de bij speciaal nog extra bleek gemaakt.quote:Op zondag 19 juli 2015 04:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja prima, maar dit keer was die van Harry helaas beter.
Doe jij toch ook op zaterdagavond?quote:Op zondag 19 juli 2015 04:46 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja, maar emo-jongetjes doen vaak dikke zwarte oogschaduw en mascara op. En vaak ook iets van lippenstift.
Nee, ik doe dan altijd saaie dingen. Zoals thuis zitten, soms muziek maken, of een biertje drinken in de kroeg.quote:Op zondag 19 juli 2015 04:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Doe jij toch ook op zaterdagavond?
Triggerturk vindt het niet zo leuk als je alles zo nodig blank moet maken.quote:Op zondag 19 juli 2015 04:48 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik had het gezicht van de bij speciaal nog extra bleek gemaakt.
Ja, maar die emo-jochies zijn altijd zo spierwit.quote:Op zondag 19 juli 2015 04:50 schreef LTVDK het volgende:
Triggerturk vindt het niet zo leuk als je alles zo nodig blank moet maken.
Straks is ze al 15 ofzo.quote:Op zondag 19 juli 2015 05:01 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat denk ik toch niet als mama wakker wil blijven
He, die zag ikquote:
Was je hier dan?quote:Op zondag 19 juli 2015 05:03 schreef Peunage het volgende:
Negers, ik ga maar weer slapen. Filipijnse chicks zijn knettergek met hun jaloezie. Belt mij midden in de nacht op om te vragen waar ik ben en wat ik doe. "Why you don't reply... who is in your bed beside you ha!!??"
Lol.
Wat is dit nou?quote:Op zondag 19 juli 2015 05:03 schreef Peunage het volgende:
Negers, ik ga maar weer slapen. Filipijnse chicks zijn knettergek met hun jaloezie. Belt mij midden in de nacht op om te vragen waar ik ben en wat ik doe. "Why you don't reply... who is in your bed beside you ha!!??"
Lol.
Yvonne...quote:Op zondag 19 juli 2015 05:05 schreef Peunage het volgende:
Nee eigenlijk kom ik net hier kijken wie de nachtdienst doet.
Ik heb eik m'n rust zo verdomde hard nodigquote:Op zondag 19 juli 2015 05:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Yvonne...
En ik heb oprecht medelijden met haar.
Ga slapen Yvonne...quote:Op zondag 19 juli 2015 05:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik heb eik m'n rust zo verdomde hard nodig
Ga slapen dan, ik hou het wel in de gaten.quote:Op zondag 19 juli 2015 05:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dan gooi je alles in de kliko en ga je slapen.quote:Op zondag 19 juli 2015 05:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
Smooth as Fokker89.quote:Op zondag 19 juli 2015 05:07 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ga slapen dan, ik hou het wel in de gaten.
Dan laat je dit toch gewoon gaanquote:Op zondag 19 juli 2015 05:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik heb echt zin om jou een draai om je iets te grote oren te geven.quote:Op zondag 19 juli 2015 05:07 schreef Fylax het volgende:
Dat hoor jij eigk tegen mij te zeggen, maar nu zeg ik het tegen jou. Je hebt idd ff rust nodig, laat het liggen voor de volgende.
Haha, ja die ken ik. En dan maak je rondjes met je vingers om mijn oren.quote:Op zondag 19 juli 2015 05:09 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik heb echt zin om jou een draai om je iets te grote oren te geven.
doet Paxcon dat bij jequote:Op zondag 19 juli 2015 05:09 schreef Fylax het volgende:
[..]
Haha, ja die ken ik. En dan maak je rondjes met je vingers om mijn oren.
vertelquote:Op zondag 19 juli 2015 05:11 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Die doet wat anders met die vinger heb ik van horen en zeggen.
Trustenquote:
Dat is goed Gronings gebruik.quote:Op zondag 19 juli 2015 05:11 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Jij ook Vonquote:
Ik heb die snor niet voor niksquote:
quote:
Het stonk ook een beetje naar vis, heb ik ook vaak gehoord.quote:Op zondag 19 juli 2015 05:11 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dan ken jij Paxcon nietquote:Op zondag 19 juli 2015 05:16 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Het stonk ook een beetje naar vis, heb ik ook vaak gehoord.
quote:Op zondag 19 juli 2015 05:17 schreef Specularium het volgende:
Misschien heeft Elflettering nog een splitsquote over rokers.
quote:Wie niet buiten roken kan...
quote:... kan buiten roken
Dat benne geen grappen jong...quote:Op zondag 19 juli 2015 05:17 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik had even een TR gezet, dan gaat er een alarm af bij yvonne.
Ik ken hem alleen van het forum iddquote:Op zondag 19 juli 2015 05:17 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dan ken jij Paxcon niet
Sherlock sherlock
Nee.quote:Op zondag 19 juli 2015 05:19 schreef Fylax het volgende:
Het is laat, tijd om te gaan slapen.
Slaaplekker tot straks allemaal
quote:Op zondag 19 juli 2015 05:19 schreef Fylax het volgende:
Nee hij is niet prominent. Wel is hij DOL op worteltjes en Fylaxquote:Op zondag 19 juli 2015 05:19 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Ik ken hem alleen van het forum idd
Is hij een bekend persoon tussen alle Groningse rechtenstudentes?
Konijnen zijn dol op worteltjes.quote:Op zondag 19 juli 2015 05:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee hij is niet prominent. Wel is hij DOL op worteltjes en Fylax
Oh jammer anders had ik een weekendje stappen in Grunna overwogen.quote:Op zondag 19 juli 2015 05:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee hij is niet prominent. Wel is hij DOL op worteltjes en Fylax
Normaal beweegt -ie. Dan slaat -ie z'n computerscherm stuk en pleegt -ie zelfmoord.quote:
2nutz die zure debiteurcrediteurquote:Op zondag 19 juli 2015 05:22 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Oh jammer anders had ik een weekendje stappen in Grunna overwogen.
Op 2Nutz na ken ik niemand die daar woont, zo ver weg van alles
Jij bent niet alleen #nooiteenmansquote:Op zondag 19 juli 2015 05:23 schreef Mortaxx het volgende:
Godverdomme utopialaten we ons verenigen in onze haat
Ja, hier is het spannendquote:Op zondag 19 juli 2015 05:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zit jij ook al in UTO te posten?
UTO.
De voorstelling (of beter gezegd: de vertoning) is voorbij. Alle sporen zijn inmiddels uitgewist.quote:
OMG, ik ben omquote:
Dat was hier ook niet.quote:Op zondag 19 juli 2015 05:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De voorstelling (of beter gezegd: de vertoning) is voorbij. Alle sporen zijn inmiddels uitgewist.
Wij begrijpen elkaarquote:Op zondag 19 juli 2015 05:26 schreef Fokker89 het volgende:
De gouden kooi, dat was pas topshow, van Utopia heb ik nog geen minuut gezien.
Ik heb sowieso niks met al die real life soaps, desondanks dat ze in de jaren 90 heel populair waren.quote:Op zondag 19 juli 2015 05:26 schreef Fokker89 het volgende:
Ik heb sowieso nooit iets van die realityshows begrepen. Big Brother seizoen 1 was op het begin en het eind een soort van interessant, omdat het nieuw was. Sindsdien zijn het goedkope kopieën; meer van hetzelfde.quote:Op zondag 19 juli 2015 05:26 schreef Fokker89 het volgende:
Geen idee, vond DGK alleen wel mooi om te volgen, daar gebeurde nog eens wat, verder volg ik ook niks.quote:Op zondag 19 juli 2015 05:28 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Ik heb sowieso niks met al die real life soaps, desondanks dat ze in de jaren 90 heel populair waren.
Kan iemand mij uitleggen wat er leuk aan is om constant mensen te volgen in een gepropt huis?
quote:Op zondag 19 juli 2015 05:19 schreef Fylax het volgende:
Fylax ga slapen.quote:
Klopt, maar dan zit je er al in, een zwart gat. Ik heb me eruit geworsteldquote:Op zondag 19 juli 2015 05:28 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb sowieso nooit iets van die realityshows begrepen. Big Brother seizoen 1 was op het begin en het eind een soort van interessant, omdat het nieuw was. Sindsdien zijn het goedkope kopieën; meer van hetzelfde.
Dit spreekt Eflettering wel aan.quote:Op zondag 19 juli 2015 05:30 schreef Impressme het volgende:
[..]
Klopt, maar dan zit je er al in, een zwart gat.
Ruudquote:
Hij spreekt mij ook aan dus dat komt goed uit.quote:
Als dat geen neu....quote:Op zondag 19 juli 2015 05:33 schreef Impressme het volgende:
[..]
Hij spreekt mij ook aan dus dat komt goed uit.
quote:Op zondag 19 juli 2015 05:33 schreef Impressme het volgende:
[..]
Tssss, er is meer.......schaam jequote:
Rook jij toevallig?quote:Op zondag 19 juli 2015 05:33 schreef Impressme het volgende:
[..]
Nee, hoezo?quote:
Heel verstandig. Harry rookt wel. Nu wil ik hem niet dom noemen, maar uit onderzoeken blijkt dat rokers dommer zijn dan niet-rokers.quote:
Mijn ketting is lang genoegquote:
quote:Op zondag 19 juli 2015 05:37 schreef Elfletterig het volgende:
Ik weet dat dit een beroerde timing is en zo, maar ik moet nodig gaan slapen. Afgelopen nacht slaap tekort gekomen. En het is nu dik half zes. Ik val zowat om.
Maar ik heb nog wel vrienden.quote:Op zondag 19 juli 2015 05:38 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Heel verstandig. Harry rookt wel. Nu wil ik hem niet dom noemen, maar uit onderzoeken blijkt dat rokers dommer zijn dan niet-rokers.
Aha ok, ik voel me ook veilig dus dat klopt dan welquote:Op zondag 19 juli 2015 05:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dan ben je veilig voor de splitsquote.
MED / Een beter FOK! begint bij jezelf - gedrag en moderatiequote:Op zondag 19 juli 2015 05:40 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik hoop dat je nare dromen hebt.
Trusten Elf
Ik zal dat topic eens lezen.quote:Op zondag 19 juli 2015 05:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
MED / Een beter FOK! begint bij jezelf - gedrag en moderatie
quote:Op zondag 19 juli 2015 05:42 schreef Drugshond het volgende:
[MED]'s lees ik niet.... dit is geen apotheek.
Ik gedraag me normaal ook als een debiel, dus wat dat betreft zit ik hier prima.quote:Op zondag 19 juli 2015 05:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
normaal doendaarvoor zitten we niet anoniem op het internet
Dan tief je toch lekker op.quote:Op zondag 19 juli 2015 05:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
normaal doendaarvoor zitten we niet anoniem op het internet
Slaap lekkerquote:
Trustequote:
Te laatquote:
Ik ben net wakker.quote:
Zo, je hebt weer een blauwtje gelopen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
Oh was er weer een Fylax rel.quote:Op zondag 19 juli 2015 11:41 schreef GiaCarangi het volgende:
[..]
Hoe is het afgelopen met die ene kerel
Dat is orde van de dag, wat had ie nou weer uitgespookt.quote:
Remlof wilde geen mod meer zijn zolang er nog mensen als Fylax op fok zijn en blabla. Hij ging wel ietsje te ver met zijn redenaties.quote:Op zondag 19 juli 2015 11:47 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat is orde van de dag, wat had ie nou weer uitgespookt.
Watquote:Op zondag 19 juli 2015 11:48 schreef GiaCarangi het volgende:
[..]
Remlof wilde geen mod meer zijn zolang er nog mensen als Fylax op fok zijn en blabla. Hij ging wel ietsje te ver met zijn redenaties.
Relmofquote:Op zondag 19 juli 2015 11:48 schreef GiaCarangi het volgende:
[..]
Remlof wilde geen mod meer zijn zolang er nog mensen als Fylax op fok zijn en blabla. Hij ging wel ietsje te ver met zijn redenaties.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |